• Всі
  • Інтеграції та додатки
  • Кейси та рішення
  • Цікаве й корисне про CRM
  • Як створити алгоритм
Як мотивувати до змін у компанії, які можуть прийти завдяки впровадженню CRM системи

Як мотивувати до змін у компанії, які можуть прийти завдяки впровадженню CRM системи

Як мотивувати до змін у компанії, які можуть прийти завдяки впровадженню CRM системи для керування всіма процесами, в тому числі й процесами продажів Чому впровадження CRM системи може стати значним […]

Як мотивувати до змін у компанії, які можуть прийти завдяки впровадженню CRM системи ЧИТАТИ ДАЛІ »

Етап впровадження CRM-системи для переобліку товарів в компанії "Балістика"

Етап впровадження CRM-системи для переобліку товарів в компанії “Балістика”

Впровадження CRM-системи для переобліку товарів в компанії “Балістика” та Відповідальний: В’ячеслав Легеза Користувач: Вікторія Коваль Дата: 2023-12-08 Суть: Налаштування бізнес-процесу з переобліку товарів і матеріалів на складах. Передумови: “Балістика” –

Етап впровадження CRM-системи для переобліку товарів в компанії “Балістика” ЧИТАТИ ДАЛІ »

Як автоматизувати обмін даними через додаток Network та отримати бажаний вами результат

Як автоматизувати обмін даними через додаток Network та отримати бажаний вами результат

Як автоматизувати обмін даними, коли вам потрібно обмінюватися даними між системами. В цьому вам стовідсотково допоможе OneBox Network. Почніть використовувати цей додаток прямо зараз, якщо у вас на меті —

Як автоматизувати обмін даними через додаток Network та отримати бажаний вами результат ЧИТАТИ ДАЛІ »

Оптимізація бізнес-процесів або 5 процесів, які підвищать задоволеність ваших клієнтів

Оптимізація бізнес-процесів або 5 процесів, які підвищать задоволеність ваших клієнтів

Оптимізація бізнес-процесів забезпечує вищу задоволеність клієнтів. Ви ж згодні з моєю думкою, що коли ваші Клієнти задоволені — це важливий показник для будь-якої компанії? Саме задоволеність досвідом роботи з вами

Оптимізація бізнес-процесів або 5 процесів, які підвищать задоволеність ваших клієнтів ЧИТАТИ ДАЛІ »

Стратегія розвитку компанії на 2024 рік, або як досягти максимального обороту по ФОП, щоб закріпити результат для подальшого розвитку

Стратегія розвитку компанії на 2024 рік, або як досягти максимального обороту по ФОП, щоб закріпити результат для подальшого розвитку

Стратегія розвитку компанії на 2024 рік, яку можливо реалізувати за законодавством України, що діє на поточний момент часу. Граничний оборот на рік для ФОП 3 групи становить 1167 розмірів мінімальної

Стратегія розвитку компанії на 2024 рік, або як досягти максимального обороту по ФОП, щоб закріпити результат для подальшого розвитку ЧИТАТИ ДАЛІ »

CRM система для технічної підтримки: як підвищити якість обслуговування клієнтів

CRM система для технічної підтримки: як підвищити якість обслуговування клієнтів

CRM система для технічної підтримки, або як підвищити якість обслуговування клієнтів. Ви згодні, що якісна технічна підтримка — це важлива складова будь-якого бізнесу, який надає послуги або продає товари. Вона

CRM система для технічної підтримки: як підвищити якість обслуговування клієнтів ЧИТАТИ ДАЛІ »

Управління кредитними портфелями, або як iCOLOR CRM допомагає підприємцям контролювати кредитні портфелі

Як iCOLOR CRM допомагає підприємцям контролювати кредитні портфелі

Дуже схоже, що будь-який бізнес, щоб динамічно розвиватися, потребує грошей. І вони такі доступні у вигляді кредитів та розстрочок, які стають неодмінною умовою зростання бізнесу. Завдяки фінансовим позикам підприємці отримують

Як iCOLOR CRM допомагає підприємцям контролювати кредитні портфелі ЧИТАТИ ДАЛІ »

Планування робочого дня — аналіз поточного графіка

Планування робочого дня, або як підприємець може використовувати iCOLOR CRM на базі OneBox, щоб планувати робочі будні

Планування робочого дня — аналіз поточного графіка Планування робочого дня, таку можливість ви отримуєте разом з доступом до iCOLOR CRM, яка надає підприємцям широкий спектр інструментів для аналізу поточного графіка.

Планування робочого дня, або як підприємець може використовувати iCOLOR CRM на базі OneBox, щоб планувати робочі будні ЧИТАТИ ДАЛІ »

Як правильно враховувати додаткові витрати в бізнесі

Як правильно враховувати додаткові витрати в бізнесі

Як правильно враховувати додаткові витрати в бізнесі — це ті витрати, які не пов’язані безпосередньо з виробництвом або продажем товарів або послуг. Як правило, до них відносять витрати на доставляння,

Як правильно враховувати додаткові витрати в бізнесі ЧИТАТИ ДАЛІ »

Рієлтор, який мріє про угоду на $1100000, що для цього потрібно та корисно зробити

Рієлтор, який мріє про угоду на $1100000, що для цього потрібно та корисно зробити

Рієлтор має можливість розбагатіти, оскільки ринок нерухомості в Україні постійно розвивається. Тому рієлтори, які хочуть досягти успіху, повинні бути готові до виключних змін, які межують з випадковими подіями, схожих на

Рієлтор, який мріє про угоду на $1100000, що для цього потрібно та корисно зробити ЧИТАТИ ДАЛІ »

CRM система для онлайн-освіти: всі функції для успіху

CRM система для онлайн-освіти: всі функції для успіху

CRM система для онлайн-освіти стає доступною  для будь-якої компанії. Завдяки сучасному онлайн інструменту, який ми пропонуємо впровадити, ви можете досягти успіху в бізнесі й ось, завдяки яким факторам. Ми пропонуємо

CRM система для онлайн-освіти: всі функції для успіху ЧИТАТИ ДАЛІ »

Як сегментувати базу контактів, щоб отримати максимальну користь від зібраних даних

Як сегментувати базу контактів, щоб отримати максимальну користь від зібраних даних

Як сегментувати базу контактів, яка є найціннішим активом для будь-якого бізнесу. Вона містить інформацію про ваших клієнтів, потенційних клієнтів, співробітників, постачальників і т.д. Сегментація бази контактів — це процес поділу

Як сегментувати базу контактів, щоб отримати максимальну користь від зібраних даних ЧИТАТИ ДАЛІ »

Кошик
Прокрутка до верху