Безплатний Майстер-клас CRM:
від теорії до практики
О 16:00 кожного четверга третього тижня місяця плануємо проводити безплатний майстер-клас crm. Формат проведення та участі наступний:
- Підготуйте й подайте запитання на майстер-клас, опишіть свою потребу.
- Ми розберемо та проробимо ваші питання.
- Плануємо зустріч в онлайн режимі, де продемонструємо рішення.
- Онлайн сесії безплатні й тривають до 40 хвилин.
- Коли потрібна індивідуальна консультація, записуйтеся ТУТ.
майстер-клас crm - фокус на практичному застосуванні
Оберіть цікаві й корисні інструменти для ефективного управління бізнесом
Хочете автоматизувати роботу, збільшити продажі та покращити взаємовідносини з клієнтами? Наші експерти допоможуть вам освоїти основи роботи з CRM-системами, які базуються на хмарній операційній системі OneBox OS.
Коли поставили запитання й прийшли на майстер-клас crm, ви дізнаєтеся:
- Як налаштувати бізнес-процеси в CRM під потреби вашого бізнесу.
- Як автоматизувати закупівлі та продажі.
- Як підвищити ефективність обслуговування клієнтів.
- Як аналізувати дані та приймати обґрунтовані рішення.
Формат проведення:
- Інтерактивні заняття: ми відповідаємо на ваші запитання в реальному часі.
- Практичні приклади: демонструємо, як використовувати CRM на конкретних прикладах.
- Запис майстер-класів: ви зможете переглянути запис у будь-який зручний час.
Реєструйтесь на наш наступний майстер-клас і почніть використовувати весь потенціал CRM вже сьогодні!
Опис бізнес-процесів, як на нашу думку зробити правильно?
УВАГА! Ми залишаємо за собою право переносити дату проведення. Про це це попереджуємо додатково.
Приклад вашого запитання
В мене сервісна компанія й ми спеціалізуємося на ремонті складного технічного обладнання.
- Бізнес-процес має наступні особливості:
- Замовники приносять чи присилають інструменти та обладнання в ремонт.
- Треба налаштувати окрему гілку бізнес-процесу або підпроцес.
- Треба ввести в базу інформацію про те хто і що надав до ремонту:
- ПІБ,
- модель інструмента,
- марка,
- бренд,
- серійний номер,
- та можливо зауваження клієнта тощо
- Після ремонту я повинен додати до кожного інструмента запчастини та послугу:
- Сформувати доки й зробити відправлення.
- В результаті цього в майбутньому, коли Клієнт надав повторно інструмент на ремонт, я хочу знайти цей інструмент, побачити його серійний номер та історію обслуговування, бо буває, що дають таке саме обладнання, але з іншим номером й вимагають, щоб ми надали інформацію, що було зроблено і коли.
Ось такий запит ви могли б залишити на наступний майстер-клас crm.
Варіант реалізації у системі
Давайте дуже просто вирішимо, через процеси й розберемо це питання у реальному режимі часу, коли проводимо наступний майстер-клас crm. Це виглядає набагато ефективніше з погляду історії відносин, керування та подальшого аналізу.
1. Створюємо процес з додатковими полями у які записуємо необхідні дані по приймання.
2. Таких процесів може бути багато по одному Клієнту. оскільки він може приносити різноманітну техніку в будь-який час.
3. В процес можемо додавати запчастини та/або роботи, які ведемо у товарній номенклатурі.
4. В Акт приймання потрапляють всі дані, які необхідно і які стосуються замовлення.
5. Розраховуємо ціну послуги й виставляємо рахунок.
По суті все.
І не треба мудрувати зі складами, картками контактів тощо.
За текстову консультацію можна буде оплатити ЦИМ посиланням, або можу виставити рахунок.
До речі, я пропоную по кожному Клієнту запускати свій проєкт.
І вже з-під цього проєкту виставляти задачі на приймання та обслуговування.
Так у вас буде розуміння, що у Миколая Грищенка, наприклад, є у володінні:
– перфоратор BOSH серійний номер…
– дриль BOSH серійний номер…
– шурупокрут BOSH серійний номер…
– тощо
І будете в одному місці бачити всю-всю історію всіх-всіх звернень та ремонтів. Таким може бути результат майстер-клас crm