МАЙСТЕР-КЛАС CRM СИСТЕМА — ПРАКТИЧНІ ЗАПИТАННЯ

Кожного четверга третього тижня місяця о 16:00 плануємо проводити безплатний тематичний онлайн майстер-клас CRM системаФормат проведення та участі наступний:

  1. Підготуйте й подайте запитання на майстер-клас, опишіть свою потребу стосовно налаштування та впровадження бізнес-процесу у формі нижче. 
  2. Я та мої колеги з Майстерні процесів розберемо та проробимо ваші питання. Налаштуємо бізнес-процеси згідно з описаними потребами.
  3. В онлайн режимі демонструємо рішення згідно з вашим запитанням, робимо запис. Тобто ви зможете повторити й впровадити рішення у себе в системі.
  4. Онлайн сесії безплатні й тривають до 40 хвилин у режимі запитання-відповіді. 
  5. Якщо ви бажаєте отримати детальну інструкцію за прикладом, як у цьому відео, тобто як налаштовано, що саме і де, це платно й коштує, як консультація онлайн

Сформулюйте свою задачу на майстер-клас CRM СИСТЕМА

Варіант рішення за питанням згідно з запитом, що отримали

Давайте дуже просто вирішимо, через процеси.
Це набагато ефективніше з точки зору історії відносин, керування та подальшого аналізу.

1. Створюємо процес з додатковими полями у які записуємо необхідні дані по прийомці.
2. Таких процесів може бути богато по одному Клієнту. оскільки він може приносити різну техніку.
3. В процес можемо додавати запчастини та/або роботи, які ведемо у товарній номенклатурі.
4. В Акт приймання потрапляють всі дані, які необхідно й які стосуються замовлення.
5. Розраховуємо ціну послуги й виставляємо рахунок.

По суті все.
І не треба мудрувати зі складами, картками контактів тощо.

За текстову консультацію можна буде оплатити ЦИМ посиланням, або можу виставити рахунок.

До речі, я пропоную по кожному Клієнту запускати свій проєкт.
І вже з-під цього проєкту виставляти задачі на приймання та обслуговування.
Так у вас буде розуміння, що у Миколая Грищенко, наприклад, є у володінні:
– перфоратор BOSH серійний номер…
– дриль BOSH серійний номер…
– шуруповерт BOSH серійний номер…
– тощо

І будете в одному місці бачити всю-всю історію всіх-всіх звернень та ремонтів

Кошик
Прокрутка до верху