Розповідаємо: #історіяодногобізнесу
Дізналися у Світлани — директора невеликої агенції з нерухомості “Світлиця” https://ansvetlitsa.olx.ua/uk/, як вона з рядового рієлтора перевтілилася в успішного власника прибуткового бізнесу.
Розповімо історію, як навіть в умовах війни завдяки налаштованій та впровадженій операційній системі вдається робити бізнес керованим й комфортним для вас та ваших співробітників.
Завдяки системному підходу вдається контролювати прибутки компанії та керувати ними, робити компанію стійкою до ринкових випробувань.
Чи згодні ви з таким твердженням?
Облік та планування дій, які спрямовують до угоди
Облік даних по Клієнтах та їх потребам, дій та подій у загальній системі, дозволяють створити справжнє диво. Прості й зрозумілі логіки й ви наслідуєте успіх Світлани. Вам лише достатньо впровадити наш досвід та її підхід у вашому власному бізнесі.
Записники можуть загубитися, пам’ять навіть найближчі події втримує не дуже добре. Коли справа йде про складні вимоги, або про особливі потреби Клієнта, то можливість все мати в одному місці й в одному й тому ж форматі дозволяє не перепитувати, а лише уточнювати вимоги. Історія відносин по кожній угоді дозволяє розроблювати й пропонувати вдосконалені пропозиції та/або розробляти нові.
До речі, більш детально з можливостями програми для агенції нерухомості можете ознайомитися за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ.
Замовити тестування зможете ТУТ.
Телефон та email Клієнта можна зберегти навіть у простенькій crm системі, а ось коли треба планувати зустрічі й підлаштовуватися під змінні потреби Клієнта, вести базу об’єктів нерухомості й контролювати стан кожного об’єкта, цього вже замало.
Тепер ви не втрачаєте Клієнтів
Здається, що вам прикро втрачати контакти Клієнтів, або навіть не бачити їх запити й звернення. З системним підходом до справи складно стає щось загубити. Ви просто маєте всі задачі у системі й навіть коли щось забули, то при відповідних налаштуваннях це легко поновити. Так досягаєте рівня, коли втрачені Клієнти просто відсутні.
По кожному Клієнту у вас є різні варіанти задач. Ви зустрічаєтесь та/або телефонуєте один одному. Плануєте зустрічі й презентації, узгоджуєте час з Клієнтом, з власником об’єкта нерухомості, з іншими подіями, які запланували. Найкращий спосіб все утримати в одному місці, впровадити систему відповідно до вимог вашого бізнесу.
Пропозиція від нас дуже проста й ви можете тестувати це готове рішення, яке ми перевірили часом.
Контролюйте отримані та витрачені кошти
Є задача — є рішення.
Це загальний простий принцип, коли впровадили систему й використовуєте процесний підхід у діяльності. Більш нема обмежень у ваших можливостях. Скеровуйте власні зусилля й зусилля співробітників на комерційно прийнятні для вас напрямки діяльності.
Завдяки системі ви можете приймати гроші від замовника:
- завдаток;
- оплату за юридичних послуг;
- встановлювати строки та періодичність платежів, якщо цей пункт є в угоді;
- приймати та проводити повну суму оплати;
- формувати відповідні документи, які потребує ваша діяльність тощо.
Гроші може приймати або менеджер, якщо в нього є такі повноваження, або інший співробітник, який відповідає за розрахунки.
При наявності системи й налаштованих бізнесах процесів ви можете планувати очікувані платежі, приймати та проводити фактичні платежі у відповідні гаманці/рахунки.
Продавайте й здавайте в оренду жилу й комерційну нерухомість
Тобто ви купуєте й продаєте жилі та комерційні об’єкти на первинному ринку у забудовника, або на вторинному ринку. Й тому у сфері ваших інтересів опиняються:
- будинки;
- квартири;
- кімнати;
- ділянки під забудівлю тощо;
- комерційна нерухомість з можливістю її оренди, купівлі та/або продажу;
- склади;
- офіси;
- торговельно-промислові об’єкти.
Тобто у системі ви починаєте вести історію по кожному об’єкту, створюєте історію навколо картки об’єкта, яку заводите при першій згадці про такий об’єкт. Будинки, квартири, окремі кімнати тощо у вас стають товарами, які ви пропонуєте на продаж. І таких товарів у вас можуть бути тисячі. Коли завели картку товару, вам значно легше робити публікації об’яв на продаж. А якщо є можливість інтегруватися з тим чи іншим сервісом, ваші справи стають ще кращими.
