КЕЙСИ: Шлях від рієлтора до власника успішного агентства нерухомості

Розповідаємо: #історіяодногобізнесу

Дізналися у Світлани — директора невеликої агенції з нерухомості “Світлиця” https://ansvetlitsa.olx.ua/uk/, як вона з рядового рієлтора перевтілилася в успішного власника прибуткового бізнесу.

Розповімо історію, як навіть в умовах війни завдяки налаштованій та впровадженій операційній системі вдається робити бізнес керованим й комфортним для вас та ваших співробітників.

Завдяки системному підходу вдається контролювати прибутки компанії та керувати ними, робити компанію стійкою до ринкових випробувань.

Чи згодні  ви з таким твердженням?

Облік та планування дій, які спрямовують до угоди

Облік даних по Клієнтах та їх потребам, дій та подій у загальній системі, дозволяють створити справжнє диво. Прості й зрозумілі логіки й ви наслідуєте успіх Світлани. Вам лише достатньо впровадити наш досвід та її підхід у вашому власному бізнесі.

Записники можуть загубитися, пам’ять навіть найближчі події втримує не дуже добре. Коли справа йде про складні вимоги, або про особливі потреби Клієнта, то можливість все мати в одному місці й в одному й тому ж форматі дозволяє не перепитувати, а лише уточнювати вимоги. Історія відносин по кожній угоді дозволяє розроблювати й пропонувати вдосконалені пропозиції та/або розробляти нові.

До речі, більш детально з можливостями програми для агенції нерухомості можете ознайомитися за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ.

Замовити тестування зможете ТУТ.

Телефон та email Клієнта можна зберегти навіть у простенькій crm системі, а ось коли треба планувати зустрічі й підлаштовуватися під змінні потреби Клієнта, вести базу об’єктів нерухомості й контролювати стан кожного об’єкта, цього вже замало.

Тепер ви не втрачаєте Клієнтів

Здається, що вам прикро втрачати контакти Клієнтів, або навіть не бачити їх запити й звернення. З системним підходом до справи складно стає щось загубити. Ви просто маєте всі задачі у системі й навіть коли щось забули, то при відповідних налаштуваннях це легко поновити. Так досягаєте рівня, коли втрачені Клієнти просто відсутні.

По кожному Клієнту у вас є різні варіанти задач. Ви зустрічаєтесь та/або телефонуєте один одному. Плануєте зустрічі й презентації, узгоджуєте час з Клієнтом, з власником об’єкта нерухомості, з іншими подіями, які запланували. Найкращий спосіб все утримати в одному місці, впровадити систему відповідно до вимог вашого бізнесу.

Пропозиція від нас дуже проста й ви можете тестувати це готове рішення, яке ми перевірили часом.

Контролюйте отримані та витрачені кошти

Є задача — є рішення.

Це загальний простий принцип, коли впровадили систему й використовуєте процесний підхід у діяльності. Більш нема обмежень у ваших можливостях. Скеровуйте власні зусилля й зусилля співробітників на комерційно прийнятні для вас напрямки діяльності.

Завдяки системі ви можете приймати гроші від замовника:

  • завдаток;
  • оплату за юридичних послуг;
  • встановлювати строки та періодичність платежів, якщо цей пункт є в угоді;
  • приймати та проводити повну суму оплати;
  • формувати відповідні документи, які потребує ваша діяльність тощо.

Гроші може приймати або менеджер, якщо в нього є такі повноваження, або інший співробітник, який відповідає за розрахунки.

При наявності системи й налаштованих бізнесах процесів ви можете планувати очікувані платежі, приймати та проводити фактичні платежі у відповідні гаманці/рахунки.

Продавайте й здавайте в оренду жилу й комерційну нерухомість

Тобто ви купуєте й продаєте жилі та комерційні об’єкти на первинному ринку у забудовника, або на вторинному ринку. Й тому у сфері ваших інтересів опиняються:

  • будинки;
  • квартири;
  • кімнати;
  • ділянки під забудівлю тощо;
  • комерційна нерухомість з можливістю її оренди, купівлі та/або продажу;
  • склади;
  • офіси;
  • торговельно-промислові об’єкти.

Тобто у системі ви починаєте вести історію по кожному об’єкту, створюєте історію навколо картки об’єкта, яку заводите при першій згадці про такий об’єкт. Будинки, квартири, окремі кімнати тощо у вас стають товарами, які ви пропонуєте на продаж. І таких товарів у вас можуть бути тисячі. Коли завели картку товару, вам значно легше робити публікації об’яв на продаж. А якщо є можливість інтегруватися з тим чи іншим сервісом, ваші справи стають ще кращими.

