CRM для автосервісу та сто

CRM для автосервісу та СТО – це контроль роботи працівників
Збір звернень з будь-яких джерел
Узгодження часу обслуговування з клієнтами
Економія часу на замовленні запчастин
Контроль виконання робіт та дотримання графіків
Автоматизація заради підвищення якості обслуговування

CRM для автосервісу, CRM для СТО, Програмне забезпечення для автосервісу, Система управління автосервісом, Автоматизація автосервісу, CRM для запису на ремонт, CRM для обліку запчастин, CRM для управління замовленнями, CRM для обслуговування клієнтів автосервісу, CRM для аналітики автосервісу, CRM для моніторингу виконання робіт, CRM для управління персоналом автосервісу, найкраща CRM для невеликих СТО, як вибрати CRM для автосервісу, CRM для автосервісу з інтеграцією з 1С, CRM для автосервісу з мобільним додатком, CRM для автосервісу з функцією онлайн-оплати, CRM для автосервісу з підтримкою кількох мов, збільшити прибуток автосервісу, покращити обслуговування клієнтів в автосервісі, зменшити витрати на управління автосервісом, підвищити ефективність роботи автосервісу, спростити облік в автосервісі

Для кого та для чого призначена СИСТЕМА ДЛЯ СТО?

Програма дозволяє менеджерам автосервісів створювати каталог послуг, вести електронний документообіг, планувати та контролювати маркетингову активність і запис на обслуговування.

Система CRM для автосервісу та СТО дозволяє вам керувати роботами на кожній філії окремо, складати розклад роботи майстрів та бронювати відвідини станції обслуговування. Клієнти бачать завантаженість майстрів, що допомагає планувати робочий графік.

Сегментуйте клієнтів за групами (марка автомобіля, послуги) і керуйте розсилками на email, SMS та через телеграм-бот. Повідомляйте про цікаві пропозиції або зміни в роботі СТО.

Операційна система дозволяє менеджерам виставляти рахунки та закривати угоди. Власник бачить поточні витрати та їх вплив на стан підприємства. Використовуйте готові шаблони документів або створюйте власні з логотипом та реквізитами.

Підключення телеграм-бота до CRM розвантажує менеджерів, автоматизуючи отримання замовлень від клієнтів і забезпечуючи збір необхідної інформації для продажу та надання послуг.

Завдяки внутрішній аналітиці та звітам, керівники відділів та власник отримують оперативну інформацію про результати роботи. Ми обговоримо та налаштуємо форми аналітичних звітів відповідно до ваших потреб за допомогою системних шаблонів.

що вміє робити програма - CRM для автосервісу та сто

Ми постійно вдосконалюємо операційну систему, враховуючи ваші пропозиції, щоб зробити її інтуїтивно зрозумілою. Це дозволяє співробітникам не лише виконувати особисті задачі, а й спілкуватися, обмінюватися інформацією та вести спільні проєкти.

Для автоматизації продажу та обліку послуг ми налаштовуємо базову CRM. Операційна система дозволяє відстежувати навантаження співробітників і оперативно керувати виконанням термінових завдань.

Завдяки ip-телефонії ви отримуєте доступ до вхідних та вихідних дзвінків через функцію click-to-call з CRM.

Використання CRM-ERP-BPM системи в будь-якому випадку суттєво спрощує роботу, а до того ще й забезпечує безпеку інформації. Ми допоможемо налаштувати права доступу, щоб конфіденційна інформація залишалася захищеною і доступною згідно з внутрішньою ієрархією.

Щоб ваша CRM для автосервісу та СТО стала ще більш функціональною, ви можете скористатися платними додатками. Коли ви їх починаєте використовувати, то суттєво розширюєте ваші можливості з використання системи.

Кошик
Прокрутка до верху