Як сегментувати базу контактів, щоб отримати максимальну користь від зібраних даних

Як сегментувати базу контактів, щоб отримати максимальну користь від зібраних даних

Як сегментувати базу контактів, яка є найціннішим активом для будь-якого бізнесу. Вона містить інформацію про ваших клієнтів, потенційних клієнтів, співробітників, постачальників і т.д. Сегментація бази контактів — це процес поділу контактів на групи на основі спільних ознак. Завдяки роботі над базою даних ви краще зрозумієте своїх клієнтів і зможете взаємодіяти з ними максимально ефективно. Ніколи не зупиняйтеся в тому, щоб покращувати базу даних.

Ведення бази контактів, або як сегментувати базу контактів

Перш ніж розпочинати сегментацію бази контактів, важливо правильно її вести. Найменше, що потрібно обов’язково мати у кожній картці контакту, це наступні поля:

  • Ім’я
  • Електронна адреса
  • Номер телефону
  • Посада
  • Компанія

Ці поля є основними для ідентифікації контакту. Крім них, можна додати додаткові поля з корисними ознаками, такими як:

  • Коментарі адміністратора
  • Умови продажів
  • Рівень цін
  • Умови оплати: передоплата або відтермінування
  • Умови постачання: за адресою, самовивіз, на адресу відділення тощо
  • Дата останнього контакту
  • Товари, якими цікавився контакт, а також які він купував
  • Історія взаємодій, події
  • Сфера діяльності
  • Додаткові контактні дані: соціальні мережі, месенджери тощо

Фільтрація контактів за ознаками

Після того, як база контактів ведеться, можна приступити до її сегментації. Найпростіший спосіб сегментації — це фільтрація за ознаками. Наприклад, можна створити такі групи, які своєю чергою можуть, а найчастіше навіть повинні ділитися на підгрупи:

  • Ліди:
    • Холодні ліди
    • Теплі ліди
    • Гарячі ліди
    • Ліди, що відмовилися тощо
  • Клієнти
  • Співробітники:
    • Співробітники в штаті
    • Співробітники поза штатом
    • Тимчасові співробітники
    • Співробітники віддалені тощо
  • Постачальники
  • Підрядники

Крім того, є сенс сегментувати базу контактів за складнішими ознаками, наприклад:

  • Географічне розташування
  • Дата народження
  • Історія покупок
  • Уподобання

Взаємодія з базою даних завдяки сегментації

Бізнес-процеси для продажів Клієнтам товарів та послуг, ключові поняття й конструкції. Сегментація бази контактів дозволяє краще взаємодіяти з клієнтами. Наприклад, можна:

  • Надсилати персоналізовані електронні листи
  • Проводити таргетовані рекламні кампанії
  • Пропонувати індивідуальні знижки та пропозиції

Інтерфейси карток контактів

Інтерфейси карток контактів можуть відрізнятися залежно від групи, до якої належить контакт. Наприклад, для карток контактів клієнтів можна включити такі поля:

  • Історія покупок
  • Пропозиції
  • Статус

Для карток контактів співробітників можна включити такі поля:

  • Посада
  • Відділ
  • Доступ до інформації

Масові дії над контактами

Сегментація бази контактів дозволяє робити масові дії над картками контактів. Наприклад, можна:

  • Надсилати електронні листи
  • Створювати завдання
  • Надавати доступ до інформації

Масові дії можна використовувати для:

  • Розсилки повідомлень
  • Організації заходів
  • Надання інформації

Тому стає зрозумілим, що якісна сегментація бази контактів — це надважливий інструмент, щоб поліпшити роботу вашого бізнесу в цілому. Вона дозволяє краще зрозуміти своїх клієнтів і взаємодіяти з ними більш ефективно.

Додаткові поради з питання: Як сегментувати базу контактів

  • Сегментуйте базу контактів регулярно, щоб вона відображала актуальні дані про ваших клієнтів.
  • Використовуйте різні канали для взаємодії з клієнтами в різних сегментах.
  • Аналізуйте результати своїх маркетингових кампаній, щоб визначити, які сегменти найбільш ефективні.

