CRM для меблевого виробництва

CRM для меблевого виробництва, або як за допомогою системи поліпшити зв’язки між різними відділами

Ось такий запит отримав від Енвера Мамедова — директора меблевої компанії ENVER стосовно потреб CRM для меблевого виробництва, [2024-01-10 15:37]

1. Бізнес-процеси CRM для меблевого виробництва

А. Розробка продукції
Дослідження та розробка: Визначення інноваційних рішень та технологій для покращення продукції.
Проєктування та інжиніринг: Розробка технічної документації та конструкторський проєкт.
Виробництво: Розгортання виробничого процесу, включаючи закупівлю сировини, виробництво та контроль якості.
Б. Логістика та постачання
Закупівлі та постачання: Взаємодія з постачальниками для отримання необхідних матеріалів та обладнання.
Складське управління: Організація складського простору та ведення обліку запасів.
Логістика: Планування та виконання доставлення сировини та готової продукції.

2. Бізнес-процеси для продажів та маркетингу

А. Маркетинг
Маркетингове дослідження: Вивчення ринку, конкурентів та аудиторії.
Реклама та просування: Розробка та виконання рекламних кампаній, онлайн-промоцій.
Взаємодія з клієнтами: Підтримка взаємодії з клієнтами через соціальні мережі та інші канали.
Б. Продажі
Клієнтський сервіс та консультації: Надання інформації, консультування клієнтів щодо продуктів.
Управління продажами: Відстеження продажів, аналіз результатів та формування стратегій розвитку.

3. Бізнес-процеси для обслуговування клієнтів та підтримки:

Обслуговування клієнтів: Вирішення запитань, приймання замовлень, розв’язання проблем.
Гарантійний сервіс: Надання післяпродажного обслуговування та розв’язання гарантійних питань.
зворотний зв’язок та аналіз: Збір відгуків клієнтів, аналіз та вдосконалення сервісних процесів.

Vyacheslav 🇺🇦 Leheza, [2024-01-10 16:11]

Коротко, про ключові моменти, які проговорили на онлайн зустрічі CRM для меблевого виробництва

1. Ви надали мені опис, як ви бачите, щоб запускалося виробництво
2. До 12:00 п’ятниці (можливо й раніше), я вам налаштую базове рішення, від якого можна буде відштовхуватися
3. У рішенні буде налаштовано проєкт запуску виробництва
Надам супроводжувальне відео, щоб вам можна було легко спробувати й протестувати

На майбутнє ви плануєте поступово долучати до впровадження різних співробітників, які беруть участь у виробництві.

Базова цінова стеля за перший етап впровадження $1875, саме його я й пропоную обрати, оскільки ви отримаєте максимальну користь від тої моделі, яку я використовую.

Коли ви — українська компанія, пропоную знижку 30%. До речі, ось пропозиція системи на сайті компанії — правовласника OneBox, операційної систему, що використали як базовий інструмент з впровадження.

ОСЬ посилання на продукт, що є відразу в базовому рішенні.

Ось що отримаєте за ці гроші за певний період – 8 тижнів впровадження CRM для меблевого виробництва

ВАРІАНТ, щоб стартувати з індивідуальними доробками, та навчитися самостійно створювати й налаштовувати бізнес-процеси
BUSINESS 8/1875
✅ 1 хмарний бокс;
✅ одноразовий setup-платіж від $1875;
✅ платіж включає 8 тижнів на адаптацію системи;
✅ до платежу входить навчання розробки й налаштування бізнес-процесів;
✅ коли ви успішно впровадили СРМ, ви отримуєте безплатно 1 ліцензію iCOLOR PROFI12 на 1 рік;
✅ необмежена кількість даних;
✅ інтеграції згідно з тарифами;
✅ користувачів згідно з кількістю ліцензій;
✅ ліцензії купуєте окремо за тарифами за одного користувача:

– ліцензії iCOLOR PROFI $29 на 1 місяць,
– або ліцензії iCOLOR PROFI12 $319 на 1 рік;

✅ отримуєте повний доступ до адміністрування системи та бізнес-процесів.

Кошик
Прокрутити вгору