CRM людський фактор залишається ключовим, тому хочу поділитися власним досвідом використання CRM-системи, який чітко демонструє важливість людського спілкування у продажах.
Коли отримуєте багато запитів, не покладайтеся виключно на автоматизації, або CRM людський фактор
14 березня 2024 року я отримав значний обсяг запитів, але, на жаль, не мав фізичної можливості одразу зв’язатися з кожним потенційним клієнтом, тому запустив автоматичне відпрацювання бізнес-процесу з прогріву цікавості Клієнта до моєї послуги.
Сьогодні я отримав від аутсорсингового відділу продажів таку відповідь по одному з тих запитів:
- Заявку залишили 3 тижні тому.
- З клієнтом ніхто не зв’язався, хоча він й отримував СМС та листи.
- Клієнт вже впроваджує CRM-систему, тому наша пропозиція по OneBox для нього більш неактуальна.
Ця інформація здалася мені цікавою та корисною, щоб нею поділитися. З одного боку, приємно бачити, що інші інтегратори OneBox цінують людське спілкування та не покладаються виключно на автоматичні розсилки. З іншого боку, ситуація з цим клієнтом свідчить про те, що автоматизація CRM-систем не завжди дає бажаний результат. В будь-якому випадку корисним буде спілкування, тому приєднуйтеся до спільноти підприємців, які використовують OneBox у себе.
Зрозуміло, що навіть коли людина залишає свої контактні дані, такі як email, телефон або псевдонім у телеграм, це не гарантує, що вона буде реагувати на SMS або листи, або повідомлення в месенджер й особливо, якщо вони надсилаються автоматично. В моєму випадку клієнт лише через місяць, 19.04.2024 відмовився від розсилки й саме цей тригер підштовхнув зателефонувати йому. Як бачимо, такий алгоритм не спрацьовує на конверсію.
Мій кейс зайвий раз підтверджує, що відділ продажів з живими людьми, які вміють спілкуватися й налагоджувати контакт з клієнтами, необхідний для будь-якої компанії. Особливо корисним виглядає синхронізація дій між мною, як спеціалістом з впровадження та відділом продажів на аутсорсі. Завдяки такому рішенню надалі спробую уникати ефекту CRM людський фактор.
Чому при складних продажах недостатньо лише автоматичного спілкування й потрібні розмови
- Алгоритм роботи з клієнтами, який базується на негайному телефонному дзвінку та особистому спілкуванні, дає кращі результати, ніж автоматичні розсилки через CRM-систему, коли спрацьовує CRM людський фактор.
- Людський фактор залишається ключовим у продажах.
І висновок мій підтверджує відповідь Клієнта нижче. Він зупинився саме на боксі, але на послугах іншого інтеграторі, який має власний відділ продажів й тому отримав суттєву перевагу:
Добрий день, так мені дзвонили, я залишав декілька заявок в різних компаніях, та не дуже запамʼятав назви. Тепер розумію, хто це дзвонив. До цього спілкувався з Вами.
Висновок — правильний, автоматизації та переписки занадто багато, та це не може повністю замінити живого спілкування телефоном, хоча б декілька разів це потрібно. Обрав onebox
Як я впровадив CRM у відділ продажів на аутсорсі
OneBox Network – це інноваційний додаток, який дозволяє синхронізувати CRM-систему OneBox з боксом відділу продажів, що знаходиться на аутсорсі. Завдяки цьому ліди, отримані через OneBox, автоматично передаються до системи відділу продажів, де вони можуть бачити всі попередні ініціативи та дії стосовно потенційного клієнта, а також отримувати його контактні дані для подальшої роботи. Цей додаток за замовченням є в будь-якій галузевій конфігурації системи і я особисто використовую його, щоб виставляти вам задачі, коли ми систему впроваджуємо.
Переваги використання OneBox Network:
- Підвищення ефективності роботи відділу продажів: завдяки синхронізації даних відділ продажів не втрачає жодного ліда і може одразу розпочати роботу з ним.
- Покращення комунікації з клієнтами: відділ продажів має доступ до всієї історії спілкування з клієнтом, що дозволяє йому краще зрозуміти його потреби та запропонувати найкращі рішення.
- Збільшення конверсії: завдяки більш персоналізованому підходу до клієнтів відділ продажів може значно підвищити шанси на успішне закриття угоди.
OneBox Network – це ідеальне рішення для компаній, які хочуть оптимізувати роботу свого відділу продажів та досягти кращих результатів.
Сподіваюся, що цей мій досвід буде корисним і для вас також!