Наскільки реально перетворити кожне клієнтське звернення на успішно завершену угоду? Якщо використовувати CRM для агентства нерухомості, шанси багаторазово зростають. Користуючись платформою, ви завжди залишаєтеся в курсі потреб клієнта, своєчасно передаєте необхідну інформацію менеджерам та на 100% контролюєте перебіг угоди.
Грамотно збудована система управління агентством нерухомості ljpdjkz’ розв’язувати типові проблеми:
Недостатньо швидкий відгук на заявки
Помилки через людський фактор — агент може забути передзвонити або внести зустріч у календар.
З об’єктами, власниками та покупцями/орендодавцями доводиться працювати у різних програмах, використовувати безліч незв’язаних інструментів.
Конверсія з обігу на покази та продаж низька або середня.
Доводиться вручну виконувати безліч рутинних операцій – працювати з майданчиками оголошень, формувати рахунки та акти, розсилати їх тощо.
Як перетворити кожне звернення в агентство на успішно завершену угоду? Дізнайтеся про потреби клієнта, передайте інформацію компетентному менеджеру і контролюйте весь хід угоди до найменших деталей. CRM для агентства нерухомості – зручний інструмент для ведення угод, спілкування з клієнтами та контролю за роботою співробітників.
Навіщо потрібна СРМ рієлтору
icolor onebox – універсальна платформа, адаптована для роботи з будь-якими угодами та видами нерухомості. Вона адаптується до індивідуальних запитів бізнесу. Інструменти допоможуть:
Вести повний контроль продажу
Планувати покази та розподіляти навантаження між співробітниками.
Швидко вибирати варіанти для показів.
Сформувати єдину базу зберігання об’єктів і миттєво відповідати заявки.
Вибудувати якісну комунікацію із клієнтами.
Працювати лише з ефективними маркетинговими каналами та раціонально розподіляти рекламний бюджет.
Можливості CRM системи для нерухомості
У icolor onebox широкий розрізнений функціонал. Щоб оцінити платформу, можна увімкнути безплатну пробну версію. CRM – практичний інструмент, у якому можна контролювати роботу агентів, спілкуватися з клієнтами, вести документообіг та угоди.
Обробка заявок
Збирайте всі вхідні звернення: повідомлення із сайту, телефонні дзвінки, електронні листи. Уточніть потреби потенційного клієнта, характер та умови угоди.
Підберіть йому відповідного персонального рієлтора, наприклад, залежно від розміру запланованої угоди або за територіальною ознакою.
Зберігайте клієнтські дані
У програмі формуються картки клієнтів, що зберігають всю інформацію – від моменту звернення до завершення угоди та передачі ключів. У карті фіксуються особисті та контактні дані, цікаві для об’єктів, запити – бюджет, район, кількість кімнат та інші моменти.
Регламенти та контроль
CRM для агентства нерухомості дозволяє регламентувати роботу менеджерів, визначаючи етапи угоди та перелік необхідних документів. Інформація щодо кожної угоди записується в CRM – статус, сума, всілякі деталі та умови, всі виконані дії (дзвінки, листи, зустрічі з клієнтами, виставлені рахунки тощо).
Автоматично записуються навіть вхідні та вихідні дзвінки, виконані за допомогою CRM. IP-телефонія вбудована в «icolor onebox» і не потребує додаткового налаштування.
Керівник у будь-який момент може вибрати один із восьми налаштованих аналітичних звітів та подивитися, як ідуть угоди. Якщо десь процес «завис», CRM допоможе визначити причину: неуважність менеджера, чудасії клієнта або погано налагоджений бізнес-процес.
Безпека інформації
Використання CRM в агентстві нерухомості не тільки полегшує роботу, але й забезпечує повну безпеку інформації. Обмежте права доступу до відповідних елементів CRM – і вся інформація залишиться в межах компанії.
Всі відомості про угоди та персональні дані ваших клієнтів захищені найсучаснішими методами. Безпека CRM “icolor onebox” забезпечується технологіями, які впровадив розробник операційної системи OneBox Os, яка лежить в основі рішення.
Створіть єдину базу об’єктів нерухомості
Зручна база з поділом нерухомості за типами – комерційна чи приватна, міська чи заміська, новобудова чи вторинне житло. Об’єкти також діляться характером угод – для продажу чи оренди. До картки прикріплюється найважливіша інформація – презентація, фотографії, планування, параметри, контакти власника. Всі відомості можна передати потенційному клієнту на електронну адресу через систему.
Автоматизована робота з дошками оголошень
Це додатковий інструмент, який потрібно купувати на маркетплейс icolor onebox або доопрацьовувати програмно. Увімкнути його варто, щоб знизити кількість рутинних завдань та зробити роботу співробітників ефективнішою. Менеджери зможуть легко налаштовувати картки об’єктів через CRM для агентства нерухомості та автоматично розміщувати на популярних майданчиках. Після редагування картки CRM зміни підтягнуться на дошку оголошень.
Підрахунок рентабельності маркетингових витрат
Щоб визначити робочі рекламні канали та розрахувати рентабельність рекламних вкладень, доводиться налаштовувати та оплачувати наскрізну аналітику. У icolor onebox вона передбачена навіть у базовій конфігурації. Ви бачитимете, який канал привів клієнта, включаючи зовнішню рекламу, скільки коштував лід тощо. Це допоможе розподіляти ресурси на рекламу та підвищити результативність.
Підвищення конверсій
Через СРМ для агентства нерухомості можна налаштувати вирву продажів, щоб розуміти шлях клієнтів. icolor onebox пропонує зрозумілу систему звітності та аналітики – доступні готові звіти та створення власних.
Продаж буде більш керованим і автоматизованим, що скоротить ризик помилки. Звіти візуалізуються, завдяки чому швидко визначаються проблемні стадії угоди для подальшого коригування.
Формування графіка показу об’єктів
Агентам надходитимуть завдання та повідомлення про покази. Це дасть змогу скласти графік демонстрації та не забувати про них. Співробітники одержують результативний інструмент для планування та контролю поставлених завдань, а керівник – статистику, на основі якої зможе правильно розраховувати робочий час.
Миттєва обробка заявок та покращення комунікації
Вхідні звернення з джерел, що використовуються – телефонні дзвінки, сайт, соціальні мережі, e-mail, будуть збиратися в icolor onebox. Менеджери швидше реагуватимуть на запити, уточнюючи потреби майбутнього клієнта. Вхідні та вихідні дзвінки автоматично записуються. IP-телефонія не потребує доопрацювання. Доступ до записів відкрито постійно. Клієнт вибирає зручний для себе спосіб спілкування, а менеджери бачать усі заявки в одному місці. Це також допоможе підібрати для замовника персонального рієлтора, враховуючи територіальні вимоги та розмір угоди.
Мобільна версія
Для віддаленого контролю, постановки завдань та перевірки стану рекламної діяльності можна використовувати мобільний додаток icolor onebox. Додаток доступний базовий функціонал для управління бізнесом без прив’язки до місця.