МАЙСТЕР-КЛАС CRM СИСТЕМА — ПРАКТИЧНІ ЗАПИТАННЯ
Кожного четверга третього тижня місяця о 16:00 плануємо проводити безплатний тематичний онлайн майстер-клас CRM система. Формат проведення та участі наступний:
- Підготуйте й подайте запитання на майстер-клас, опишіть свою потребу стосовно налаштування та впровадження бізнес-процесу у формі нижче.
- Я та мої колеги з Майстерні процесів розберемо та проробимо ваші питання. Налаштуємо бізнес-процеси згідно з описаними потребами.
- В онлайн режимі демонструємо рішення згідно з вашим запитанням, робимо запис. Тобто ви зможете повторити й впровадити рішення у себе в системі.
- Онлайн сесії безплатні й тривають до 40 хвилин у режимі запитання-відповіді.
- Якщо ви бажаєте отримати детальну інструкцію за прикладом, як у цьому відео, тобто як налаштовано, що саме і де, це платно й коштує, як консультація онлайн.
Сформулюйте свою задачу на майстер-клас CRM СИСТЕМА
Варіант рішення за питанням згідно з запитом, що отримали
Давайте дуже просто вирішимо, через процеси.
Це набагато ефективніше з точки зору історії відносин, керування та подальшого аналізу.
1. Створюємо процес з додатковими полями у які записуємо необхідні дані по прийомці.
2. Таких процесів може бути богато по одному Клієнту. оскільки він може приносити різну техніку.
3. В процес можемо додавати запчастини та/або роботи, які ведемо у товарній номенклатурі.
4. В Акт приймання потрапляють всі дані, які необхідно й які стосуються замовлення.
5. Розраховуємо ціну послуги й виставляємо рахунок.
По суті все.
І не треба мудрувати зі складами, картками контактів тощо.
За текстову консультацію можна буде оплатити ЦИМ посиланням, або можу виставити рахунок.
До речі, я пропоную по кожному Клієнту запускати свій проєкт.
І вже з-під цього проєкту виставляти задачі на приймання та обслуговування.
Так у вас буде розуміння, що у Миколая Грищенко, наприклад, є у володінні:
– перфоратор BOSH серійний номер…
– дриль BOSH серійний номер…
– шуруповерт BOSH серійний номер…
– тощо
І будете в одному місці бачити всю-всю історію всіх-всіх звернень та ремонтів