Впровадження системи або 3 прості поради

Впровадження системи або 3 прості поради, як не втрачати зайвий час, щоб отримате бажане

Впровадження системи або 3 поради для вашого успіху, результат багаторічного досвіду, який я отримав та яким вирішив поділитися з вами. Ось три ключові моменти, що виникають:

  • відповідальна особа,
  • додаткові витрати,
  • швидкий відгук.

Замовляйте консультацію ТУТ. Ми вас вислухаємо й запропонуємо варіант рішення, який вдовольнить вашу потребу.

1. Призначте відповідальну особу для впровадження системи

Успіх впровадження системи залежить від наявності відповідальної особи з вашої сторони. Ця людина повинна бути добре обізнана з системою і мати необхідні навички для її використання. Вона буде вашим головним контактним пунктом для консультанта, і від неї буде залежати, наскільки швидко й ефективно буде проходити процес впровадження.

Приклад:

У компанії “Альфа” відповідальною за роботу з системою стала Марія, яка працює в відділі маркетингу. Марія вже мала досвід роботи з подібними системами, і вона швидко освоїла нову систему. Завдяки її наполегливості та співпраці з консультантом, впровадження системи в компанії “Альфа” пройшло успішно.

Тобто, додаткова й суттєва перевага виникає в компаніях, де є людина, готова брати на себе додаткову відповідальність, що виникає під час розробки й впровадження рішення. Така особа активно співпрацює, тестує пропоновані рішення, ставить конструктивні запитання й виходить з пропозиціями до поліпшень, наприклад конструкта логіки впроваджуваних процесів.

2. Будьте готові до додаткових витрат на проєкті

Не завжди вдається впровадити систему без додаткових витрат. Наприклад, може знадобитися допомога сторонніх виконавців для налаштування складних інтеграцій. Також, деякі функції системи можуть бути платними.

Приклад:

У компанії “Бета” знадобилася допомога сторонніх виконавців для налаштування інтеграції з CRM-системою. В результаті, витрати на розробку й адаптацію системи збільшилися на 37%, оскільки в потребі було максимально знизити кількість робочого часу, який витрачався на ведення сайту.

Тобто, завдяки можливостям системи було поставлено за мету обмежити взаємодію з іншими ресурсами продавців з відділу продажів.

3. Швидко реагуйте на запити консультанта

Під час впровадження системи можуть виникати різні питання і ситуації, які потребують вашої участі. Тому важливо швидко реагувати на запити консультанта. Це допоможе уникнути затримок у процесі впровадження і забезпечити його успіх.

Приклад:

У компанії “Вікторія” консультант звернувся до відповідальної особи з проханням надати додаткові дані про бізнес-процеси компанії. Відповідальна особа оперативно надала необхідні дані, і запуск системи по відділках пройшов без затримок.

Тобто, на меті отримати максимально швидку та якісну взаємодію між виконавцем робот з впровадження та відповідальною особою на стороні замовника.

Висновок стосовно порад з впровадження системи

Ці поради допоможуть вам успішно впровадити систему й отримати від неї максимальну користь.

Спробуйте, як працює наш телеграм-бот. Переходьте за ЦИМ посиланням, у нас є до вас всього сім важливих запитань. Коли відповісте, ми зможемо запропонувати вам тестувати готову систему.

Кошик
Прокрутити вгору