• Всі
  • Інтеграції та додатки
  • Кейси та рішення
  • Цікаве й корисне про CRM
  • Як створити алгоритм
Опис бізнес-процесів: як це зробити правильно

Опис бізнес-процесів: як це зробити правильно

Бізнес-процес — це послідовність дій, які виконує компанія, щоб створити продукти або послуги. Опис бізнес-процесів — це процес створення документації, яка описує таку послідовність. Опис бізнес-процесів безумовно є важливим етапом […]

Опис бізнес-процесів: як це зробити правильно ЧИТАТИ ДАЛІ »

Бізнес-процеси: основи та приклади Які є характерні процеси для будь-яких компаній

Бізнес-процеси: основи та приклади характерних процесів для будь-яких компаній

Бізнес-процеси: основи та приклади, що це таке і чому вони важливі Бізнес-процес — це структурована послідовність дій, які виконує компанія, щоб створювати власні продукти або послуги. Бізнес-процеси є основою будь-якої

Бізнес-процеси: основи та приклади характерних процесів для будь-яких компаній ЧИТАТИ ДАЛІ »

Як вдосконалити бізнес-процеси та як їх автоматизувати

Як вдосконалити бізнес-процеси та як їх автоматизувати

Як вдосконалити бізнес-процеси, чи задумувалися ви над цим питанням, щоб поліпшити керованість всіх процесів, що кожного дня відбуваються у вашій компанії Сьогодні я хочу поговорити з вами про бізнес-процеси. Бізнес-процес

Як вдосконалити бізнес-процеси та як їх автоматизувати ЧИТАТИ ДАЛІ »

CRM для мовної школи: тестування, конкуренція та штучний інтелект

CRM для мовної школи: тестування, конкуренція та штучний інтелект

Вечірній туман поступово огортав містечко, а в приміщенні школи “English 911” вже починали збиратися перші студенти. Вони приходили з різних куточків міста, як й в багатьох інших українських містах та

CRM для мовної школи: тестування, конкуренція та штучний інтелект ЧИТАТИ ДАЛІ »

Кому корисна crm й для чого вона потрібна ФОПам, ТОВам та ПАТам

Кому корисна crm й для чого вона потрібна ФОПам, ТОВам та ПАТам

Кому корисна crm й для чого потрібна Кому корисна crm з Майстерні процесів й чому вона може допомогти підприємцям підвищити ефективність продажів, маркетингу або обслуговування клієнтів, надаючи їм ряд корисних

Кому корисна crm й для чого вона потрібна ФОПам, ТОВам та ПАТам ЧИТАТИ ДАЛІ »

CRM для малого бізнесу на базі OneBox

CRM для малого бізнесу на OneBox

CRM для малого бізнесу на OneBox Абревіатура CRM розшифровується, як: Customer Relationship Management. Тобто, CRM для малого бізнесу на OneBox ми розробляли, як інструмент допомогти підприємцям формувати й підтримувати тривкі

CRM для малого бізнесу на OneBox ЧИТАТИ ДАЛІ »

Переваги довготривалої співпраці Клієнта з одним CRM інтегратором

Переваги довготривалої співпраці Клієнта з одним CRM інтегратором

Які переваги довготривалої співпраці Клієнта з одним майстром Чим приваблювати постійних Клієнтів, щоб їх втримати Цікавий факт, що чим довше співпраця за проєктом, тим більшу користь отримують обоє: + Клієнт;

Переваги довготривалої співпраці Клієнта з одним CRM інтегратором ЧИТАТИ ДАЛІ »

Автоматизувати закупівлі та зв'язати їх з замовленнями/продажами

Автоматизувати закупівлі та зв’язати їх з замовленнями/продажами

Автоматизувати закупівлі та зв’язати їх з замовленнями/продажами. Коли ви отримали товари на склад, які потрібно було купувати, ми просто перемикаємо батьківське замовлення (задачу з продажі) у відповідний статус. Але вам

Автоматизувати закупівлі та зв’язати їх з замовленнями/продажами ЧИТАТИ ДАЛІ »

Функціональність CRM, ось одна з важливих ознак, за якою ви обираєте crm під власні потреби

Функціональність CRM, ось одна з важливих ознак, за якою ви обираєте crm під власні потреби

Функціональність CRM, ось одна з важливих ознак, як ви обираєте crm під власні потреби Нарешті вам здається, що ви знайшли те, що так довго шукали, радісні такі. Але коли потрапляєте

Функціональність CRM, ось одна з важливих ознак, за якою ви обираєте crm під власні потреби ЧИТАТИ ДАЛІ »

класифікувати та сегментувати базу Клієнтів

Заради чого вам потрібно класифікувати та сегментувати базу Клієнтів

Класифікувати та сегментувати базу Клієнтів, розглянемо один з можливих варіантів для бази контактів, орієнтованої на продаж та маркетингові ініціативи. Підкреслю, що це лише один з можливих прикладів для сегментації бази

Заради чого вам потрібно класифікувати та сегментувати базу Клієнтів ЧИТАТИ ДАЛІ »

СКОРО новий сезон CRM навчання

CRM навчання СКОРО початок нового сезону у Майстерні процесів iCOLOR

CRM Навчання від Майстерні процесів iCOLOR – це курс, який допоможе вам навчитися ефективно використовувати CRM-систему для управління бізнесом. Курс розроблений спеціально для малих підприємств і складається з двох модулів:

CRM навчання СКОРО початок нового сезону у Майстерні процесів iCOLOR ЧИТАТИ ДАЛІ »

Кошик
Прокрутка до верху