• Всі
  • Інтеграції та додатки
  • Кейси та рішення
  • Цікаве й корисне з інших областей знань
  • Як створити алгоритм
CRM-впровадження: як не перевищити бюджет і терміни впровадження

CRM-впровадження: як не перевищити бюджет і терміни впровадження

CRM-впровадження: реальна історія з несподіваними складнощами В цій статті ми хочемо поділитися з вами реальним кейсом, як зіткнулися з деякими складнощами під час CRM-впровадження системи. Спробуємо вам продемонструвати, як непередбачені перешкоди можуть призвести до значного перевищення бюджету та термінів. Ситуація, що виникла під час впровадження Ми розпочали роботу над проєктом з впровадження CRM-системи для клієнта, […]

CRM-впровадження: як не перевищити бюджет і терміни впровадження ЧИТАТИ ДАЛІ »

Лайфхак з реального життя: як "помилка" стала каталізатором розвитку системи

Лайфхак з реального життя: як “помилка” стала каталізатором розвитку системи

Як “помилка” в робочому процесі може стати каталізатором розвитку системи: лайфхак з реального листування. На прикладі реального листування з робочого чату, де було виявлено “помилку” в системі, розглянемо, як подібні ситуації можна використовувати для покращення та розвитку системи. Передісторія того, як “помилка” народила лайфхак  Працівник та адміністратор одної з систем зіткнулася з проблемою, коли створювали нову позицію:

Лайфхак з реального життя: як “помилка” стала каталізатором розвитку системи ЧИТАТИ ДАЛІ »

CRM людський фактор - запорука успіху у продажах

CRM людський фактор – запорука успіху у продажах

CRM людський фактор залишається ключовим, тому хочу поділитися власним досвідом використання CRM-системи, який чітко демонструє важливість людського спілкування у продажах. Коли отримуєте багато запитів, не покладайтеся виключно на автоматизації, або CRM людський фактор 14 березня 2024 року я отримав значний обсяг запитів, але, на жаль, не мав фізичної можливості одразу зв’язатися з кожним потенційним клієнтом,

CRM людський фактор – запорука успіху у продажах ЧИТАТИ ДАЛІ »

Малий бізнес без виснаження: знайдіть баланс та процвітайте

Малий бізнес без виснаження: знайдіть баланс та процвітайте

Секрет успішного малого бізнесу – це не тільки виснажлива й наполеглива праця, а ще й розумна робота. Використовуйте технології та зробіть свій бізнес більш приємним та прибутковим. Малий бізнес без виснаження, а це справді можливо? Чи знайомо вам відчуття, що ведення вашого невеличкого, але цікавого вам вашого власного бізнесу починає захльостувати й забирає весь ваш

Малий бізнес без виснаження: знайдіть баланс та процвітайте ЧИТАТИ ДАЛІ »

5 причин, чому вашому інтернет-магазину потрібна система лояльності

5 причин, чому вашому інтернет-магазину потрібна система лояльності

Чи згодні  ви з тим, що ви постійно конкуруєте за увагу Клієнтів у вашій сфері онлайн-торгівлі? Якщо так, тоді система лояльності для інтернет-магазину стає не лише доповненням, а й необхідним інструментом, щоб ви залучали й утримували своїх клієнтів. Завдяки гнучким налаштуванням та персоналізованому підходу, система лояльності допоможе вам підвищити повторні покупки, збільшити середній чек та

5 причин, чому вашому інтернет-магазину потрібна система лояльності ЧИТАТИ ДАЛІ »

Аудит налаштування CRM: Виправте помилки та покращіть результати

Аудит налаштування CRM – Виправте помилки, щоб покращити результати

Аудит налаштування CRM – Виправте помилки, щоб покращити результати Час від часу до мене звертаються люди, яким потрібний аудит тих налаштувань, які їм робили інші спеціалісти і які з певних обставин перестали влаштовувати користувачів. Коли люди звертаються за аудитом налаштування CRM, якою вони вже користуються, це тішить самолюбство, але накладає додаткові зобов’язання. З ЧОГО МОЖЕ

Аудит налаштування CRM – Виправте помилки, щоб покращити результати ЧИТАТИ ДАЛІ »

Бонусна програма, або як втримувати лояльність клієнтів та впливати на неї

Бонусна програма, або як втримувати лояльність клієнтів та впливати на неї

Бонусна програма — важливий елемент, щоб утримувати темпи розвитку й відповідати плинному конкурентному середовищу. Лояльність клієнтів досягається кропіткими діями та як не крути, є ключем до успіху. Бонусні програми – це ефективний інструмент, який може допомогти заохотити Клієнтів до повторних покупок саме у вас. Звісно, що завдяки якісно облаштованим програмам вдається збільшувати середній чек й

Бонусна програма, або як втримувати лояльність клієнтів та впливати на неї ЧИТАТИ ДАЛІ »

Сегментація запиту клієнта для прорахунку та комерційної пропозиції

Сегментація запиту клієнта для прорахунку та комерційної пропозиції

Розберемо, яка виникає потреба завдяки сегментації запиту клієнта Сегментація запиту клієнта стає важливою частиною процесу, оскільки часто-густо буває так, що отримую доволі сумбурний та неструктурований за змістом опис потрібного функціоналу. Ви можете нас знайти серед ключових інтеграторів ТУТ. Ви хочете налаштувати OneBox для роботи з вашим інтернет-магазином, маркетплейсами та B2B-продажами. Вам потрібна система, яка може обробляти різні

Сегментація запиту клієнта для прорахунку та комерційної пропозиції ЧИТАТИ ДАЛІ »

Кейс: Автоматизація виробничого процесу для кращого контролю та планування

Кейс: Автоматизація виробничого процесу для кращого контролю та планування

Підприємцю на замітку: Як навести лад у вашому виробництві за допомогою автоматизації Кейс: Автоматизація виробничого процесу й у цьому кейсі ми розповімо про те, як допомогли власнику виробничого підприємства налагодити облік замовлень, виробництва, складських залишків та розрахунків. Ситуація з потребою до автоматизації виробничого процесу Замовлення приймаються телефоном, обробляються менеджерами вручну. Виробництво та склад не мають

Кейс: Автоматизація виробничого процесу для кращого контролю та планування ЧИТАТИ ДАЛІ »

Кошик
Прокрутка до верху