Функціональність CRM, ось одна з важливих ознак, за якою ви обираєте crm під власні потреби

Функціональність CRM, ось одна з важливих ознак, за якою ви обираєте crm під власні потреби

Функціональність CRM, ось одна з важливих ознак, як ви обираєте crm під власні потреби

Нарешті вам здається, що ви знайшли те, що так довго шукали, радісні такі.
Але коли потрапляєте до налаштувань такої системи, то все виглядає надто складним й незрозуміло, як просто почати працювати. Тобто, коли думали про функціональність, зневажали фактор майбутньої складності.

Мета — отримати просту у користуванні crm завдяки її скритій функціональності

Мета змінилася й ваша наступна ціль — зробити зрозуміле з перших кроків рішення, з яким ваші колеги почнуть працювати відразу з коробки.
Тобто, коли ви потрапляєте у програму, вам відразу стає зрозумілим, що до чого.

Для працівників все легко та зрозуміло, але за цією зовнішньою простотою ми приховуємо складні налаштування процесів. Саме так ми зробили у crm для різних галузей бізнесу.
Діяльність будь-якого підприємницького проєкту описуємо через бізнес-процеси, які у ньому відбуваються заради досягнення мети. Важливим моментом успішного керування процесами є можливість в будь-який момент часу вносити оперативні зміни, щоб поліпшувати керованість й результати.

Мета бізнесу — створювати додаткову вартість, тобто прибуток.

Яку ж користь ви отримуєте завдяки наявній універсальності OneBox?
Схоже, що ви й шукаєте рішення, яке дозволить:
– керувати власними проєктами;
– розв’язувати внутрішні й зовнішні задачі;
– контролювати відносини з наявними Клієнтами;
– формувати відносини з новими людьми й компаніями;
– створювати документи;
– оперувати фінансами тощо.

Щоб налаштувати власні процеси, потрібно витратити власний час.
Багато власного часу.
І це справді так.

Як готова срм пришвидшує впровадження

Тому набагато легше спробувати відпрацьовані рішення й по кроках вдосконалювати їх, пристосовувати до власних потреб.
Готові шаблони з встановленими логічними зв’язками та графічний конструктор допоможуть у досягненні мети.
Інтегрованість з зовнішніми сервісами суттєво розширюють ваші можливості:
– сайти на різних CMS: OpenCart, Word Press, Хорошоп,
– маркетплейси Розетка та PROMua,
– email,
– sms,
– месенджери: viber, telegram,
– facebook,
– instagram тощо.

Оптимізуйте роботу кожного працівника, направляйте у потрібне річище всі їхні дії та контролюйте виконання. Права доступів дозволять розподілити зобов’язання між всіма відділами, якщо компанія велика й між співробітниками у відділах

Але головна користь в тому, що з Майстерні ви отримуєте срм, які дозволяють все те саме робити й у маленькому бізнесі без великих витрат й часу.

Переваги завдяки функціональності CRM

Переваги функціональної системи у роботі працівників:
– оптимізація їхньої роботи;
– контроль й керованість дій;
– можливість впливати на результати;
– облік часу;
– аналіз продуктивності.

Переваги функціональної системи у роботі з Клієнтами:
– обробка первинних даних;
– сегментація;
– історія взаємодії та відносин;
– планування майбутніх ініціатив.

Переваги функціональної системи у роботі з фінансами:
– ведення первинної документації: рахунки, накладні, акти, договори тощо,
– проведення вхідних та вихідних платежів,
– фіксація очікуваних платежів й фінансове планування.

І це лише вершина функціональних можливостей crm айсбергу, який розроблюємо й постійно удосконалюємо на базі OneBox. Коли вас цікавить більше інформації, переходьте на OneBox сайт або замовляйте у нас безплатне тестування crm.

Чи вас задовольняє ця відповідь стосовно функціональності crm?
Чого ще вам хотілося б додатково довідатися про галузеві рішення з Майстерні iCOLOR?

Кошик
Прокрутити вгору