Автоматизуємо ваш бізнес разом

Автоматизація – це ключ до успіху. Навіть якщо ви тільки починаєте використовувати CRM, ви вже випереджаєте конкурентів. Перегляньте відео, щоб дізнатися більше, який функціонал у месенджері для автоматичного спілкування можете отримати вже зараз.

Ми пропонуємо вам прості та ефективні рішення, які допоможуть вам автоматизувати рутинну роботу та досягти будь-яких цілей.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПЕРЕВАГИ CRM З МАЙСТЕРНІ ПРОЦЕСІВ​

Ви малий підприємець і шукаєте готове рішення, щоб зосередитися на роботі, керувати компанією й бізнес-процесами в ній, але при цьому не відвертатися на налаштування програми для бізнесу, яка забезпечує комфортну та швидку роботу?

Як зрозуміти, що вам підходить програма та послуги з супермаркету бізнес-процесів? Найпростіший варіант, який ви можете перевірити прямо зараз — замовляйте безплатне тестування. До речі, ми пропонуємо почати з пакета бізнес-процесів для малого бізнесу, до якого входять:

Ми маємо для вас чудову новину! Завдяки безплатному пробному періоду CRM-системи iCOLOR ви можете протестувати її всі функції протягом до 30 днів і прийняти виважене рішення про те, чи підходить вона для вашого бізнесу.

Вибуховий стрибок до керування бізнес-процесами: 5 кроків до успішного впровадження CRM

Прості й дієві секрети успішного впровадження CRM

Мій досвід підказує, щоб запустити CRM-систему в обмежені та зрозумілі для вас строки, важливо закласти коректний алгоритм впровадження. На основі впроваджень з 2016 року можу сміливо стверджувати, що наступний план робіт з 5 виважених кроків допоможе вам досягти успіху:

  1. Налаштуйте базу контактів, сегментуйте дані за групами. Це дозволить вам швидко отримувати інформацію про своїх клієнтів та партнерів.
  2. Створіть та наповніть товарну номенклатуру. Це допоможе вам автоматизувати процеси продажів та закупівель.
  3. Опишіть власні бізнес-процеси, почніть з використання шаблонів. Це допоможе вам упорядкувати роботу компанії та підвищити ефективність.
  4. Скористайтеся порадами, щоб встановити лише необхідні вам додатки. Це допоможе вам уникнути переплати за функції, які вам не потрібні.
  5. Підготуйте опис сервісів, якими ви користуєтеся, щоб створити план впровадження інтеграцій тощо. Це дозволить вам максимально ефективно використовувати можливості CRM-системи.

Слідуючи цьому плану, ви зможете успішно впровадити CRM-систему та отримати від неї максимальну користь.

Лояльний співробітник – це найкращий союзник у впровадженні CRM-системи

Щодня він працює з клієнтами, партнерами та іншими співробітниками компанії. Він знає їхні потреби та виклики. Тому його відгуки про CRM-систему будуть найбільш цінними для вас.

Якщо ви хочете, щоб ваші співробітники позитивно сприйняли впровадження CRM-системи, залучайте їх до тестування системи на ранніх етапах. Так вони зможуть познайомитися з системою, зрозуміти її можливості та оцінити, як вона може допомогти їм у роботі.

Наш досвід показує, що за перші 5 тижнів можна запустити базову автоматизацію бізнес-процесів, якщо співробітники щодня використовують систему. 

Наступний крок – узгодити строки та план розширення ваших можливостей для керування бізнес-процесами. Щоб мотивувати співробітників до використання CRM-системи, важливо, щоб вони розуміли, як вона може допомогти їм у їхній роботі.

Для цього проведіть аналіз ваших бізнес-процесів і визначте, як CRM-система може їх автоматизувати. Замовте консультацію з нашими експертами, і вони допоможуть вам розробити план впровадження CRM-системи, який враховуватиме ваші бізнес-цілі та потреби співробітників.

Ось відгуки наших клієнтів та партнерів, які використовують CRM-системи для підвищення ефективності роботи співробітників.

Кошик
Прокрутка до верху