Переваги довготривалої співпраці Клієнта з одним CRM інтегратором

Переваги довготривалої співпраці Клієнта з одним CRM інтегратором

Які переваги довготривалої співпраці Клієнта з одним майстром

Чим приваблювати постійних Клієнтів, щоб їх втримати

Цікавий факт, що чим довше співпраця за проєктом, тим більшу користь отримують обоє:
+ Клієнт;
+ інтегратор.

Й ось чому так:
– інтегратор має свою специфіку ведення проєктів;
– Клієнт спочатку пристосовується до неї, з часом вносить свої корективи;
– таким чином випрацьовується покращена модель спілкування, яка заходить обом.

Ще переваги в тому, що інтегратор має можливість більш детально ознайомитися з особливостями ведення бізнесу.
Звісно, що є шаблони бізнес-процесів, але у кожного бізнесу є особливості.
Чому так? Дуже просто:

Будь-який бізнес — це копія його власника.
Й навіть стандартні продажі: Нове замовлення — Уточнення — Отримання грошей — Пакування — Відправлення — Отримання з часом доповнюється різноманітними смаколиками, які допомагають продавати краще.

Опитування, чому може бути перервана постійна співпраця

При цьому навіть найкрутіший інтегратор на застрахований, що Клієнт може припинити постійну співпрацю.
OneBox провів власне опитування й ось такі ключові причини виявив.

  • Завдання було зроблено неякісно — 50,52%.
  • Були зірвані терміни з виконання роботи — 20,31%.
  • Інтегратор порушував діловий стиль або відповідав з великими затримками — 11,46%.
  • Виконавець змінив сферу діяльності — 5,73%.
  • Інтегратор не пропонує нових ідей для розвитку бізнесу Клієнта — 5,21%.
  • Свій варіант — 6,76%.

Що пропонуємо та на що самі звертаємо увагу

50,52%

Як бачимо, найбільший відсоток з причин відмови припадає на неякісне виконання роботи 🫤.
З нашого досвіду найкращий спосіб залишатися у проєктах — віддавати 💯 постійним проєктам.

20,31%

Справді, нам ще ніколи не заважала пунктуальність.
Якщо домовляємось про зустріч, то вона має відбутися вчасно, якщо не втручаються непереборні моменти, що також буває.
Але, про такі моменти вчасно попереджаємо.

11,46%

Не полюбляємо й ми самі панібратства.
Скажемо так, неформальне спілкування можливо, .але в неформальній обстановці, оскільки до вподоби більшій меншості, тож варто дотримуватися ділового стилю під час робочого процесу🤓.

Кошик
Прокрутка до верху