Сам я ніколи не пропоную користатися чатом у боксі.
Чому?
Ну поспілкувалися, ну про щось поговорили й початились…
Далі що?
І тільки коли: Є задача — є рішення! Справді, по іншому й не буває в успішних компаніях та підприємствах, що досягають встановлені цілі.
Ось думка Ольги Романенко, яка займається розробкою бізнес-процесів, програмує ботів і зараз отримує поради у Майстерні процесів iCOLOR OneBox.
Слухати тут: [ Голосове повідомлення ]
Дивіться в чому справа:
- Ми спілкуємося в робочому чаті й це добре.
- У чаті може бути багато співрозмовників.
- Ми зараз кажемо саме про цей варіант.
- Про щось поспілкувалися й щось вирішили.
- Як це зафіксувати у системі?
- Тільки через постановку задачі.
В ній коротка назва, про що розмовляли. - В описі деталізовано резюме й хто що повинен зробити.
- Потім цей опис можна розділити, й виставити окремі задачі по відповідальному.
Тобто кожному, хто відповідає за конкретне рішення, виставляємо свою задачу.
Так вже просто “побалакали про щось й щось вирішили” переходить у статус проєкту.
Мета у кожному окремому, навіть мініпроєкті вже сповна конкретна й обумовлена загальною метою.
Тобто я саме про це кажу.
Тому навіть коли ми спілкуємося з вами у чаті.
Чат перестає бути легко відстежуваним.
В ньому збирається така кількість різнорідної й розпорошеної інформації, що просто ВАУ.
Розібратися, як вести проєкти та які для цього потрібні бізнес-процеси, не складно, особливо коли йдеш протореною стежкою, ба — навіть широчезним багатосмуговим шосе, яке відкриває простір для масштабування.
Скористайтесь можливістю та переходьте за ЦИМ посиланням й замовляйте практикум, який ви можете пройти у вільний час й використати його для вдосконалення власного бізнесу.