АЛГОРИТМИ: Салон краси – коли завдяки таргету отримали 384 замовлення і їх треба було опрацювати

Розповідаємо: #історіяодногобізнесу

Жінки завжди залишаються Жінками, навіть у найскладніші періоди життя вони просто мають виглядати привабливо й охайно.

До чого це я? Та до того, що дуже не симпатизую жінкам, які виглядають лахудрами. Вони не тільки не цікаві, але буває навіть огидні.

Була в мене така історія, коли звернулася через мого знайомого власниця салону краси Анастасія. Проблема в неї виникла складна й одночасно дуже проста. Необхідно було максимум за три дні налаштувати програму обліку й планування відвідувань для її салону краси. Частково проблема виникла, а точніше загострилася, коли вона замовила й запустила рекламу.

В салоні три місця і він працює доволі давно, але постійних Клієнтів стало недостатньо. Тому дівчина звернулася за допомогою до таргетолога, що спеціалізується на beauty-сфері. Хлопець грамотний, з великим досвідом, він сформував програму просування з пропозицію знижки у 20% на перший візит.

Далі буде суха, але цікава статистика за витраченими коштами й отриманими записами на візит.

Річ у тім, що в Анастасії не було crm системи, щоб опрацювати з неочікувано великий приплив нових відвідувачів, а ще треба було узгодити цей потік з постійними Клієнтами. Тобто виникли складнощі саме з плануванням рівномірного завантаження салону. І хоч Анастасія з затримкою звернулася до нас, ми допомогли й узгодили обслуговування Клієнтів в часі й за датами, за типом послуг і роботою майстринь.

Як розповів нам тергетолог, саме він рекомендував звернутися Анастасії до нас у Майстерню процесів. Манікюрний салон – це цікава ніша, в якій за допомогою холодного трафіку люди спокійно можуть записатися по рекламі на послугу. АЛЕ, їм треба мати можливість обрати дату й час, коли прийти до салону.

Про результат, який зафіксували в проєкті просування завдяки програмі для салону краси

Студія манікюру в м. Київ, серпень 2022, йде війна.

Просували манікюр із покриттям за 480 гривень (знижка 30% на перше відвідування)

Цілі й завдання:

  • 500 гривень рекламного бюджету на день
  • ~150 заявок на місяць

Результати:

  • Залучили – 384 заявки.
  • Середня ціна за заявку – 68,53 гривні.
  • Крутили рекламу – 38 днів.
  • Усього кліків – 3184.
  • Записалося – 267 осіб.
  • Дійшли та сплатили послугу 183 особи.

Процес впровадження системи: 3 – 5 тижнів

Зазвичай пріоритетне завдання у салонів краси — залучити клієнта на перше відвідування. Диво полягає в тому, що коли майстриня надала якісну процедуру і все це супроводжувалося гарним сервісом, Жінка повернеться в цей салон ще не один раз. Саме так створюється постійна клієнтура у першому салоні, а потім вже й у мережі салонів. До чого це веде, ви вже зрозуміли. Ви усвідомлено вкладаєтеся у рекламу, щоб більше заробляти.

Саме так робить й Анастасія, коли вона рекламувалася й примножила вкладені гроші х-3, коли отримала у касу від 183 гарних Жінок по 480 гривень кожна. Згідно з відгуками, кожна з Красунь залишилася вдоволеною від власних охайних рук і винагородою стали 87840 гривень у касі салону.

Щоб опрацьовувати замовлення, планувати роботу й витрати, краще мати систему. Саме таку програму для салонів краси ми й пропонуємо. За три — п’ять тижнів впровадимо, навчимо користуватися, а за потребою щось ще й доробимо.

Про задовільні результати у б’юті-ніші можна казати, коли ви покрили всі витрати на рекламу і вийшли хоча б в 0. Супер, коли ви вміло користуєтеся результатами й починаєте заробляти  на повторних продажах послуг. Саме в цьому мета, оскільки поповнюєте клієнтську базу, з якою в найближчій перспективі почнете заробляти більш стабільно й окуповувати розвиток мережі. Тобто, у нашому випадку вийшло все куди краще, ніж просто дійти до точки беззбитковості 🙂

Підготовчий процес

Я вже писав, що впровадження системи потребує часу.

І чим складніші ваші забаганки, тим довше й складніше будете втягуватися у процесну організацію роботи салону. Вашою метою повинна стати не тільки якісна обробка згенерованих лідів, але й можливість силами Майстринь вести облік. Саме завдяки зручностям програми ви почнете не просто обробляти нові звернення, але й отримувати додатковий прибуток.

Якщо ви вкладаєтеся у рекламу й витрачаєте за півтора місяця від 24500 гривень і більше, ми потурбуємось про те, щоб перетворити витрати в прибуток. І тут, здається, наші з вами цілі повністю збігаються.

