Чому для успішного бізнесу важливо ведення клієнтської бази
Ведення клієнтської бази — перший ключовий модуль, коли ви почали впровадження системи. Контакти надважливі й про це багато написано й сказано. Коротко про те, як створювати й вести базу даних контактів в OneBox OS.
Чому це важливо? Бо якщо відсутня впорядкована клієнтська база, то кому ви будете продавати свої товари та/або послуги? Як ви зрозумієте, хто й що у вас купує, де і коли, якщо ви не розібралися зі своєю цільовою аудиторією, а коли й розібралися, то не привели наявні дані до ладу.
Схоже, щоб я особисто зміг вам допомогти, потрібно трохи глибше зрозуміти ваші особливості роботи з різними групами контактів.
Як є, як повинно бути й що для цього треба зробити
Тобто приклад, як може бути зараз, маєте дві групи контактів:
- Клієнти;
- Споживачі.
Які в них суттєві відмінності? Бо за назвами я сприймаю обидві групи, як ваших Клієнтів.
Але:
- з Клієнтами ви взаємодієте напряму;
- зі Споживачами взаємодієте через Клієнтів.
Зрозуміліший опис відносин між цими групами та вас з цими групами трохи більш дасть зрозуміти й порадити. Тому додаткові запитання:
- А як повинно бути?
- Що у вас на меті показувати різним групам та як з ними взаємодіяти??
- Якщо казати зараз, то не бачу великого сенсу в підпорядкуванні Споживачів Клієнтам.
Потрібна інформація, щоб створити якісну базу Клієнтів
Коли ви надали додаткові роз’яснення, вимальовується біль зрозуміла картина. Тобто ці обидва рівні — Клієнти ОККО, наприклад і водночас ваші Клієнти, але з різними правами
І в цьому випадку є сенс того, кого ви називаєте Клієнтом додавати в обидві групи.
Це — по-перше.
По-друге, щодо назв таких груп та їх взаємної підпорядкованості, можливо краще зробити в такому випадку ось так:
- Клієнти:
- Платники за паливо;
- Споживачі палива.
Тобто виходить, що це вже три групи. Але ж бачите, що так набагато більш зрозумілими стають відносини між контактами таких груп.
Нюанси роботи з базою в операційній системі для бізнесу OneBox
Якщо ви стикаєтеся з якимись незрозумілостями, то обов’язково зауважте, що:
- Коли створюєте новий контакт, він завжди видалений.
- Зберегти контакт без імені неможливо і за замовченням це неможливо зробити, без контактних даних: телефона та email
- Інтерфейс групи з’являється тільки тоді, коли ви обрали групу в картці
І нарешті, коли ви розібралися для ведення клієнтської бази з угрупуванням власної бази контактів, ви отримуєте майже готове рішення, яке тепер можна й потрібно налаштувати у системі. Тобто, з упорядкування бази контактів ви починаєте довготривале впровадження, яке можна суттєво прискорити, коли маєте готові шаблони бізнес-процесів.
1. Різні інтерфейси у різних підгруп, при цьому може бути різними поля карток, їх компонування тощо:
- Платники за паливо;
- Споживачі палива.
2. За замовченням у системи є картки з чотирма різними типами:
- два типи — фізичні особи: чоловік та жінка;
- один тип — юридична особа: компанія;
- тип невизначено, який система сприймає як картку фізичної особи.
3. Фізичні особи можуть бути працівниками юридичних осіб. При цьому юридичні особи можуть створювати Холдинги, тобто також одна з одною можуть мати зв’язки.
Ще є й інші варіанти зв’язків між картками контактів. Наприклад, через поля:
- По рекомендації від контакту;
- Зв’язок.
Важливі задачі, які вам потрібно обов’язково розв’язати для ведення клієнтської бази
1.1. Створити групи контактів
1.2. Визначити основні та створити додаткові поля карток контактів
1.3. Налаштувати базовий або “0” інтерфейс контактних карток
1.4. Налаштувати індивідуальний інтерфейс для групи контактів
1.5. Завантажити з файлу xls/xlsx контакти юросіб та/або фізосіб клієнтів/партнерів
1.6. Налаштувати базові фільтри за ознаками контактів
1.7. Перевірити завантаження контактів клієнтів: компаній та їх співробітників
Здається, вам корисним буде передивитися відео: