Дуже коротко мої розуми про послуги, які теж товари

1. Послуги — це також товари.
Тому створюйте у системі всі ваші послуги, й робіть це вже на першому етапі впровадження системи.
Оскільки ви можете займатися встановленням та обслуговуванням лічильників, або обслуговуванням іншої складної техніки, то може знадобитись фіксація характеристик та серійних номерів самих виробів, з якими працюєте.

2. Перший процес, щоб обробляти замовлення та, наприклад передавати їх продавцям для продажу, а потім майстрам до виконання, щоб з’явилася можливість і першим, і другим нараховувати та обліковувати заробітну плату.
ОСЬ відео, про яке казав.

3. Другий процес, це про продажі.
Тобто, наприклад — фіксація надходження оплати й таке інше, що збігається з вашою внутрішньою логікою.
Саме з задач у цьому бізнес-процесі продавці виставлятимуть задачі на майстрів.
ОСЬ відео з записом традиційного процесу продаж.

4. Я (@lehezav – це мій псевдонім у телеграм) пропоную у перший етап включати доробки процесів під ваші особливості.
Це щоб за тиждень ми з вами внесли зміни у шаблони процесів, які я надаю, щоб вони максимально почали відповідати вашій особливості бізнесу.

5. Очікую зворотний зв’язок 💛💙
ТУТ ви можете пройти експрес-аудит власного підприємства й отримати цікаву пропозицію, навіть якщо ви невеличкі, але звісно амбіційні й готові трохи напружитися заради себе коханих.

Кошик
Прокрутити вгору