CRM-впровадження: як не перевищити бюджет і терміни впровадження

CRM-впровадження: як не перевищити бюджет і терміни впровадження

CRM-впровадження: реальна історія з несподіваними складнощами

В цій статті ми хочемо поділитися з вами реальним кейсом, як зіткнулися з деякими складнощами під час CRM-впровадження системи. Спробуємо вам продемонструвати, як непередбачені перешкоди можуть призвести до значного перевищення бюджету та термінів.

Ситуація, що виникла під час впровадження

Ми розпочали роботу над проєктом з впровадження CRM-системи для клієнта, який планував налаштувати 5 процесів. За описом, процеси здавалися не дуже складними, а на їх налаштування та впровадження планувалося виділити 2 тижні.

Несподівані “підводні камені”:

Під час роботи над проєктом виявилося, що опис процесів не був повним і точним. Це призвело до виникнення додаткових складнощів, які не могли бути передбачені заздалегідь.

Вплив на проєкт:

В результаті, замість запланованих 2 тижнів, на налаштування першого процесу знадобилося 6 тижнів. Це призвело до значного перевищення термінів проєкт.

Спілкування з клієнтом й результати, що ми отримали

Попри ускладнення, нам вдалося налагодити ефективну комунікацію з Клієнтом. Ми регулярно проводили онлайн-зустрічі, де обговорювали хід роботи та приймали рішення.

Відгук клієнта:

Клієнт був задоволений форматом співпраці та відзначив, що ми пропонували нестандартні рішення, які не були передбачені його описом процесів:

Хочу поділитися своїм досвідом роботи з командою iCOLOR над впровадженням CRM-системи.

Спочатку все йшло за планом: ми описали 5 процесів, які хотіли налаштувати, і команда взялася за роботу.

Але, як це часто буває, в процесі роботи виникли непередбачені складнощі. Деякі моменти, які ми не продумали заздалегідь, потребували додаткових рішень.

Мені сподобалося, як команда iCOLOR підійшла до цієї ситуації. Вони не здались, а пропонували креативні та нестандартні рішення, які виходили за рамки опису процесів.

Сергій Гаврюсєв, відгук FB

Важливі уроки, які винесли

Цей кейс продемонстрував, як важливо ретельно планувати проєкт впровадження CRM-системи та враховувати можливі “підводні камені”. Також, важливо налагодити ефективну комунікацію з клієнтом, щоб вчасно обговорювати всі утворювані питання.

Запитання до читачів:

Як ви вважаєте, чи є сенс далі вкладатися в проєкт, якщо виникають непередбачені складнощі? Що ви можете порадити, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому?

Поділіться своїми думками в коментарях! Ваші відгуки допоможуть, щоб ми змогли зробити наші послуги ще кращими.

До речі, щоб суттєво прискорити впровадження системи, а до того ще й зменшити свої витрати, переходьте за посиланням.

Кошик
Прокрутка до верху