CRM для автосервісу та сто

  • Контролюйте роботу працівників
  • Збирайте звернення з будь-якого джерела
  • Узгоджуйте час обслуговування з клієнтами
  • Заощаджуйте час, коли замовляєте запчастини
  • Контролюйте виконання робіт та дотримуйтесь графіків
  • Автоматизуйте роботу, щоб підвищити якість обслуговування

Для кого та для чого призначена CRM для автосервісу та сто?

Програма налаштована таким чином, щоб менеджери автосервісів створювали та вели каталог послуг. Операційна система дозволяє вести електронний документообіг, планувати та контролювати маркетингову активність, запис на обслуговування тощо.

Якщо у вас є декілька філій, то с CRM для автосервісу та СТО ви керуєте роботами на кожній з філій окремо. Складайте та ведіть розклад роботи майстрів, бронюйте відвідини станції обслуговування. Клієнти можуть бачити завантаженість майстрів, що допомагає вам планувати робочий графік кожного з них.

Сегментуйте клієнтів за групами: за маркою автомобіля, яким вони користуються, або за послугами, які їх цікавлять та які ви їм надавали. Керуйте розсилками на email та SMS, телеграм-бота, повідомляйте щодо цікавих пропозицій або про зміни в роботі СТО.

Завдяки можливостям операційної системи ваші менеджери виставляють рахунки, закривають угоди, ви. як власник, бачите поточні витрати та як вони впливають на загальний стан підприємства. Можна використовувати або готові шаблони: рахунків, угод, актів виконаних робіт, довіреностей, договорів тощо, або створювати власні шаблони з лого та реквізитами.

можливості crm програми для роздрібної торгівлі та гуртових продажів
ключові додатки crm для автосервісу та СТО
як виглядають задачі у crm для автосервісу та СТО
виставлена задача на обслуговування згідно з запитом crm для автосервісу та СТО

Коли ви підключаєте до системи телеграм-бота, щоб отримувати замовлення безпосередньо в срм, то розв’язуєте питання стосовно навантаження на менеджерів. Тому що бот налаштовуємо таким чином, щоб отримати максимум потрібної інформації від Клієнта і запустити запит по етапах, які й забезпечують продаж та надання послуг.

Завдяки внутрішній аналітиці та звітам, керівники відділів та власник отримують оперативну інформацію за результатами роботи. Додатково обговоримо з вами й налаштуємо форми аналітичних звітів за допомогою системних шаблонів.

що вміє робити програма - CRM для автосервісу та сто

Ми постійно працюємо над середовищем операційної системи, збираємо й враховуємо ваші поради, щоб зробити його інтуїтивно зрозумілим. Такий підхід дозволяє кожному співробітнику впливати на систему, а не тільки розв’язувати в ній особисті задачі, а ще спілкуватися, обмінюватися інформацією, вести спільні проєкти.

Щоб ви змогли автоматизувати продаж та облік наданих послуг, ми налаштовуємо для вас базово CRM. Операційна система дозволяє відстежувати навантаження кожного співробітника і в разі потреби виконання термінових робіт – оперативно керувати навантаженістю дільниць й аналізувати їх роботу.

Коли використовуєте ip-телефонію, автоматично отримуєте у системі доступ до вхідних та вихідних телефонних дзвінкі, які менеджери роблять через функцію click-to-call з CRM. 

Використання CRM для автосервісу та СТО не тільки спрощує роботу, але й забезпечує безпеку інформації. Ми допоможемо вам налаштувати права доступу до відповідних елементів операційної системи, щоб вся конфіденційна інформація залишалася недоторканою в межах вашої компанії й була доступна згідно з внутрішньою ієрархією доступу до інформації та даних

Ціни для CRM для автосервісу та сто

FREE від $23.81
хмарний за дані

✅ 1 хмарний бокс
✅ необмежена кількість користувачів
✅ до трьох онлайн консультацій
✅ щомісячний платіж за дані
✅ перший платіж за дані $23.81
✅ Базове setup free налаштування
✅ інтеграції згідно з тарифами

START від $375
плата за місяць

✅ 1 хмарний бокс
✅ користувачів згідно з тарифом
✅ 4 тижні на адаптацію системи
✅ щомісячний $28.91 за одного користувача
✅ одноразовий setup-платіж від $375
✅ необмежена кількість даних
✅ інтеграції згідно з тарифами

START+ від $495
плата за рік

✅ 1 хмарний бокс
✅ користувачів згідно з тарифом
✅ 6 тижнів на адаптацію системи
✅ щорічний платіж $299 за одного користувача
✅ одноразовий setup-платіж від $495
✅ необмежена кількість даних
✅ інтеграції згідно з тарифами

BUSINESS від $750 назавжди

✅ 1 хмарний бокс
✅ користувачів згідно з тарифом
✅ 8 тижнів на адаптацію системи
✅ щомісячний $28.91 або щорічний платіж $299 за одного користувача
✅ одноразовий setup-платіж від $750
✅ систему отримуєте назавжди
✅ необмежена кількість даних
✅ інтеграції згідно з тарифами
✅ САМО адміністрування системи
✅ ви несете повну відповідальність за роботу системи

Кошик
Прокрутка до верху