Галузеві CRM: ваш бізнес на автоматі

-33% на всі галузеві CRM-СИСТЕМИ для підприємців з України

Галузеві CRM-системи — це рішення, які автоматизують бізнес-процеси та звільняють ваш час для розвитку. З галузевою CRM-системою ви можете:

  • Заощадити час на рутинних завданнях
  • Сконцентруватися на стратегічних цілях
  • Покращити взаємодію з клієнтами
  • Підвищити ефективність продажів та закупівель
  • Контролювати витрати та доходи

CRM для малого бізнесу за допомогою програми ви починаєте керувати власним малим бізнесом за допомогою стандартизованих бізнес-процесівконтролюйте прибутковість й загальний стан вашої підприємницької діяльності, у вас є декілька різних джерел, ви всі замовлення напівавтоматично обробляєте в одному місці, прогрівайте інтерес до ваших продуктів, готуйте, відправляйте, узгоджуйте комерційні пропозиції, відстежуйте стан складів, замовляйте товари постачальникам та оприбутковуйте їх, телефонуйте Клієнтам, коли отримали замовлення, віддавайте на упакування й робіть ще багато чого

CRM для роздрібного магазину та гуртового продажу призначена для того, щоб ви почали отримувати й обробляти запити й замовлення з різних джерел, формувати комерційні пропозиції та генерувати документи: рахунки, накладні, акти, угоди, закуповувати товари й оприбутковувати їх на склади, керувати станом та ходом проведення угоди, починаючи від першого звернення до повторних продажів

CRM для навчальних закладів призначена для того, щоб ви автоматизували роботу співробітників вашого освітнього центру, школи, гімназії, або ВИШу. Програма допомагає залучати більше абітурієнтів та за зрозумілим алгоритмом обробляти їх запити. Проводьте та контролюйте маркетингові заходи, створюйте навчальні програми та плануйте навчальний процес, виставляйте рахунки Клієнтам та нараховуйте заробітну плату викладачам.

У вас є багато різних джерел, з яких до вас звертаються Клієнти. CRM агентства нерухомості призначена для того, щоб перетворювати такі звернення в успішно завершені угоди. Створіть форму за подобою, як тут й розмістіть її на своєму сайті, щоб отримувати запити відразу в систему. Автоматом виставляйте задачі менеджеру, щоб він зв’язався з Клієнтом та прояснив деталі. Контролюйте та корегуйте цикл ведення угоди до найменших дрібниць, які вам важливі. Почніть використовувати операційну систему, щоб поступово створити інструмент, який на 100% відповідає саме вашим особливостям ведення угод, спілкування з клієнтами та контролю за роботою співробітників.

CRM для автосервісу та СТО допомагає збирати звернення зі всіх джерел: форми на вашому сайті, телеграм-бота, дзвінки на телефон тощо. Завдяки системі ви налагоджуєте контроль за виконанням робіт по запитах Клієнтів. Менеджери узгодять дату й час, на коли Клієнт зможе подати автомобіль. Керівник автосервісу отримує інструмент контролю за діями працівників і автоматизацію замовлень запчастин та витратних матеріалів.

Кошик
Прокрутити вгору