Автоматизуємо ваш бізнес разом
Автоматизація – це ключ до успіху. Навіть якщо ви тільки починаєте використовувати CRM, ви вже випереджаєте конкурентів. Перегляньте відео, щоб дізнатися більше, який функціонал у месенджері для автоматичного спілкування можете отримати вже зараз.
Ми пропонуємо вам прості та ефективні рішення, які допоможуть вам автоматизувати рутинну роботу та досягти будь-яких цілей.
ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПЕРЕВАГИ CRM З МАЙСТЕРНІ ПРОЦЕСІВ
Ви малий підприємець і шукаєте готове рішення, щоб зосередитися на роботі, керувати компанією й бізнес-процесами в ній, але при цьому не відвертатися на налаштування програми для бізнесу, яка забезпечує комфортну та швидку роботу?
Як зрозуміти, що вам підходить програма та послуги з супермаркету бізнес-процесів? Найпростіший варіант, який ви можете перевірити прямо зараз — замовляйте безплатне тестування. До речі, ми пропонуємо почати з пакета бізнес-процесів для малого бізнесу, до якого входять:
- обробка нових лідів та/або замовляння від Клієнтів;
- продаж товарів та/або послуг Клієнтам;
- закупівля у постачальників та оприбуткування товарів на склади;
- приймання співробітників на роботу;
- нарахування працівникам заробітної плати за їх роботу тощо.
Ми маємо для вас чудову новину! Завдяки безплатному пробному періоду CRM-системи iCOLOR ви можете протестувати її всі функції протягом до 30 днів і прийняти виважене рішення про те, чи підходить вона для вашого бізнесу.
Вибуховий стрибок до керування бізнес-процесами: 5 кроків до успішного впровадження CRM
Прості й дієві секрети успішного впровадження CRM
Мій досвід підказує, щоб запустити CRM-систему в обмежені та зрозумілі для вас строки, важливо закласти коректний алгоритм впровадження. На основі впроваджень з 2016 року можу сміливо стверджувати, що наступний план робіт з 5 виважених кроків допоможе вам досягти успіху:
- Налаштуйте базу контактів, сегментуйте дані за групами. Це дозволить вам швидко отримувати інформацію про своїх клієнтів та партнерів.
- Створіть та наповніть товарну номенклатуру. Це допоможе вам автоматизувати процеси продажів та закупівель.
- Опишіть власні бізнес-процеси, почніть з використання шаблонів. Це допоможе вам упорядкувати роботу компанії та підвищити ефективність.
- Скористайтеся порадами, щоб встановити лише необхідні вам додатки. Це допоможе вам уникнути переплати за функції, які вам не потрібні.
- Підготуйте опис сервісів, якими ви користуєтеся, щоб створити план впровадження інтеграцій тощо. Це дозволить вам максимально ефективно використовувати можливості CRM-системи.
Слідуючи цьому плану, ви зможете успішно впровадити CRM-систему та отримати від неї максимальну користь.
Лояльний співробітник – це найкращий союзник у впровадженні CRM-системи
Щодня він працює з клієнтами, партнерами та іншими співробітниками компанії. Він знає їхні потреби та виклики. Тому його відгуки про CRM-систему будуть найбільш цінними для вас.
Якщо ви хочете, щоб ваші співробітники позитивно сприйняли впровадження CRM-системи, залучайте їх до тестування системи на ранніх етапах. Так вони зможуть познайомитися з системою, зрозуміти її можливості та оцінити, як вона може допомогти їм у роботі.
Наш досвід показує, що за перші 5 тижнів можна запустити базову автоматизацію бізнес-процесів, якщо співробітники щодня використовують систему.
Наступний крок – узгодити строки та план розширення ваших можливостей для керування бізнес-процесами. Щоб мотивувати співробітників до використання CRM-системи, важливо, щоб вони розуміли, як вона може допомогти їм у їхній роботі.
Для цього проведіть аналіз ваших бізнес-процесів і визначте, як CRM-система може їх автоматизувати. Замовте консультацію з нашими експертами, і вони допоможуть вам розробити план впровадження CRM-системи, який враховуватиме ваші бізнес-цілі та потреби співробітників.
Ось відгуки наших клієнтів та партнерів, які використовують CRM-системи для підвищення ефективності роботи співробітників.