Як покупці реагують на ваші маркетингові комунікації

62,5% покупців відповіли, що відмовляться від бренду, який знеособлює своє звернення до них

91,8% з опитуваних людей купують в інтернеті. Й така модель поведінки демонструє, що вони інакше, ніж було багато років поспіль, сприймають маркетингові комунікації.
#новини

🤘 У кожної людини незалежно від інших формується свій власний та суто унікальний досвід щодо того, як сегментуються групи користувачів. Як вважаєте, що об’єднує людей, які мають однакові демографічні ознаки? Вони дуже схоже відчувають рівень цін і це напряму залежить від того, як ці люди живуть.

🙆‍♀️ Ви підприємець й ваша мета, зробити досвід клієнтів по-справжньому унікальним. Тому випробуйте так званий “метод персон”.

👷‍♀️ По-перше:
Виділіть персону, ц ви робите вже після того, як сегментували аудиторію за досить широкими характеристиками. Створюйте у системі відповідні групи контактів. Ось приклад, щоб ви зрозуміли сам принцип використання сегментації, щоб виділити персону.
Сегмент — «Мама віком від 30 до 39 років, працює».
Персона — «Мама, яка працює в офісі, носить кросівки, оскільки це зручно, але переживає, що це не модно».

👨‍💻 По-друге:

Ви сформували сегменти/групи у системі, тобто розділили аудиторію по укрупненим групам. Справді, вам це стало зробити набагато простіше? Виділіть декілька збірних образів усередині кожної такої групи — це й будуть ваші унікальні персони.

Навіщо ми це все пропонуємо зробити?

Щоб ви розібралися нарешті в причинах, через які ваші покупці поводяться саме так, а не інакше. Це й допоможе вам побудувати якісну та чутливу до інтересів ваших клієнтів комунікацію.

Оберіть ТУТ свій тариф користування системою, щоб якісно налаштувати роботу з вашими Клієнтами відповідно до їх персоніфікації.

Кошик
Прокрутити вгору