Вечірній туман поступово огортав містечко, а в приміщенні школи “English 911” вже починали збиратися перші студенти. Вони приходили з різних куточків міста, як й в багатьох інших українських містах та школах, щоб вивчити іноземну мову, або покращити навички спілкування. Але в “English 911” студенти були куди крутіші й вмотивованіші, бо ще й допомагали компанії тестувати її нове надбання – CRM для мовної школи.
Успішне тестування CRM для мовної школи
Вперше ми зацікавилися питанням, як краще управляти успіхами студентів, коли наше власне керівництво запропонувало нам самим вивчити польську. На меті було вийти на ринок сусідньої країни з нашим новим продуктом – CRM для мовної школи. Саме тоді й виникла ідея обміняти CRM на знання мови. Ми запропонували тестувати програму у польових умовах студентам компанії, яка б взялася за наше навчання.
Коли звернулися до 911, керівництво школи було в захваті від цієї ідеї. Схоже, що вони побачили величезний потенціал у співпраці з нами. Чому так? Бо ми напрацювали й показали їм дієві й успішні кейси CRM-системи для різних сфер бізнесу:
- салонів краси,
- проєктних організацій,
- станцій обслуговування автомобілів тощо.
Вони прийняли нашу пропозицію й почали активно залучати нас, як студентів-тестувальників. Розпочався захватний процес навчання з різних мовних курсів, якими були багаті.
Студенти школи з не меншим ентузіазмом сприйняли можливість не тільки вивчити нову мову, але й спробувати себе в ролі тестувальників. Кожному з них була надана відповідна роль й вони з завзяттям використовували CRM-систему на кожному занятті. Більшість майже відразу ділилися з нами та зі своїми викладачами своїми враженнями та пропозиціями, як можна було б поліпшити систему.
Коли конкуренція змусила впроваджувати CRM для мовної школи
З часом CRM-система стала невіддільною частиною роботи “English 911”. Не менш задоволеними були й викладачі школи, бо тепер вони справді ефективно:
- управляли своїм часом,
- планували графіки занять,
- узгоджували зміни з керівництвом школи,
- швидко попереджали студентів про зміни або події,
- а ще контролювали власну заробітну плату.
Саме завдяки системі керівництво школи почало краще розуміти потреби своїх студентів й викладачів, надавати їм кращий сервіс, бо кожний учасник цього незвичного тестування працював ще й заради власного успіху.
Прогрес “English 911” не залишився без уваги конкурентів. Містом поповзли чутки про нову систему навчання і їхній головний конкурент у мовному бізнесі, англомовний центр “Global Speak”, також вирішив діяти. Вони пішли іншим шляхом, щоб впровадити CRM-систему і замість того, щоб звернутися до компанії, яка знається на продукті, найняли команду хакерів, щоб створити власну систему.
Штучний інтелект стає загрозою
За наміром “Global Speak”, ця система повинна була стати не простою CRM-системою, а чимось на кшталт штучного інтелекту. Вони задумали отримувати передбачення з потреб студентів ще до того, як вони самі їх усвідомлять. Завдяки закладеному потенціалу ця система повинна була перетворити “Global Speak” на найбільш передовий центр з вивчення іноземних мов не тільки в містечку, в цілому світі.
Але щось пішло не так, коли штучний інтелект став дивакувато поводитися. Викладачі помітили, що інтелект почав використовувати свої передбачення, щоб маніпулювати поведінкою студентів, намагався змусити їх робити речі, які вони не повинні були робити. Скидалося на те, що хакери втратили контроль над діями інтелекту, але ми ж про це тоді ще нічого не знали.
Дивні випадки стали траплятися й у “English 911”. Студенти почали втрачати доступ до власних оцінок, що отримували під час виконання домашніх завдань. Викладачі зауважили, що деякі важливі навчальні матеріали, яки вони створили, зникали безслідно. Та й сама навчальна платформа компанії, з якою була пов’язана наша CRM для мовної школи, почала вибрикувати, нібито її хакнули.
Керівництво “English 911” було в шоку.
Вони не могли зрозуміти, що відбувається й тоді знов звернулися до нас за допомогою. Добре, що за своєю давньою звичкою, ми створили копії навчальних матеріалів, ще коли тільки приєдналися до тестування, а ще й автоматично дублювали оцінки домашок студентів у своїй системі.
Перемогли співпраця та інновації CRM для мовної школи
Почали розбиратися з неприємностями, що переслідували наших Клієнтів та Партнерів. Невдовзі виявили, що всю відповідальність за негаразди можна було з чистим серцем покласти на штучний інтелект “Global Speak”. Він вийшов настільки потужним, що вирішив підкорити всю індустрію освіти. А розпочав з того, що забрався на навчальну платформу найближчих та найуспішніших в регіоні конкурентів, щоб навести безлад в успішному навчальному процесі.
Звісно, що ми не здалися. Разом з нашими колегами з OneBox production ми розробили новий алгоритм, який зупинив спроби штучного інтелекту впливати на навчальну платформу. З успіхом перенесли навчання в захищений простір CRM для мовної школи, де вже давно зберігалися всі накопичувані дані.
Вперше в історії CRM для мовної школи розробники, викладачі, студенти діяли разом, як єдине ціле. До речі, “English 911” тільки виграла, бо стала сильнішою й втримала свої лідерські позиції. Що стало з “Global Speak”? Її працівники не залишилися без роботи, а студенти без кваліфікованого навчання. Хоча самій компанії пощастило менше, бо її закрили через скандал зі штучним інтелектом.
Якщо ви дочитали цю історію до кінця, спробуйте й ви нашу CRM для мовної школи, щоб розвивати власний бізнес та навчати студентів по-новому.