за 5 тижнів впровадимо програму для малого бізнесу

Шаблони бізнес-процесів, щоб масштабувати ваш малий бізнес

Ми розробили та впроваджуємо у різних комбінаціях 20+ готових шаблонів бізнес-процесів, виберіть тільки потрібні вам, ми вас проконсультуємо. Почніть керувати бізнесом, щоденно працюйте у програмі разом з колегами, створюйте документи, ведіть управлінський облік, впливайте на прибутковість. Впроваджуємо бізнес-процеси з 2016, з 2018 року PREMIUM-партнер OneBox.

Шаблон бізнес-процесу використовується для обробки заявок із різних джерел: сайтів, месенджерів, e-mail, телефонні дзвінки та інші. Пов’язаний з бізнес-процесами: прогрівання клієнта, підготовки та погодження комерційної пропозиції, підписання договору, продажу.

Використовуємо цей шаблон бізнес-процесу, щоб підігрівати інтерес Клієнта до наших продуктів. За замовчуванням отримаєте пакет шаблонів листів, які можна використовувати для формування власного ланцюжка листів, який можете розгалужувати в залежності від того, які відповіді надіслав Клієнт. Кількість листів в таких ланцюжках можете змінювати.

Цей бізнес-процес створили для того, щоб формувати та погоджувати комерційну пропозицію з Клієнтом, керівником, якщо виникають складнощі з наданням ціни та/або асортименту послуг чи товарів. У межах завдань, які виставляєте згідно з шаблоном бізнес-процесу, ви створюєте первинні документи — комерційні пропозиції, які можна оновлювати чи формувати історію узгодження у межах однієї задачі.

Використовується для оформлення продажу, проведення платежів, списання товарів зі складів, у межах завдань створюються первинні документи: рахунки-фактури, накладні. Дозволяє формувати зобов’язання між компанією постачальником та покупцем. Отримуємо маржинальність угод, як різницю собівартості товару складі, ціни продажу товарів, понесених витрат. Дозволяє відстежувати стан відправлення, коли вдаєтеся до послуг сторонніх служб доставлення: Нова пошта, Укрпошта, Justin, MeestExpress необхідні для інтеграції з цими сервісами. В нашому асортименті є галузевий шаблон бізнес-процесу — програма для логістики.

Використовується для формування заявок постачальникам, узгодження складу постачання, термінів, і навіть для відстеження постачання. У рамках завдань формуються документи: заявка на постачальника, накладна оприбуткування. У процесі товару припадає складу з формуванням собівартості товару складі.

Використовується для оформлення переміщень між фізичними складами, коли готуєте для відправлення заявок клієнтам. При необхідності можна використовувати роздруковані шаблони для переміщень, в цьому випадку потрібен приклад такого шаблону.

Використовується бізнес у зв’язку з процесом Замовлення клієнта Продаж, виставляється на співробітників складу, відповідальних за підготовку товарів до вирушення. У рамках процесу формуються документи: Пакувальний лист, який супроводжує товар та підтверджує повноту його пакування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
Scroll to Top