5 причин, чому вашому інтернет-магазину потрібна система лояльності

Чи згодні  ви з тим, що ви постійно конкуруєте за увагу Клієнтів у вашій сфері онлайн-торгівлі? Якщо так, тоді система лояльності для інтернет-магазину стає не лише доповненням, а й необхідним інструментом, щоб ви залучали й утримували своїх клієнтів.

Завдяки гнучким налаштуванням та персоналізованому підходу, система лояльності допоможе вам підвищити повторні покупки, збільшити середній чек та створити базу контактів з щасливих клієнтів, які будуть з радістю повертатися до вашого магазину знову і знову. До речі, ви завжди можете отримати від нас консультації та поради стосовно можливих варіантів реалізацій й налаштування системи, щоб відстежувати й керувати бонусами Клієнтів.

Перевіряємо, як працює система лояльності для інтернет-магазину

  • Перевірити, чи спрацьовує дія для отримання бонусів з картки Клієнта/замовника, що він накопичив на сайті.
  • Переконайтеся, чи відображаються бонуси у замовленнях, створених менеджером або на магазині.
  • Уточнити послідовність дій менеджера при створенні замовлення в магазині.

Результати:

  • Замовник:
    • Зрозуміє, чи працює механізм списання бонусів, які генерує система лояльності для інтернет-магазину.
    • Отримає впевненість, що бонуси Клієнтів враховуються при замовленнях.
    • Матиме чітке розуміння, як менеджери повинні створювати замовлення в магазині.
  • Виконавець:
    • Зможе надати Замовнику чітку відповідь щодо роботи механізму списання бонусів.
    • Отримає дані для тестування та вдосконалення системи.
    • Зрозуміє, як менеджери повинні використовувати систему для створення замовлень в магазині.

Деталі, як переконатися, що система лояльності реально ПРАЦЮЄ

  • Перевірка дії:
    • Тестування буде проводитися на наявних замовленнях, де у Клієнтів є нараховані бонуси на сайті.
    • Перевірка буде проводитися на замовленнях, створених:
      • На сайті.
      • Менеджером.
      • В магазині.
  • Послідовність дій менеджера при створенні замовлення в магазині:
    • … (Цю інформацію потрібно уточнити у Замовника)
  • Критерії відбору замовлень для тестування:
    • Замовлення мають бути створені Клієнтами, які мають бонуси на сайті.
    • Кількість бонусів у цих Клієнтів має бути понад 0.

План дій:

  1. Замовник надає Виконавцю список замовлень, які відповідають критеріям відбору.
  2. Виконавець перевіряє, чи спрацьовує дія для отримання бонусів з картки Клієнта/замовника на цих замовленнях.
  3. Виконавець надає Замовнику результати перевірки.
  4. За потреби, Виконавець та Замовник уточнюють послідовність дій менеджера при створенні замовлення в магазині.

Очікувані результати:

  • Замовник отримає чітку відповідь щодо роботи механізму списання бонусів.
  • Виконавець отримає дані для тестування та вдосконалення системи.
  • Менеджери отримають чітке розуміння, як використовувати систему для створення замовлень в магазині.

Додаткова інформація:

  • Сайт є головним джерелом бонусів.
  • У Клієнтів, замовлення яких перевіряємо, мають бути нараховані бонуси на сайті.
  • Наявні у цих Клієнтів бонуси мають бути більш як 0.

Додаткові рекомендації

  • Для кращого розуміння потреб Замовника, Виконавцю може знадобитися провести додаткову консультацію.
  • Виконавець може запропонувати Замовнику альтернативні способи тестування та вдосконалення системи.
  • За результатами тестування, Виконавець може підготувати звіт, де будуть описані результати, виявлені проблеми та рекомендації щодо їх усунення.
Кошик
Прокрутити вгору