Коли створювали бізнес-процес Новий лід | Звернення клієнта часто стикалися з ситуацією, коли клієнту наш товар виявлявся не потрібен.
Більшість телефонують ліду, він холодний, тому й переривають з ним спілкуватись
А як це працює у вас? Можливо я й дуже сильно помиляюся.
Діліться власним досвідом у коментарях до цієї статті, а поки що читайте далі. Буде корисним, а можливо й ще настільки цікавим, що запровадите у себе цю модель, як можна насправді спілкуватися з холодними лідами
Легеза В’ячеслав — власник та головний Майстер у майстерні процесів iCOLOR OneBox
Ще у 2016 році почав проєктувати бізнес-процес для обробки заявок із різних джерел.
З того моменту понад 149 компаній запустили процес у себе та щодня використовують на практиці, а кількість вдоволених користувачів постійно зростає.
І ось чому це відбувається саме та:
- Користувачі у п’ять і більше разів скоротили час на обробку первинних звернень;
- на повному автоматі одержують та обробляють заявки.
У 2018 році бізнес-процес пройшов серйозне доопрацювання і з того часу постійно модернізується та вдосконалюється, оскільки треба встигати за інтернет-технологіями.
З вересня 2021 року проводяться Практикуми з комплексного настроювання бізнес-процесів в OneBox OS – операційній системі для управління бізнесом.
Шлях, як отримати конверсію у майбутньому
Зауважу, що не рідко буває, коли через пару-трійку місяців, а то й через триваліший відрізок часу, клієнту стає товар потрібним. АЛЕ, дуже мало можливо. що він згадає, як вас звати або телефон, з якого ви його набирали. А ось про ваше SMS повідомлення з контактами він може і згадає.
Ми запобігати такому розвитку подій і ВЖЕ підстрахувалися, коли:
- відправили SMS-ку, яку можна знайти;
- додали ліда до групи Відмовники та вказавши причину відмови;
- виставили собі завдання з усуненням дати щодо холодного дзвінка.
У першому випадку можливо клієнт і сам може передзвонити.
У другому ви плануєте, як поводитися при відмовах.
У третьому ви самі наберете клієнта через встановлений термін.
ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ
Чому SMS – це добре?
Багато хто вже досить давно перейшов у месенджери й відмовився від “непродуктивних” витрат, адже невелика вартість SMS не так сильно вдарить по вашому бюджету, як той ефект, який ви можете отримати від роботи за моїм сценарієм.
Тому є велика ймовірність, що саме ваша SMS-ка не загубиться і послужить вам добру службу у віддаленому майбутньому.
Та й скласти текст такий SMS не складно, просто один раз сядьте та напишіть його, а відправляти станете з етапу роботи.
Як вам такий варіант?
Не виключаю, що навіть не замислювалися про такий підхід до проєктування бізнес-процесу Новий лід | Звернення клієнта.
Пишіть SMS так, щоб клієнт відчув вашу турботу навіть коли він ще зовсім нічого у вас не купив. А коли у нього виникла реальна потреба у вашій послузі, звернувся саме до вас, а не до когось іншого.
Замовити та сплатити бізнес-процес можна за цим посиланням.