Майстерня процесів та контенту icolor
ФОП ЛЕГЕЗА ВЯЧЕСЛАВ ВАЛЕРІАНОВИЧ

ІПН 2460003651

Адреса для листування: 14003, Україна, м. Чернігів, До запиту

Листуйтеся з майстрами Майстерні iCOLOR:

legezavvl@gmail.com
icoloronebox@gmail.com

Телефонуйте

+38 (050) 411-69-74

Майстерня контентуPREMIUM партнер компанії OneBox з 2018 року. Пропонуємо прості для користувачів бізнес-процеси, накопичили великий практичний досвід з впровадження операційної системи на малих підприємствах з різних галузей бізнесу. Наші Клієнти залишають відгуки про роботу з нами, чим підтверджують, що наш досвід з впровадження і найпростіші перевірені часом рішення справді корисні й допомагають отримувати потрібні вам результати.

майстерня бізнес-процесів icolor onebox

Майстерня бізнес-процесів почала свою роботу вже тоді, коли ми створили свій перший універсальний бізнес-процес Новий лід | Звернення клієнта. Під час творення ухвалювали рішення, які пов’язували різні точки входу до процесу: джерела запитів та замовлень, з різними точками виходу, в тому рахунку й з ситуацією, коли Клієнт відмовлявся від наших послуг і причин відмови було багато. Тобто зібралася така кількість різноманітних варіантів відмов, що ми створили довідник.

Як показує реальність й досвід, який накопичили у Майстерні бізнес-процесів, більшість підприємців перериває будь-які контакти з лідом, що відмовився. Але ми  пропагуємо трохи інший підхід й ви можете в цьому переконатися, коли пройдете корисний для вас та вашого бізнесу експрес-аудит.
До речі, як ви в себе організували роботу з відмовами? Чи викидаєте контакти “невдалих” лідів, чи якось інакше продовжуєте з ними спілкуватися?

Причому часто буває, що через пару-трійку місяців, а то й через триваліший відрізок часу, Клієнт свідомо повертається до нас, оскільки запам’ятав наш інтерес до нього та до його проблем. Як розумієте, проблеми найчастіше пов’язані з впровадженням бізнес-процесів, які допомагають вести управлінський облік. АЛЕ, дуже мало ймовірно, що Клієнт згадає, як мене звати або телефон, з якого я його набирав. Але про моє повідомлення у месенджер з моїми контактами та пропозицією, він може і згадає.

Ми запобігаємо такому розвиткові подій і ВЖЕ підстрахувалися, коли:

  • відправили SMS-ку, яку можна знайти;
  • додали ліда до групи Відмовники та вказавши причину відмови;
  • виставили собі завдання з усуненням дати щодо холодного дзвінка.

У першому випадку можливо клієнт і сам може передзвонити.
У другому ви плануєте, як поводитися при відмовах.
У третьому ви самі наберете клієнта через встановлений термін. 

Кошик
Прокрутити вгору