Безплатний Майстер-клас CRM:
від теорії до практики

О 16:00 кожного четверга третього тижня місяця  плануємо проводити безплатний майстер-клас crm. Формат проведення та участі наступний:

  1. Підготуйте й подайте запитання на майстер-клас, опишіть свою потребу. 
  2. Ми розберемо та проробимо ваші питання.
  3. Плануємо зустріч в онлайн режимі, де продемонструємо рішення.
  4. Онлайн сесії безплатні й тривають до 40 хвилин. 
  5. Коли потрібна індивідуальна консультація, записуйтеся ТУТ.

майстер-клас crm - фокус на практичному застосуванні

Оберіть цікаві й корисні інструменти для ефективного управління бізнесом

Хочете автоматизувати роботу, збільшити продажі та покращити взаємовідносини з клієнтами? Наші експерти допоможуть вам освоїти основи роботи з CRM-системами, які базуються на хмарній операційній системі OneBox OS.

Коли поставили запитання й прийшли на майстер-клас crm, ви дізнаєтеся:

  • Як налаштувати бізнес-процеси в CRM під потреби вашого бізнесу.
  • Як автоматизувати закупівлі та продажі.
  • Як підвищити ефективність обслуговування клієнтів.
  • Як аналізувати дані та приймати обґрунтовані рішення.

Формат проведення:

  • Інтерактивні заняття: ми відповідаємо на ваші запитання в реальному часі.
  • Практичні приклади: демонструємо, як використовувати CRM на конкретних прикладах.
  • Запис майстер-класів: ви зможете переглянути запис у будь-який зручний час.

Реєструйтесь на наш наступний майстер-клас і почніть використовувати весь потенціал CRM вже сьогодні! 

Опис бізнес-процесів, як на нашу думку зробити правильно?

УВАГА! Ми залишаємо за собою право переносити дату проведення. Про це це попереджуємо додатково.

Приклад вашого запитання

В мене сервісна компанія й ми спеціалізуємося на ремонті складного технічного обладнання.

  • Бізнес-процес має наступні особливості:
  • Замовники приносять чи присилають інструменти та обладнання в ремонт.
  • Треба налаштувати окрему гілку бізнес-процесу або підпроцес.
  • Треба ввести в базу інформацію про те хто і що надав до ремонту:
    • ПІБ,
    • модель інструмента,
    • марка,
    • бренд,
    • серійний номер,
    • та можливо зауваження клієнта тощо
  • Після ремонту я повинен додати до кожного інструмента запчастини та послугу:
    • Сформувати доки й зробити відправлення.
    • В результаті цього в майбутньому, коли Клієнт надав повторно інструмент на ремонт, я хочу знайти цей інструмент, побачити його серійний номер та історію обслуговування, бо буває, що дають таке саме обладнання, але з іншим номером й вимагають, щоб ми надали інформацію, що було зроблено і коли.

Ось такий запит ви могли б залишити на наступний майстер-клас crm.

Варіант реалізації у системі

Давайте дуже просто вирішимо, через процеси й розберемо це питання у реальному режимі часу, коли проводимо наступний майстер-клас crm. Це виглядає набагато ефективніше з погляду історії відносин, керування та подальшого аналізу.

1. Створюємо процес з додатковими полями у які записуємо необхідні дані по приймання.
2. Таких процесів може бути багато по одному Клієнту. оскільки він може приносити різноманітну техніку в будь-який час.
3. В процес можемо додавати запчастини та/або роботи, які ведемо у товарній номенклатурі.
4. В Акт приймання потрапляють всі дані, які необхідно і які стосуються замовлення.
5. Розраховуємо ціну послуги й виставляємо рахунок.

По суті все.
І не треба мудрувати зі складами, картками контактів тощо.

За текстову консультацію можна буде оплатити ЦИМ посиланням, або можу виставити рахунок.

До речі, я пропоную по кожному Клієнту запускати свій проєкт.
І вже з-під цього проєкту виставляти задачі на приймання та обслуговування.
Так у вас буде розуміння, що у Миколая Грищенка, наприклад, є у володінні:
– перфоратор BOSH серійний номер…
– дриль BOSH серійний номер…
– шурупокрут BOSH серійний номер…
– тощо

І будете в одному місці бачити всю-всю історію всіх-всіх звернень та ремонтів. Таким може бути результат майстер-клас crm

записуйтеся на майстер-клас crm

Кошик
Прокрутка до верху