Надсилати або не надсилати SMS після холодного дзвінка?

Коли створювали бізнес-процес Новий лід | Звернення клієнта часто стикалися з ситуацією, коли клієнту наш товар виявлявся не потрібен.

Більшість телефонують ліду, він холодний, тому й переривають з ним спілкуватись

А як це працює у вас? Можливо я й дуже сильно помиляюся.

Діліться власним досвідом у коментарях до цієї статті, а поки що читайте далі. Буде корисним, а можливо й ще настільки цікавим, що запровадите у себе цю модель, як можна насправді спілкуватися з холодними лідами

Легеза В’ячеслав —  власник та головний Майстер у майстерні процесів iCOLOR OneBox
Ще у 2016 році почав проєктувати бізнес-процес для обробки заявок із різних джерел.
З того моменту понад 149 компаній запустили процес у себе та щодня використовують на практиці, а кількість вдоволених користувачів постійно зростає.

І ось чому це відбувається саме та:

  • Користувачі у п’ять і більше разів скоротили час на обробку первинних звернень;
  • на повному автоматі одержують та обробляють заявки.

У 2018 році бізнес-процес пройшов серйозне доопрацювання і з того часу постійно модернізується та вдосконалюється, оскільки треба встигати за інтернет-технологіями.

З вересня 2021 року проводяться Практикуми з комплексного настроювання бізнес-процесів в OneBox OS – операційній системі для управління бізнесом.

Шлях, як отримати конверсію у майбутньому

Зауважу, що не рідко буває, коли через пару-трійку місяців, а то й через триваліший відрізок часу, клієнту стає товар потрібним. АЛЕ, дуже мало можливо. що він згадає, як вас звати або телефон, з якого ви його набирали. А ось про ваше SMS повідомлення з контактами він може і згадає.

Ми запобігати такому розвитку подій і ВЖЕ підстрахувалися, коли:

  • відправили SMS-ку, яку можна знайти;
  • додали ліда до групи Відмовники та вказавши причину відмови;
  • виставили собі завдання з усуненням дати щодо холодного дзвінка.

У першому випадку можливо клієнт і сам може передзвонити.
У другому ви плануєте, як поводитися при відмовах.
У третьому ви самі наберете клієнта через встановлений термін.

ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ

Чому SMS – це добре?

Багато хто вже досить давно перейшов у месенджери й відмовився від “непродуктивних” витрат, адже невелика вартість SMS не так сильно вдарить по вашому бюджету, як той ефект, який ви можете отримати від роботи за моїм сценарієм.
Тому є велика ймовірність, що саме ваша SMS-ка не загубиться і послужить вам добру службу у віддаленому майбутньому.

Та й скласти текст такий SMS не складно, просто один раз сядьте та напишіть його, а відправляти станете з етапу роботи.

Як вам такий варіант?

Не виключаю, що навіть не замислювалися про такий підхід до проєктування бізнес-процесу Новий лід | Звернення клієнта.

Пишіть SMS так, щоб клієнт відчув вашу турботу навіть коли він ще зовсім нічого у вас не купив. А коли у нього виникла реальна потреба у вашій послузі, звернувся саме до вас, а не до когось іншого.
Замовити та сплатити бізнес-процес можна за цим посиланням.

Надсилайте СМС навіть на відпочинку!

Кошик
Прокрутити вгору