Коли ви активно використовуєте месенджери, щоб спілкуватися з клієнтами безпосередньо з операційної системи, скористайтеся інтеграціями:
- Viber – безплатна інтеграція через паблік-акаунт, має деякі недоліки щодо стабільності у порівнянні з інтеграціями, що підключаються через сервіси-прокладки;
- Telegram – безплатна інтеграція, коли необхідно створити бота для чатів, можливо використовувати платний додаток Конструктор телеграм-ботів, дозволяє створити чат-бот з кнопками, товарами тощо, використання додатка коштує $50 щомісяця;
- Instagram Direct – ціна за використання $30 щомісячно.
Відправляйте й отримуйте текстові коментарі, зображення, посилання, обмінюйтесь файлами.
Загальні можливості інтеграцій
Ми створили й пропонуємо бізнес-процес Новий лід Звернення Клієнта. Коли впроваджуєте його, ваші менеджери опрацьовують запити за зрозумілим й прозорим сценарієм та спілкуються з лідами й Клієнтами з задач у системі, вони не витрачають час, щоб переходити кожного разу до чатботів.
- Наприклад, в операційній системі створюємо роль Call-менеджер, прописуємо її співробітнику й лише менеджери з цією роллю почнуть отримувати задачі з чат-ботів та відповідати на звернення.
- Адміністраторам та працівникам з іншими ролями навіть можна не надсилати повідомлення про нові чати. Так вони не відриваються від розв’язання власних задач. При цьому адміністратори все одно мають доступ до задач з чатів, щоб контролювати переписування менеджерів.
- Працівники у ролі Call-менеджер отримують задачу до роботи й миттєве сповіщення, що така задача з’явилася у системі, а у тій, що була — є нове повідомлення.
- Додаток Центр повідомлень дозволяє показувати перелік повідомлень, які ще не прочитані.
- Додаток Календар дозволяє виконувати задачі у порядку пріоритетів та/або дати, коли задача створилася.
- Безпосередньо при першому зверненні ліда у чат-бот, у системі створюється не тільки відповідна задача, але й картка контакту. До картки потрапляє цифровий ідентифікатор з чату та дані з іменем ліда, як він їх вказав у viber та/або telegram.
- У задачах бізнес-процесу Новий лід можна додатково налаштувати шаблони повідомлень, що дуже полегшує спілкування.
- Система автоматично відправляє перше повідомлення й витає ліда та/або Клієнта, коли він вперше написав у чатбот.
- Оформлюйте запитання таким чином, щоб без участі менеджера втримувати деякий час увагу ліда, так ви отримаєте необхідну додаткову інформацію, наприклад:
- телефонний номер;
- з яким питанням прийшов лід/Клієнт;
- як до нього можна звертатися;
- що саме шукає у вас тощо.
- операційна система дозволяє використовувати смайлики у повідомленнях;
- У задачі залишається вся історія з листування у чаті й у вас назавжди є доступ до цієї задачі з картки контакту і самої задачі.
- При необхідності ви можете перенаправити спілкування з чату до особового кабінету, доступи до якого відправити у чат. Так розширюються можливості ліда/Клієнта. Він може замовляти у кабінеті товари та послуги, які йому необхідні, сплачувати їх тощо.
Як під’єднати інтеграцію
В адміністративній панелі операційної системи встановіть додаток, який вам потрібно.
Й налаштуйте його за інструкцією по відео матеріалах. Зробіть всі налаштування самостійно, або замовляйте підключення та налаштування інтеграцій у нас ми вам обов’язково допоможемо. У вас можуть бути якісь додаткові побажання та вимоги, це обговорюємо додатково, замовляйте налаштування інтеграцій за посиланнями нижче:
Відео, як налаштовувати інтеграції:
Розміщуйте на вашому сайті посилання на боти
Додавайте посилання на чатбот на вашому сайті та/або сайтах.
Ось такі формати посилань використовуйте:
- для чатбота Viber: <a href=”viber://pa?chatURI=yourchatbot”>Viber</a>
- для чатбота Telegram: <a href=”https://t.me/yourchatbot” target=”_blank”>Telegram</a>
Розміщуйте посилання на боти у маркетплейсі Prom
Коли ви продаєте товари у маркетплейсі PromUA, розміщайте посилання там. Знайдіть у кабінеті прома Панель соціальних мереж, ось пряме посилання на неї:
Додавайте посилання на ваші чатботи Viber і Telegram, щоб отримувати запити й вести розмову з системи.
Обмеження ботів, які можна обходити
За замовчення viber та telegram не дозволяють писати лідам та/або Клієнтам першим. Тобто в цьому варіанті ініціатива звернення за Клієнтом. АЛЕ, коли використовуєте сервіси прокладки, такі як Turbo SMS, eSputnic, BSG World, з’являються круті можливості для першого дотику. Але використання сервісів прокладок — це завжди додаткові витрати згідно з тарифами таких сервісів.
Тобто простий висновок такий, коли у вас є мета уникати витрат, але щоб клієнт писав вам у чатбот, робіть прості кроки:
- розміщуйте посилання на ботів у себе на сайті;
- або запрошуйте клієнта в чатбот або з особистого акаунту, або через листування, коли відправляєте посилання через email.