• Всі
  • Інтеграції та додатки
  • Кейси та рішення
  • Цікаве й корисне про CRM
  • Як створити алгоритм

Заробляє лише той, хто пише програмний код, чи буває no code програмування

Я сьогодні зовсім не про програмістів, які нічого не кодять, але гроші заробляють. Сьогодні про іншу можливість ввійти у світ IT. Ви навіть можете не мати уявлення, як створюється програмний […]

Заробляє лише той, хто пише програмний код, чи буває no code програмування ЧИТАТИ ДАЛІ »

ТОП корисних українських You Tube каналів

Ви шукаєте, що можна подивитись в україномовному Youtube й отримати користь, а не лише для того, щоб розважитися й вбити час, який витратили на перегляд відеоконтенту. Далі пропонуємо добірку з

ТОП корисних українських You Tube каналів ЧИТАТИ ДАЛІ »

Чому зберігати один й той же артикул для товарів одного модельного ряду — це помилка, яка далі може коштувати дуже багато

*** ОРИГІНАЛ ТУТ *** Сергей Морозов @sergeymorozov1994 [10.11.2022 9:01] Доброе утро, коллеги! Подскажите, кто как работает в OneBox с товарами, которые одного и того же модельного ряда, но отличаться могут:

Чому зберігати один й той же артикул для товарів одного модельного ряду — це помилка, яка далі може коштувати дуже багато ЧИТАТИ ДАЛІ »

Яка вага випадковості, коли йдеться про постійні й стабільні відносини з Клієнтами

Як часто ви вважаєте, що Клієнт ось-ось купить? Чи не занадто часто ви відчуваєте таку впевненість? Я, в усякому разі, кожного разу сподіваюся на швидкий продаж. Але мій досвід підказує,

Яка вага випадковості, коли йдеться про постійні й стабільні відносини з Клієнтами ЧИТАТИ ДАЛІ »

Як пройти експрес аудит й отримати доступи для тестування під ваші потреби

Ваша мета справді в тому, щоб змінити світ? Звісно, що зараз я про початкові кроки й почнемо змінювати спочатку систему, в якій працюємо й відшліфовуємо бізнес-процеси у компанії, які відтворюються

Як пройти експрес аудит й отримати доступи для тестування під ваші потреби ЧИТАТИ ДАЛІ »

Як отримати доступ до тестування, щоб ознайомитися з бізнес-процесами

Друзі, доброго дня, здрастуйте! Коли ви маєте підприємство й продовжуєте все робити, як звикли, масштабуватися скоріш за все не вийде. Чому так складно, якщо так легко Тому що ви могли

Як отримати доступ до тестування, щоб ознайомитися з бізнес-процесами ЧИТАТИ ДАЛІ »

Мессенджери Viber та Telegram, створюйте чатботи, підключайте Instagram Direct

Коли ви активно використовуєте месенджери, щоб спілкуватися з клієнтами безпосередньо з операційної системи, скористайтеся інтеграціями: Viber – безплатна інтеграція через паблік-акаунт, має деякі недоліки щодо стабільності у порівнянні з інтеграціями,

Мессенджери Viber та Telegram, створюйте чатботи, підключайте Instagram Direct ЧИТАТИ ДАЛІ »

Як у податковій роз’яснили термін Післяплата в разі застосування РРО та пРРО

Коли використовуєте операційну систему OneBox, для розрахунків за продажі ви підключаєте безплатний додаток — інтеграцію з пРРО Checkbox. Налаштуйте інтеграцію самостійно, або звертайтесь до нас і ми налаштуємо інтеграцію так,

Як у податковій роз’яснили термін Післяплата в разі застосування РРО та пРРО ЧИТАТИ ДАЛІ »

Способи оплати у пРРО Checkbox: Післяплата та інші варіанти

Податкова служба (zir.sfs.gov.ua) у розділі 109.02 надала роз’яснення щодо наступного питання: “Чи застосовують РРО та/або пРРО ФОП – платники ЄП другої – четвертої груп при продажу товарів через мережу Інтернет

Способи оплати у пРРО Checkbox: Післяплата та інші варіанти ЧИТАТИ ДАЛІ »

Чи є користь від корпоративних чатів та як вирішувати спільні задачі, що обговорюємо

Сам я ніколи не пропоную користатися чатом у боксі. Чому? Ну поспілкувалися, ну про щось поговорили й початились… Далі що? І тільки коли: Є задача — є рішення! Справді, по

Чи є користь від корпоративних чатів та як вирішувати спільні задачі, що обговорюємо ЧИТАТИ ДАЛІ »

Надсилати або не надсилати SMS після холодного дзвінка?

Коли створювали бізнес-процес Новий лід | Звернення клієнта часто стикалися з ситуацією, коли клієнту наш товар виявлявся не потрібен. Більшість телефонують ліду, він холодний, тому й переривають з ним спілкуватись А як

Надсилати або не надсилати SMS після холодного дзвінка? ЧИТАТИ ДАЛІ »

Як покупці реагують на ваші маркетингові комунікації

62,5% покупців відповіли, що відмовляться від бренду, який знеособлює своє звернення до них 91,8% з опитуваних людей купують в інтернеті. Й така модель поведінки демонструє, що вони інакше, ніж було

Як покупці реагують на ваші маркетингові комунікації ЧИТАТИ ДАЛІ »

Кошик
Прокрутка до верху