Обмінюйте нерухомість й при цьому вигравайте

Як часто до вас звертаються Клієнти, яким потрібно обміняти площу, яку вони мають у наявності на більшу або на меншу? Як швидко ви можете щось запропонувати таке, що вдовольнить Клієнта? Але коли ви організували у себе облік об’єктів й створили історію навколо таких будівель, вам стає набагато простіше зорієнтуватися й запропонувати найліпший варіант або навіть й декілька варіантів.

Ваші співробітники легко знаходять рішення, а якщо його нема, то можуть звернутися безпосередньо по вашу допомогу, або до колег. Рішення бувають тоді, коли є задача й Клієнту потрібно:

  • обміняти власну нерухомість на таку, у якої більша або менша площа;
  • розділити власну нерухомість з обміном на еквівалент, наприклад при роз’їзді;
  • переїхати в інше місто та/або країну й обміняти наявну нерухомість тощо.

Керуйте процесом й забезпечуйте чисте юридичне оформлення

Світлана поділилася власним досвідом й розповіла нам, що Клієнти більш лояльно ставляться до ціни послуг, коли отримують пакетом:

  • повний юридичний супровід купівлі/продажу нерухомості;
  • пропозиції щодо іпотеки та/або субсидій;
  • реєстрацію у держреєстрі нерухомого майна;
  • різноманітні послуги з використання земельних ділянок:
    • операції з ділянками;
    • дозвіл на будівництво;
    • введення в експлуатацію об’єктів тощо.
  • узаконення перепланувань об’єктів нерухомості;
  • переведення квартир та будинків з житлового фонду у нежилий й зворотний процес.

Операційна система дозволяє вам без завеликих вкладень розширювати можливості й зберігати всі переваги стандартних рішень, які забезпечують прозорість ваших відносин з Клієнтом. Завдяки контролю й розширеним можливостям повага до вас зростає й починає працювати найкращий рекомендаційний канал — так зване “сарафанне радіо”.

Іпотека — розв’язуйте пов’язані з її оформленням питання

Чи ви займаєтеся іпотеками?

Якщо ні, то операційна система дозволяє вести підприємницьку діяльність й в цьому прибутковому секторі економіки. За прогнозами аналітиків у найближчі часи іпотека новобудов набуде нового розмаху й коли ви отримаєте систему у користування, отримаєте можливість:

  • вести облік об’єктів, створюваних під іпотеку;
  • підбирати Клієнтам квартири, доступні за іпотечними кредитами;
  • готувати документи згідно з встановленими шаблонами;
  • надавати послуги з перевірки юридичної чистоти квартири, яка куплена за іпотечним кредитом;
  • готувати документи, які потребує банк, щоб надати кредит;
  • планувати й проводити консультації щодо вибору банку-кредитора й програм кредитування;
  • супроводжувати у часі іпотечні угоди з виконанням всіх формальностей, які такі угоди потребують.

Консультуйте Клієнтів з приводу оформлення документів

Якщо ви ще не вирішили, чи вже пора працювати системно, пропонуємо вам тестувати програму – crm для агенції нерухомості.

Таким чином ви вже у перший тиждень розберетесь з перевагами керування процесами. Почніть з простих задач:

  • назначайте та проводьте безплатні консультації, фіксуйте результати;
  • готуйте Клієнтів ще на етапі знайомства з ними та з їх потребами;
  • використайте досвід й знання ринку, створіть просту та зрозумілу базу об’єктів нерухомості;
  • використовуйте досвід лояльних до вас юристів, щоб запропонувати Клієнтам додану користь.

Коли підключаєте ip-телефонію, це можуть бути різні сервіси, робіть телефонні дзвінки безпосередньо з системи. Ставте задачі, щоб зустрічатися з Клієнтами й демонструвати їм об’єкти згідно з їх вподобаннями й очікуваннями. Фіксуйте й ніколи не забувайте:

  • що хотіли Клієнти;
  • де ви їм пропонували;
  • про що домовилися тощо.

Нові співробітники — легкий старт

 

Стаття справді корисна, тоді залишайте замовлення на тестування ТУТ, коментуйте статтю й ставте 👍

Кошик
Прокрутка до верху