Заради чого вам потрібно класифікувати та сегментувати базу Клієнтів

класифікувати та сегментувати базу Клієнтів

Класифікувати та сегментувати базу Клієнтів, розглянемо один з можливих варіантів для бази контактів, орієнтованої на продаж та маркетингові ініціативи.

Підкреслю, що це лише один з можливих прикладів для сегментації бази даних.
Але ви можете скористатися ним для будь-якої галузі підприємницької діяльності.

План, за яким можна класифікувати та сегментувати базу Клієнтів

1. Які ваші цільові аудиторії, це важливий аспект, оскільки ваші продукти потрібні багатьом, але на жаль не всім.

2. За якими критеріями потрібно сегментувати Клієнтів:
– за їх територіальним розміщенням,
– за демографічними ознаками,
– захоплення й цінності вашої цільової аудиторії, тобто психографія,
– особливості поведінки тощо.

3. Заповніть нові або оновіть наявні профілі ваших Клієнтів, ми пропонуємо тестувати crm, де є готова картка з розгалуженими даними.

4. Створіть карту з різноманітними джерелами, звідки ви отримуєте звернення:
– форми на сайтах,
– соціальні мережі: Face book, Instagram тощо,
– поштові email-розсилки,
– рекомендації,
– телефонні дзвінки й зворотний зв’язок тощо.
До речі, ТУТ вже є готові джерела, достатньо розпочати тестувати.

5. Розберіть ваші головні бізнес-процеси, які пов’язані з кожним важливим для вас сегментом Клієнтів.
ТУТ ВІДМІЧАЙТЕ готові бізнес-процеси, які вам потрібні та які ви отримаєте відразу у CRM для малого бізнесу.
Використовуйте базові модулі, дороблюйте їх самостійно, або замовляйте доробку, створювати свої власні бізнес-процеси.

6. Виставляйте задачі у наявних бізнес-процесах, щоб контролювати стан по кожному сегменту клієнтської бази та окремим Клієнтам.
Звісно, що у вас є можливості використовувати канали комунікацій:
– email,
– sms,
– viber,
– telegram тощо.

7. Завдяки сегментації ви зможете:
– аналізуйте дані, які накопичуєте й сегментуєте,
– оптимізувати результати, яких ви досягаєте, щоб використовувати їх для покращення продажів та маркетингу.
Допоможуть розібратися з даними різноманітні звіти, дашборди, графіки тощо.

Чому важливі приклади для того, щоб класифікувати та сегментувати базу Клієнтів

На прикладі плану сегментації бази даних для продажів та маркетингу стає зрозуміліше, заради чого вам потрібно класифікувати та сегментувати базу Клієнтів

Ми розібрали, за якими критеріями вам потрібно аналізувати базу контактів.
Як варіанти вашої можливої відповіді були:
– джерело, звідки потрапив до вас Клієнт;
– етап продажу бізнес-процесу, на якому він знаходиться;
– його історія покупок: що, коли й за скільки;
– середній чек, на який він купує, якщо це ваш постійний Клієнт;
– його інтереси та загальна поведінка тощо.

Коли ваші потреби сягають небес, то можна створити crm й самостійно, достатньо скористатися готовими робочими модулями та створити систему під себе. Ось ТУТ зібрали бізнес-процеси, що відбуваються на більшості маленьких компаній.

Чи зрозумілий для вас приклад, який ми розібрали вище?
Яку додаткову інформацію потребуєте?

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
Scroll to Top