Я віддаю перевагу меті адаптування до робочих особливостей найбільше, тому що за власним досвідом можу сказати, коли працюють з задачами безпосередні виконавці робот, це дає найкращий вихлоп у будь-якій індустрії. Таким чином вони можуть отримувати оперативну інформацію щодо суми, яку заробили у будь-який момент часу. Звичайно ж у різних ситуаціях краще інтерфейси пропрацьовувати індивідуально, все залежить від особливостей умов праці користувачів.

Більшість Майстринь візуали й тому простий інтерфейс допомагає їм швидко опанувати роботу з задачами. У нашому випадку ми бачимо, що 189 заявок отримали через лід-форму в instagram, а 145 заявок зайшли через інші джерела. Так отримали у систему інформацію й зафіксували для подальших порівнянь і висновків, які джерела спрацьовують краще, що дозволить глибше аналізувати дії щодо витрат на рекламу.

Креативи та аудиторія

Рекламні банери, які зайшли дуже добре й у вашому випадку ці креативи можна зберегти в системі. Тобто у будь-який час можна передивитися не тільки статистику та фінансові показники по рекламі з аналітикою по платежах та відвідуванням салону згідно з встановленими критеріями, але й побачити самі прибуткові креативи.

Найкраще зайшли креативи формату постів:
  • з аудиторією: усі дівчата 18+,
  • з інтересом “купівлі та мода”,
  • на весь Київ.

Саме цю інформацію ваш маркетолог зможе використовувати надалі й по максимуму користатися можливостями системи щодо зберігання та аналізу даних, що отримали під час акцій.

Не менш корисним розмістити кнопки керування таким чином, щоб зменшити кількість натискань й рухів по екрану, коли Майстриня закриває задачу. Приємний бонус, що вона може сфотографувати власну роботу й також додати її до задачі. А маркетолог в майбутньому такими фото зможе скористатися.

Дизайн та колір манікюру обирає Клієнт і як показує практика, найкраще сприймається нейтральний відтінок покриття. Якщо розглядати дизайн на нігтях, то коли  маркетолог отримує дані з салонів, він починає розумітися, які дизайни подобаються, так полегшується задача потрапити меседжем саме в ту аудиторію, якій пропозиція буде актуальною. Саме так спрощується виявляння закономірностей, на які відтінки активніше реагують Жінки.

Докручуємо бізнес-процеси разом

А тепер подивімось, як це працює коли ми вже залучили нашого потенційного клієнта.

По-перше, дівчина просто гортала Інстаграм, побачила в рекламі гарний манікюр. Її зачепила картинка з текстом у супроводі з приємною ціною, у нашому випадку зайшов дуже добре просто оффер з гарним покриттям на банері, далі вже у лід формі розкривається весь сенс, оскільки аудиторія обрана певна, платоспроможна, вона думає відразу і приймає рішення, що чому б їй і не оновити манікюр, переходить за посиланням, а там відкривається віконце лід-форми, в якому розписані красиво та грамотно всі переваги з дублюванням офферу, а саме:

Манікюр + Покриття Гель-лак за акційною ціною за 480 гривень!

Преміальний манікюрний салон Києва гарантує:

  • Робота в 4 руки від майстрів зі стажем роботи 5+ років;
  • Гарантія на покриття 10 днів;
  • Якісні, преміальні матеріали;
  • 3-х етапна стерилізація + відповідність ДСанПіН;
  • Безліч варіантів дизайну;
  • Понад 1000 задоволених клієнтів;
  • Безплатне паркування;
  • Зручне розташування;
  • Смачний чай, кава + насолоди кожному клієнту;
  • Працюємо для вас із 10:00 – 22:00.

Дівчина бачить всю інформацію і залишає заявку через лід-форму, заявка відразу потрапляє вам в CRM систему, надходить повідомлення на телефон і ви одразу ж перенаправляєте заявку Клієнту. Все відбувається дуже швидко, оскільки тепер телефонуєте Клієнту й записуєте милу дівчину на зручне і вільне для неї віконце у роботі вашого салону краси.

Звітність, або нащо вам програма для салону краси

Щоб отримувати звітність, вам більше не треба кожного разу вручну заповнювати таблицю, як на фото нижче. Більшість даних автоматично потрапляє у систему, вам залишається внести потрібне, про що була у вас розмова. Якщо цікаво, то ви можете безплатно тестувати додаток, а замовити тестування можете ТУТ.


А ще можете передивитися невеличке відео, як вести базу даних по Клієнтах та опрацьовувати замовлення, щоб покращити прибутковість вашого салону краси.
Прокрутка до верху