ДЕНЬ ШОСТИЙ. ПОДИВІТЬСЯ. Почніть вести проєкт користувача CRM

ДЕНЬ ШОСТИЙ. ПОДИВІТЬСЯ. Почніть щоденник есенціаліста. Щодня записуйте всього одне речення з відповіддю на  питання: “Що найважливіше з того, що сьогодні сталось?”

Грег Маккеон, Есенціалізм

Я перефразую цю пораду наступним чином:

ДЕНЬ ШОСТИЙ. ПОДИВІТЬСЯ. Почніть вести проєкт користувача CRM. Щодня ставте всього одну задачу з відповіддю на питання: “Що найважливіше впроваджено з того, що ви налаштували сьогодні у системі”.

Впровадження бізнес-процесів: Покрокова інструкція для новачків

Почніть вести проєкт користувача CRM, оскільки ваша мета: Навчитися створювати та налаштовувати бізнес-процеси в CRM-системі, щоб автоматизувати рутинні завдання та покращити результати роботи. Приходьте на індивідуальне навчання, де ми з вами розберемо ваші бізнес-процеси й створимо план вашого розвитку, а також разом налаштуємо та впровадимо бізнес-процес, який знаходиться у вас в найвищому пріоритеті НА ВЧОРА :). 

Кроки:

1. Щоденник користувача CRM у вигляді Проєкту у вашій системі:

  • Щоранку ставте у проєкті одну підзадачу, яка пов’язана з використанням та впровадженням CRM, яку плануєте виконати наступного дня.
  • Зосередьтеся на практичних результатах, які ви отримуєте, наприклад, “Створив бізнес-процес для узгодження договорів”.

2. Ознайомлення з принципами конструювання бізнес-процесів:

  • Перегляньте уважно відео матеріали, які ми вам пропонуємо у цій статті, або знайдіть інші ресурси, які пояснюють принципи та техніки конструювання бізнес-процесів.
  • Зверніть увагу на такі теми:
    • Визначення етапів процесу
    • Визначення відповідальних за кожен етап
    • Налаштування переходів між етапами
    • Автоматизація завдань

3. Створення блок-схеми вашого процесу:

  • Виберіть один з ваших “найболючіших” процесів, який ви хочете автоматизувати, наприклад, узгодження договорів.
  • Намалюйте на аркуші паперу блок-схему цього процесу, декодуючи кожен етап та дії.
  • Визначте, хто буде відповідальним за кожен етап.

4. Перенесення блок-схеми в CRM-систему:

  • Використовуйте інструменти CRM-системи для створення бізнес-процесу на основі вашої блок-схеми.
  • Додайте етапи, відповідальних, дії та правила переходів.
  • Продумайте, як система буде відстежувати зміни та забезпечувати отримання результату.

5. Тестування та доопрацювання:

  • Запустіть тестування вашого бізнес-процесу.
  • Виявіть та виправте помилки.
  • Доопрацюйте процес, щоб він максимально відповідав вашим потребам.

6. Додаткові ресурси:

  • Використовуйте навчальні матеріали, надані вашим викладачем.
  • Звертайтеся за допомогою до вашого викладача або інших фахівців з CRM.
  • Досліджуйте можливості вашої CRM-системи, щоб знайти додаткові інструменти для автоматизації.

Приклад з власної практики впровадження процесів

У вас є потреба узгоджувати договори

1. Вибір варіанту реалізації:

  • Ви можете використовувати свій шаблон договору або підписувати чужі.
  • Рішення буде залежати від того, чи можете ви змінювати шаблон договору.

2. Розробка блок-схеми:

  • Ви можете розділити процес на 4 етапи, по одному на кожного відповідального.
  • Або ви можете використовувати два етапи: “Внесені зміни” та “Погодив”.

3. Налаштування бізнес-процесу:

  • Створіть нову групу процесів “ДОГОВОРИ”.
  • Створіть бізнес-процес “Узгодження договорів”.
  • Розробіть блок-схему та процедури.
  • Налаштуйте інтерфейс та дії на етапах.
  • Зробіть налаштування дій на етапах згідно з логікою, коли при перемиканні на етап змінюється відповідальний за задачу.

4. Тестування та доопрацювання:

  • Перевірте роботу бізнес-процесу.
  • Доопрацюйте його, якщо це потрібно

Додаткові поради:

  • Спілкуйтеся з іншими користувачами CRM: Діліться своїм досвідом, ставте питання та отримуйте допомогу. Ось корисний ресурс для обміну думками й досвідом, приєднайтеся прямо зараз.
  • Не бійтеся експериментувати: Спробуйте різні варіанти налаштування бізнес-процесів, щоб знайти те, що найкраще підходить для вас.
  • Постійно вдосконалюйтеся: Вивчайте нові можливості CRM-системи та шукайте способи автоматизувати більше завдань.

Завжди пам’ятайте:

  • Впровадження CRM-системи – це постійний процес.
  • Не очікуйте, що все буде ідеально з самого початку, або що за вас хтось зробить краще.
  • Будьте готові до змін та доопрацювань.

Успіхів вам у впровадженні CRM-системи!

Кошик
Прокрутити вгору