Кейс: Автоматизація виробничого процесу для кращого контролю та планування

Кейс: Автоматизація виробничого процесу для кращого контролю та планування

Підприємцю на замітку: Як навести лад у вашому виробництві за допомогою автоматизації

Кейс: Автоматизація виробничого процесу й у цьому кейсі ми розповімо про те, як допомогли власнику виробничого підприємства налагодити облік замовлень, виробництва, складських залишків та розрахунків.

Ситуація з потребою до автоматизації виробничого процесу

  • Замовлення приймаються телефоном, обробляються менеджерами вручну.
  • Виробництво та склад не мають автоматизованого обліку.
  • Відсутня система планування та контролю замовлень.
  • Облік розрахунків з клієнтами та постачальниками ведеться вручну.

Завдання:

  • Автоматизувати процес прийняття та обробки замовлень.
  • Налагодити облік складських залишків.
  • Забезпечити планування та контроль виробництва.
  • Автоматизувати облік розрахунків з клієнтами та постачальниками.

Рішення — Кейс: Автоматизація виробничого процесу

  • Впровадження програмного забезпечення для автоматизації виробничого процесу.
  • Розбиття проєкту на етапи впровадження.
  • Початковий фокус на розв’язання найкритичнішої задачі.

Результат:

  • Підвищення ефективності виробництва.
  • Покращення контролю за складськими залишками.
  • Зниження ризиків помилок.
  • Економія часу та ресурсів.

Висновок:

Автоматизація виробничого процесу може значно підвищити його ефективність та конкурентоспроможність вашого підприємства у найближчій та віддаленій перспективі.

Звертайтесь до нас, щоб отримати консультацію з автоматизації вашого бізнесу!

Далі розпишу більш детально, що я почув від потенційного замовника та що йому запропонував зробити. До речі ви можете підписатися на мій телеграм канал за ЦИМ посиланням, щоб оперативно спостерігати за всіма новинами бізнес-процесів.

Сьогодні постукали до мене в особисті.

Дуже схоже, що людині складно стисло й зрозуміло викласти свою потребу.
Бо потреба вже є, але вона не настілки ще бахнула по голові, щоб над її розв’язанням вже багато часу роздумували.

Звісно, що можу й помилятися, але склалося враження, що очікують якусь фантастичну пілюлю, яка все вилікує сама. Тобто, прийде хтось дуже розумний й зробить все так, як має бути.

На жаль, так не буває.
Або, коли й буває, то не настільки часто, що майже ніколи 😜
Це той бажаний чорний лебідь, про якого знають, що він є, але ніколи не бачили й вже побачити навіть й не розраховували.

Ось стисло по нашій розмові, що я почув.

1. Є виробництво, на яке отримуєте замовлення
2. Замовлення надходять по телефону від Клієнтів, які знають вас та вашу продукцію
3. Замовлення оброблюють й контролюють менеджери з продажів
4. На виробництві з замовленнями працюють інженери, я до кінця не зрозумів їхню роль
5. Є складське зберігання сировини та матеріалів й окремо готової продукції
Тобто, є необхідність контролювати стан складських залишків: сировини й готової продукції

Потрібно:
– фіксувати замовлення в системі
– передавати замовлення на виробництво
– планувати виробництво й контролювати стан замовлення
– в момент готовності робити: списання сировини, оприбуткування готової продукції, пакування до відвантаження
– відправлення робите Новою поштою
– оплати приймаєте на розрахункові рахунки в трьох банках: Універсал банк (Моно?), OTP банк, Укрсіббанк (?)
– потрібно контролювати стан розрахунків з Клієнтами, а також з постачальниками сировини

Зараз, як я зрозумів, ніякий електронний облік не ведеться, хоча тут можу й помилятися.

Виправляйте мене, будь ласка, якщо я щось невірно сформулював, або взагалі зрозумів не вірно.
Чи все я зафіксував правильно? Чимшвидше записуйтеся на консультацію, якщо вам справді потрібна допомога, щоб суттєво й назавжди відірватися від конкурентів.

Якщо все вірно, то все це можна налаштувати в боксі.

Але шлях цей кропіткий й довгий, оскільки у цьому цікавому випадку не тільки банальні продажі відбуваються.

1️⃣ Краще буде розділити проєкт по етапах впровадження. До речі, він не має бути чимось сталим й може змінюватися разом з вашими пріоритетами.
2️⃣ Визначитися, розв’язання ЯКОЇ задачі є найбільш критичним та знаходиться у найвищому для вас пріоритеті.
3️⃣ Саме з неї тре й починати, щоб ви отримали найбільшу користь від автоматизації.

Прийміть виважене рішення та отримайте результат з впровадження

1. Безплатна консультація та для чого вона може призвести

Перш ніж розпочати автоматизацію, важливо ретельно проаналізувати ваш бізнес-процес та визначити пріоритетні завдання. На безплатній консультації ми:

  • Обговоримо ваші потреби та цілі.
  • Проведемо аудит вашого поточного бізнес-процесу.
  • Підберемо оптимальне програмне забезпечення для ваших потреб.
  • Розробимо план впровадження з урахуванням вашого бюджету та часових рамок.
  • Відповімо на всі ваші запитання та надамо необхідні рекомендації.

2. Досвідчений інтегратор с вагомим портфоліо та зв’язками 

Ми маємо багаторічний досвід автоматизації бізнес-процесів у різних галузях. Наші фахівці допоможуть вам:

  • Уникнути типових помилок.
  • Заощадити час та гроші.
  • Отримати максимальний результат від автоматизації.

3. Гарантія результату:

Ми впевнені в результативності наших рішень. Тому ми пропонуємо гарантію на всі наші послуги.

Спробуйте кейс: Автоматизація виробничого процесу самі та запропонуйте скористатися її перевагами вашим партнерам

1. Безплатний пробний період:

Ми пропонуємо безплатний пробний період, щоб ви могли протестувати наше програмне забезпечення та переконатися в його ефективності.

2. Партнерська програма:

Станьте нашим партнером і отримуйте комісію за кожного нового клієнта, якого ви приведете.

3. Переваги автоматизації:

  • Підвищення ефективності роботи.
  • Економія часу та ресурсів.
  • Збільшення конкурентоспроможності.

Залиште свої коливання й зробіть крок до власного успіху!

Кошик
Прокрутка до верху