CRM для роздрібного магазину та гуртового продажу

Завдяки CRM для роздрібного магазину та гуртового продажу ви почнете керувати продажами товарів в офлайн магазині чи у роздрібній мережі. Отримуйте та обробляйте замовлення з різних джерел: сайтів, маркетплейсів, месенджерів. Формуйте комерційні пропозиції та генеруйте документи: рахунки, накладні, акти, угоди. Закуповуйте товари й оприбутковуйте їх на склади. Створюйте угоди з Клієнтами, робіть повторні продажі

CRM для роздрібного магазину та гуртового продажу

Для кого та для чого призначена CRM для роздрібного магазину та гуртового продажу

Операційна система, CRM для роздрібного магазину та гуртового продажу — зручна програма, щоб організувати взаємодію між співробітниками малого підприємства з Клієнтами, постачальниками та підрядниками.
✅ Клієнти отримують оперативні відповіді з відділу продажів у телеграм-бот або через SMS та email, роблять замовлення та оплачують через особовий кабінет, бачать статистику своїх покупок тощо.
✅ Постачальники надають вам прайс-листи з актуальними цінами у xml файлах з асортиментом та наявними товарами, мають доступ до розкладу занять, іспитів і заліків, навчальних планів і матеріалів, електронної залікової книжки.
✅ Керівництво компанії відстежує ефективність роботи співробітників. Отримують комплексні звіти по діяльності підприємства в цілому та окремих відділів, розраховують заробітну плату, отримують оперативну інформацію з прибутковості кожної окремої угоди.
✅ Підрядники — формують та узгоджують плани спільних робіт, отримують статистичні дані по співпраці з вами. Крім того, програма є зручною платформою для спілкування працівників між собою та з Клієнтами, підрядниками, постачальниками.

можливості crm програми для роздрібної торгівлі та гуртових продажів
роздрібні та гуртові продажі у офлайн магазині

Власник або менеджер, що керує, отримують статистику з продажів, по маркетингу, приросту бази Клієнтів, ефективності каналів продажу. Впровадження операційної системи у торговельних установах підіймає їх популярність та імідж в очах потенційних та наявних Клієнтів. За допомогою хмарної програми ви з легкістю структуруєте бази контактів й налагоджуєте процеси керування товарною номенклатурою, забезпечуєте оперативну комунікацію між Клієнтами та продавцями, спрощуєте підрахунки прибутковості бізнесу.

  • ведіть складський облік;
  • приймайте та проводьте платежі;
  • плануйте та відстежуйте доставляння перевізниками, кур’єрами та/або власним транспортом.
  • замовляйте налаштування інтеграцій зі сторонніми  спеціалізованими системами та джерелами даних, щоб отримувати потрібну вам інформацію, наприклад, коли вам потрібно обробляти прайси від постачальників, робити власні прайси, генерувати XML файли.

що вміє робити програма - CRM для роздрібного магазину та гуртового продажу

Ведіть базу даних лідів, Клієнтів, постачальників та підрядників й зберігайте історію спілкування з першого дотику та скільки завгодно довго після першого звернення. Таким чином ви отримуєте повні та якісні портрети Клієнтів та співробітників, що допомагає вам приймати врівноважені рішення. 

Виставляйте Клієнтам рахунки й відправляйте на електронну пошту, або в телеграм-бот, надайте можливість сплачувати за послуги та/або товари через особовий кабінет. Розкажіть нам і ми підготуємо форму, щоб ви розмістили її на вашому сайті, щоб отримувати заявки на ваші товари та послуги. Оброблюйте такі заявки згідно з алгоритмом. Ось приклад однієї з таких форм, які ми використовуємо у власному бізнесі. Використовуйте бота в телеграм, щоб сповіщати Клієнтів про надання документів, час запланованого поставляння, відправляйте їм автоматичні повідомлення з системи.

  • Отримуйте й обробляйте запити й замовлення з різних джерел;
  • формуйте пропозиції та генеруйте документи: рахунки, накладні, акти, угоди;
  • закуповуйте товари й оприбутковуйте їх на склади;
  • контролюйте фінанси, отримуйте й проводьте оплати;
  • керуйте станом та ходом проведення угоди від першого дотику/звернення до повторного продажу тощо;
  • отримуйте оплату через касу й друкуйте чеки, додаткові витрати на підключення інтеграції з check box;
  • генеруйте карти лояльності та утримуйте актуалізовану бонусну систему по Клієнтах;
  • ведіть журнали продажів й обліковуйте готівку та безготівкові платежі;
  • робіть швидкі та планові закупівлі у постачальників;
  • якщо ви працюєте за моделлю дропшипінга, замовляйте додаткову розробку й впровадження відповідного бізнес-процесу.

Ціни на CRM для роздрібного магазину та гуртового продажу

FREE
хмарний за дані

✅ 1 хмарний бокс
✅ необмежена кількість користувачів
✅ до трьох онлайн консультацій
✅ щомісячний платіж за дані
✅ перший платіж за дані $23.81
✅ Базове setup fee налаштування
✅ необмежена кількість даних
✅ адміністрування системи

START
передплата за місяць

✅ 1 хмарний бокс
✅ користувачів згідно з тарифом
щомісячний $28.91 або щорічний платіж $299 за одного користувача
✅ разовий setup-платіж від $375
✅ 4 тижні на адаптацію системи
✅ необмежена кількість даних
✅ інтеграції згідно з тарифами
✅ адміністрування системи

BUSINESS
купити назавжди

✅ 1 хмарний бокс
✅ користувачів згідно з тарифом
✅ щомісячний $28.91 або щорічний платіж $299 за одного користувача
✅ разовий setup-платіж від $750
✅ 8 тижнів на адаптацію системи
✅ необмежена кількість даних
✅ інтеграції згідно з тарифами
✅ САМОадміністрування системи

Кошик
Прокрутити вгору