Головна сторінка » БЛОГ » CRM для меблевого виробництва, або як за допомогою системи поліпшити зв’язки між різними відділами

CRM для меблевого виробництва, або як за допомогою системи поліпшити зв’язки між різними відділами

CRM для меблевого виробництва

Ось такий запит отримав від Енвера Мамедова — директора меблевої компанії ENVER стосовно потреб CRM для меблевого виробництва, [2024-01-10 15:37]

1. Бізнес-процеси CRM для меблевого виробництва

А. Розробка продукції
Дослідження та розробка: Визначення інноваційних рішень та технологій для покращення продукції.
Проєктування та інжиніринг: Розробка технічної документації та конструкторський проєкт.
Виробництво: Розгортання виробничого процесу, включаючи закупівлю сировини, виробництво та контроль якості.
Б. Логістика та постачання
Закупівлі та постачання: Взаємодія з постачальниками для отримання необхідних матеріалів та обладнання.
Складське управління: Організація складського простору та ведення обліку запасів.
Логістика: Планування та виконання доставлення сировини та готової продукції.

2. Бізнес-процеси для продажів та маркетингу

А. Маркетинг
Маркетингове дослідження: Вивчення ринку, конкурентів та аудиторії.
Реклама та просування: Розробка та виконання рекламних кампаній, онлайн-промоцій.
Взаємодія з клієнтами: Підтримка взаємодії з клієнтами через соціальні мережі та інші канали.
Б. Продажі
Клієнтський сервіс та консультації: Надання інформації, консультування клієнтів щодо продуктів.
Управління продажами: Відстеження продажів, аналіз результатів та формування стратегій розвитку.

3. Бізнес-процеси для обслуговування клієнтів та підтримки:

Обслуговування клієнтів: Вирішення запитань, приймання замовлень, розв’язання проблем.
Гарантійний сервіс: Надання післяпродажного обслуговування та розв’язання гарантійних питань.
зворотний зв’язок та аналіз: Збір відгуків клієнтів, аналіз та вдосконалення сервісних процесів.

Vyacheslav 🇺🇦 Leheza, [2024-01-10 16:11]

Коротко, про ключові моменти, які проговорили на онлайн зустрічі CRM для меблевого виробництва

1. Ви надали мені опис, як ви бачите, щоб запускалося виробництво
2. До 12:00 п’ятниці (можливо й раніше), я вам налаштую базове рішення, від якого можна буде відштовхуватися
3. У рішенні буде налаштовано проєкт запуску виробництва
Надам супроводжувальне відео, щоб вам можна було легко спробувати й протестувати

На майбутнє ви плануєте поступово долучати до впровадження різних співробітників, які беруть участь у виробництві.

Базова цінова стеля за перший етап впровадження $1875, саме його я й пропоную обрати, оскільки ви отримаєте максимальну користь від тої моделі, яку я використовую.

Коли ви — українська компанія, пропоную знижку 30%. До речі, ось пропозиція системи на сайті компанії — правовласника OneBox, операційної систему, що використали як базовий інструмент з впровадження.

ОСЬ посилання на продукт, що є відразу в базовому рішенні.

Ось що отримаєте за ці гроші за певний період – 8 тижнів впровадження CRM для меблевого виробництва

ВАРІАНТ, щоб стартувати з індивідуальними доробками, та навчитися самостійно створювати й налаштовувати бізнес-процеси
BUSINESS 8/1875
✅ 1 хмарний бокс;
✅ одноразовий setup-платіж від $1875;
✅ платіж включає 8 тижнів на адаптацію системи;
✅ до платежу входить навчання розробки й налаштування бізнес-процесів;
✅ коли ви успішно впровадили СРМ, ви отримуєте безплатно 1 ліцензію iCOLOR PROFI12 на 1 рік;
✅ необмежена кількість даних;
✅ інтеграції згідно з тарифами;
✅ користувачів згідно з кількістю ліцензій;
✅ ліцензії купуєте окремо за тарифами за одного користувача:

– ліцензії iCOLOR PROFI $29 на 1 місяць,
– або ліцензії iCOLOR PROFI12 $319 на 1 рік;

✅ отримуєте повний доступ до адміністрування системи та бізнес-процесів.

Кошик
Прокрутка до верху