Обмінюйте нерухомість й при цьому вигравайте
Як часто до вас звертаються Клієнти, яким потрібно обміняти площу, яку вони мають у наявності на більшу або на меншу? Як швидко ви можете щось запропонувати таке, що вдовольнить Клієнта? Але коли ви організували у себе облік об’єктів й створили історію навколо таких будівель, вам стає набагато простіше зорієнтуватися й запропонувати найліпший варіант або навіть й декілька варіантів.
Ваші співробітники легко знаходять рішення, а якщо його нема, то можуть звернутися безпосередньо по вашу допомогу, або до колег. Рішення бувають тоді, коли є задача й Клієнту потрібно:
- обміняти власну нерухомість на таку, у якої більша або менша площа;
- розділити власну нерухомість з обміном на еквівалент, наприклад при роз’їзді;
- переїхати в інше місто та/або країну й обміняти наявну нерухомість тощо.
Керуйте процесом й забезпечуйте чисте юридичне оформлення
Світлана поділилася власним досвідом й розповіла нам, що Клієнти більш лояльно ставляться до ціни послуг, коли отримують пакетом:
- повний юридичний супровід купівлі/продажу нерухомості;
- пропозиції щодо іпотеки та/або субсидій;
- реєстрацію у держреєстрі нерухомого майна;
- різноманітні послуги з використання земельних ділянок:
- операції з ділянками;
- дозвіл на будівництво;
- введення в експлуатацію об’єктів тощо.
- узаконення перепланувань об’єктів нерухомості;
- переведення квартир та будинків з житлового фонду у нежилий й зворотний процес.
Операційна система дозволяє вам без завеликих вкладень розширювати можливості й зберігати всі переваги стандартних рішень, які забезпечують прозорість ваших відносин з Клієнтом. Завдяки контролю й розширеним можливостям повага до вас зростає й починає працювати найкращий рекомендаційний канал — так зване “сарафанне радіо”.
Іпотека — розв’язуйте пов’язані з її оформленням питання
Чи ви займаєтеся іпотеками?
Якщо ні, то операційна система дозволяє вести підприємницьку діяльність й в цьому прибутковому секторі економіки. За прогнозами аналітиків у найближчі часи іпотека новобудов набуде нового розмаху й коли ви отримаєте систему у користування, отримаєте можливість:
- вести облік об’єктів, створюваних під іпотеку;
- підбирати Клієнтам квартири, доступні за іпотечними кредитами;
- готувати документи згідно з встановленими шаблонами;
- надавати послуги з перевірки юридичної чистоти квартири, яка куплена за іпотечним кредитом;
- готувати документи, які потребує банк, щоб надати кредит;
- планувати й проводити консультації щодо вибору банку-кредитора й програм кредитування;
- супроводжувати у часі іпотечні угоди з виконанням всіх формальностей, які такі угоди потребують.
Консультуйте Клієнтів з приводу оформлення документів
Якщо ви ще не вирішили, чи вже пора працювати системно, пропонуємо вам тестувати програму – crm для агенції нерухомості.
Таким чином ви вже у перший тиждень розберетесь з перевагами керування процесами. Почніть з простих задач:
- назначайте та проводьте безплатні консультації, фіксуйте результати;
- готуйте Клієнтів ще на етапі знайомства з ними та з їх потребами;
- використайте досвід й знання ринку, створіть просту та зрозумілу базу об’єктів нерухомості;
- використовуйте досвід лояльних до вас юристів, щоб запропонувати Клієнтам додану користь.
Коли підключаєте ip-телефонію, це можуть бути різні сервіси, робіть телефонні дзвінки безпосередньо з системи. Ставте задачі, щоб зустрічатися з Клієнтами й демонструвати їм об’єкти згідно з їх вподобаннями й очікуваннями. Фіксуйте й ніколи не забувайте:
- що хотіли Клієнти;
- де ви їм пропонували;
- про що домовилися тощо.
Нові співробітники — легкий старт
Стаття справді корисна, тоді залишайте замовлення на тестування ТУТ, коментуйте статтю й ставте 👍