CRM для малого бізнесу на базі OneBox

CRM для малого бізнесу на OneBox

CRM для малого бізнесу на OneBox

Абревіатура CRM розшифровується, як: Customer Relationship Management. Тобто, CRM для малого бізнесу на OneBox ми розробляли, як інструмент допомогти підприємцям формувати й підтримувати тривкі взаємовідносини з Клієнтами. Завдяки простим й зрозумілим діям ви збираєте потрібні вам дані по Клієнтах й зберігаєте цю інформацію у базі. CRM потрібна, щоб відстежувати історію взаємодій між Клієнтами й вашою компанією, а ще мати можливість або самостійно, або з допомогою готових додатків автоматизувати бізнес-процеси з продажів та маркетингу.

З початком 2000-их розквіту набули хмарні crm і якщо на початку це були простенькі програми, які вміли небагато, то приблизно з 2010 року їх можливості почали стрімко розширюватися. Завдяки гнучкості хмарні crm стають максимально функціональними рішеннями для бізнесу. Інтегровані з багатьма зовнішніми сервісами, вони набувають популярності й за прогнозами до 2025 року майже 80% компаній будуть ними активно користуватися, щоб досягати поставлених цілей.

Якщо ви малий підприємець й доки ще не впровадили у себе CRM, схоже вам є сенс спробувати. Почніть з готового рішення для малого бізнесу, отримайте справді цінний інструмент, завдяки якому зможете підвищити ефективність продажів й суттєво покращити обслуговування клієнтів, як наслідок впровадження — збільшити прибуток.

Чому саме OneBox, а не інша хмарна CRM

Історія створення й розвитку версій OneBox поринає у 2006 рік, CRM-система розвивалася з урахуванням потреб підприємців з малого й середнього бізнесу, вдосконалювалася розробниками з Чернігова, Україна. Кожний з підприємців в змозі самостійно вдосконалити систему, щоб вона була максимально простою у використанні співробітниками.

Які функції ви очікуєте отримати? У наявності OneBox велика кількість додатків, з яких складуються найрізноманітніші конфігурації з функцій, що допомагають малому бізнесу розвиватися. Ви, як власник бізнесу, управляєте діями працівників заради встановлення якісних взаємовідносин з Клієнтами й цьому допомагають:

  • Сегментований каталог клієнтів;
  • Історія взаємодій з клієнтами;
  • Автоматизація продажів;
  • Автоматизація маркетингу;
  • Аналіз даних.

Чи OneBox ідеальна CRM-система для малого бізнесу?

Якщо ви готові діяти й впроваджувати систему, витрачати на це час, який зможете компенсувати згодом, то з великою ймовірністю вам вона підійде. Особливо, коли у вас на меті підвищити ефективність продажів, покращити обслуговування клієнтів та збільшити прибуток.

Переваги використання CRM для малого бізнесу на OneBox

Використання готової CRM для малого бізнесу на базі OneBox з Майстерні iCOLOR має переваги, серед яких:

  • Покращення обслуговування клієнтів: оскільки всю наявну інформацію про Клієнтів зберігаєте в одному місці. Відстежуєте історію їхніх взаємодій з компанією, а ще й автоматизовуєте процеси, за якими ваші Клієнти обслуговуються. Якісний сервіс і їхня задоволеність — ваша підприємницька мета.
  • Збільшення продажів: ви автоматизовуєте процеси продажів, а це призводить до збільшення кількості завершених продажів. Крім того, завдяки відстежуванню продажів, стають більш ефективними ваші маркетингові кампанії, які стає легше коригувати з опорою на вимірювані результати.
  • Зниження витрат: зменшуєте витрати на продажі та маркетинг, оскільки ви бачите де й скільки витратили, що з цього отримали. Все це завдяки автоматизованим процесам, коли ефективність роботи співробітників зростає.
  • Збільшення прибутку: коли на меті збільшити прибуток, стає корисним бачити маржу по кожному окремому продажу й оптимізації поточних витрат, коли зростає прибуток на кожну витрачену гривню й ви починаєте передбачати, де можна заробити додатково.

Як вибрати CRM для малого бізнесу на OneBox

При виборі CRM для малого бізнесу слід враховувати такі фактори, які забезпечуються вивіреними розробками з Майстерні:

  • Функціональні можливості CRM-системи використовуються максимально ефективно;
  • Ціна CRM-системи залежить від кількості працівників, яку можна оптимізувати;
  • Простоту використання CRM-системи досягнуто завдяки досвіду, який накопичили через впровадження з 2016 року;
  • Підтримка CRM-системи в робочому стані й оперативне технічне обслуговування.

OneBox – це CRM-система, яка відповідає критеріям більшості підприємців. Ви отримуєте велику кількість пов’язаних функцій в одному місці за доступною ціною й в обмежені терміни, а до того ще й підтримку з навчання ефективно користатися всіма цими інструментами.

Коли на меті заощадити час і гроші, опишіть нам вашу первинну потребу, що ви бажаєте автоматизувати в першу чергу.

Кошик
Прокрутка до верху