Запитання та відповіді

Чому важливо сегментувати базу контактів?

Сегментація бази контактів дозволяє:

  • Краще зрозуміти своїх клієнтів
  • Розробити більш ефективні маркетингові кампанії
  • Покращити обслуговування клієнтів
  • Збільшити продажі
Як сегментувати базу контактів?

Є кілька способів сегментувати базу контактів. Найпростіший спосіб — це фільтрація за ознаками. Крім того, можна використовувати складні методи сегментації, такі як кластеризація.

Які ознаки можна використовувати для сегментації бази контактів?

Ось деякі ознаки, які можна використовувати для сегментації бази контактів:

  • Демографічні ознаки: вік, стать, місце проживання, сімейний стан
  • Фінансові ознаки: дохід, витрати, кредитний рейтинг
  • Поведінкові ознаки: історія покупок, інтереси, уподобання
  • Технологічні ознаки: пристрої, які використовує клієнт, канали, які він використовує
Як використовувати сегментацію бази контактів для підвищення ефективності маркетингу?

Сегментація бази контактів дозволяє вам краще зрозуміти своїх клієнтів і розробити більш ефективні маркетингові кампанії. Наприклад, ви можете використовувати сегментацію, щоб:

  • Надсилати персоналізовані електронні листи
  • Проводити таргетовані рекламні кампанії
  • Пропонувати індивідуальні знижки та пропозиції
Як використовувати сегментацію бази контактів для підвищення ефективності обслуговування клієнтів?

Сегментація бази контактів дозволяє вам покращити обслуговування клієнтів, надавши їм персоналізований досвід. Наприклад, ви можете використовувати сегментацію, щоб:

  • Визначити, які клієнти потребують додаткової допомоги
  • Надавати персоналізовані рекомендації
  • Автоматизувати завдання обслуговування клієнтів
Як використовувати сегментацію бази контактів для підвищення ефективності продажів?

Сегментація бази контактів дозволяє вам зосередитися на найперспективніших клієнтах і збільшити продажі. Наприклад, ви можете використовувати сегментацію, щоб:

  • Ідентифікувати клієнтів, які є найбільш схильними до покупки
  • Розробити персоналізовані пропозиції
  • Надавати персоналізований сервіс продажів

Коли ви сегментували базу контактів за будь-якими вважливими з вашої точки зору ознаками, ми зробили ще один крок до більш успішного ведення бізнесу. Навіть коли ви самі перестали займатися базою даних, закладені вами принципи роботи з інформацією по ваших Клієнтах допоможуть набагато краще вашим співробітникам взаємодіяти з ними й отримувати від спілкування максимально можливий ефект.

Підписуйтесь на наш телеграм-канал, щоб отримувати оперативну, цікаву й корисну інформацію.

Дивіться відео за посиланням:

00:00 Розпочинаємо розбиратися з додатком Контакти

00:50 Коротке нагадування про робочі столи й про роботу під доступами адміністратора

01:20 Переходимо до Контактів

02:00 Як ми можемо переглядати нашу базу контактів: список, табличка, плитка

02:20 Стовпчики таблиці контактів, як й де налаштувати під себе, або для всіх

04:00 Трошки з налаштування прав доступів

04:40 Для того, щоб створити контакти, вам потрібно, типи контактів

05:40 Коротко по ролях/посадах контактів, структурі компанії

08:00 Фільтрування контактів, налаштовуємо фільтри під себе

09:00 Групи контактів та сегментування контактів за базовою ознакою їх приналежності

10:15 Конструктор інтерфейсів карток контактів, можливості та корисні нюанси

12:10 Типи контактів й чому нема сенсу захаращувати новими типами, а залишити за замовченням, як є

13:30 Додаткові поля контактів, що це таке і які вже є за замовченням в тестовій системі

14:35 Налаштування полів контактів, які беруть участь у пошуку через Глобальний пошук

Кошик
Прокрутити вгору