Чи є користь від корпоративних чатів та як вирішувати спільні задачі, що обговорюємо

Сам я ніколи не пропоную користатися чатом у боксі.

Чому?

Ну поспілкувалися, ну про щось поговорили й початились…

Далі що?

І тільки коли: Є задача — є рішення! Справді, по іншому й не буває в успішних компаніях та підприємствах, що досягають встановлені цілі.

Ось думка Ольги Романенко, яка займається розробкою бізнес-процесів, програмує ботів і зараз отримує поради у Майстерні процесів iCOLOR OneBox.

Слухати тут: [ Голосове повідомлення ]

Дивіться в чому справа:

  • Ми спілкуємося в робочому чаті й це добре.
  • У чаті може бути багато співрозмовників.
  • Ми зараз кажемо саме про цей варіант.
  • Про щось поспілкувалися й щось вирішили.
  • Як це зафіксувати у системі?
  • Тільки через постановку задачі.
    В ній коротка назва, про що розмовляли.
  • В описі деталізовано резюме й хто що повинен зробити.
  • Потім цей опис можна розділити, й виставити окремі задачі по відповідальному.

Тобто кожному, хто відповідає за конкретне рішення, виставляємо свою задачу.

Так вже просто “побалакали про щось й щось вирішили” переходить у статус проєкту.
Мета у кожному окремому, навіть мініпроєкті вже сповна конкретна й обумовлена загальною метою.

Тобто я саме про це кажу.

Тому навіть коли ми спілкуємося з вами у чаті.
Чат перестає бути легко відстежуваним.
В ньому збирається така кількість різнорідної й розпорошеної інформації, що просто ВАУ.

Розібратися, як вести проєкти та які для цього потрібні бізнес-процеси, не складно, особливо коли йдеш протореною стежкою, ба — навіть широчезним багатосмуговим шосе, яке відкриває простір для масштабування.

Скористайтесь можливістю та переходьте за ЦИМ посиланням й замовляйте практикум, який ви можете пройти у вільний час й використати його для вдосконалення власного бізнесу.

Кошик
Прокрутка до верху