- постачальники,
- підрядники,
- клієнти тощо, з якими вам потрібно обмінюватися інформацією в реальному часі.
Як працював я та що роблять більшість закупників на будь-якому підприємстві
Поділюся власним досвідом, оскільки мені приходилося робити великі імпортні замовлення, а перед тим я десять років працював у роздрібній мережі й робив закупки для п’яти магазинів. Коли займався великими закупівлями, враховувати потрібно було продажі у роздрібних мережах МЕТРО, АШАН, Епіцентр, а ще й плани продажів через дистрибуторів по обласних центрах України тощо. Як робив особисто:
- Сідав й аналізував продажі за періоди,
- Збирав замовлення від дистрибуторів,
- Прогнозував, скільки можуть закупити у нас мережеві маркети, бо від них надто складно було отримати таку інформацію заздалегідь.
Механізм закупівель у постачальників були дуже схожі й саме тому можна скористатися шаблонним бізнес-процесом для закупівель. Звісно, що були й відмінності й при передоплаті був в цілому приблизно таким:
- відправляв замовлення електронною поштою,
- при листуванні коригував замовлення,
- отримував підтвердження по строках,
- документи зазвичай надходили також в електронному вигляді поштою,
- ставив на оплату, та очікував коли бухгалтерія оплатить,
- надсилав платіжне доручення.
Що робив продавець на стороні постачальника з іншого боку?
Швидше за все, що майже те саме, тобто, наші дії були дзеркальними. У нас не було загальної системи, що б допомогла нам спростити взаємодію. Хоча були спроби сторонніх розробників запропонувати платформу, щоб поєднала наші інтереси, але її використання ставало надто дорогим.
Що дозволяє впровадити та отримати OneBox Network
Є якнайменше два варіанти, коли у вашого партнера є бокс, або в нього боксу немає:
- ви зробили власне замовлення й це можна робити навіть у простій задачі й безпосередньо зі своєї CRM відправляєте постачальнику;
- круто, коли у постачальника теж є бокс, тоді він на автоматі отримає це замовлення собі, ще й у відповідному бізнес-процесі зі всіма товарами, які створені;
- коли ви спілкуєтеся при обговоренні замовлення, всі коментарі синхронізуються між обома системами;
- окрім самих дій можна синхронізувати й документи;
- вам не потрібно чекати підтвердження, оскільки ви побачите відвантаження по складу постачальника відразу, коли він перемкне статус задачі й спише товари зі свого складу, в цей момент ви вже можете оприбутковувати товари й продавати їх з транзиту.
Навіть коли ваш партнер бокс не використовує OneBox, ваша система автоматом надішле йому замовлення, а до того ще й посилання, щоб він спробував тестувати OneBox й встановив його для полегшення вашої взаємодії. А вже після розгортання системи OneBox замовлення цілком на автоматі відправиться у CRM вашого партнера.
Це лише один з багатьох прикладів, що дозволяє робити додаток Network. Почніть обмінюватися замовленнями, документами, даними складу, фінансовою інформацією та контактними даними вже сьогодні.
Уявімо компанію в якої у кожному місті є філія, або дочірнє підприємство
З часом сповна можуть виникнути наступні проблеми, що пов’язані з людським фактором, від якого нікуди не дітися:
- Якщо хтось вносить зміни в замовлення, це може призвести до того, що робота припиниться відразу в усіх філіях.
- Якщо співробітник філії отримує більше прав, ніж йому потрібно, він може викрасти дані клієнтів.
- Якщо сервер атакують dDOS-атакою, вся система може стати недоступною, бо від навантаження лягає та лагає.
- Якщо на одну з філій припадає велике навантаження, це може призвести до затримок у роботі інших філій.
І таких “якщо” може накопичитися чималенька дещиця. Звідси виникає питання, як можна позбутися таких проблем, або хоча б максимально знизити ризики їх виникнення. Тому й розберемо далі, що ви отримуєте за допомогою додатку network, або як автоматизувати обмін даними:
OneBox Network працює таким чином:
- Під кожну філію або групу філій створюється окремий OneBox. OneBox – це фізичний сервер або віртуальна машина, яка відповідає за обмін даними в рамках певної фірми.
- У кожної філії є свій адміністратор, який може налаштувати процеси в OneBox відповідно до потреб своєї філії.
- Є центральний OneBox, який об’єднує дані з різних філій.
- Центральний OneBox передає дані в OneBoxes філій, де вони обробляються відповідно до налаштованих процесів.
- Після обробки даних OneBox філій відправляє результати в центральний OneBox.
OneBox Network надає вам та вашому бізнесу ряд неспростовних переваг:
- Він дозволяє компаніям обмінюватися даними в реальному часі.
- Він забезпечує стійкість до відмов. Навіть якщо один з OneBoxes тимчасово виходить з ладу, інші OneBoxes продовжують працювати.
- Він спрощує управління бізнес-процесами. Адміністратори філій можуть налаштувати процеси в OneBoxes відповідно до своїх потреб.
Як бачите, OneBox Network є ефективним способом автоматизувати обмін даними між різними філіями компанії. Він суттєво й без додаткових витрат на утримання власних серверів та адміністраторів допомагає великим компаніям розв’язувати проблеми, що пов’язані з роботою в децентралізованому середовищі.
Як автоматизувати обмін даними при горизонтальному масштабуванні підприємства
Припустимо, є компанія, яка обробляє близько 500 000 замовлень на тиждень. Наприклад, це може бути роздрібна мережа продуктових магазинів або аптек.
Якщо ці замовлення надсилати в один бокс, це може призвести до затримок або навіть збоїв у роботі системи. Тому для кожної регіональної групи магазинів створюється окремий бокс, куди надходять замовлення. У цих боксах дані обробляються та зберігаються.
Потім усі замовлення з регіональних боксів надходять у кілька головних боксів, де вони використовуються для аналізу, звітності та інших цілей.
Це рішення дозволяє розв’язувати технічні проблеми з навантаженням та стійкістю до відмови. Воно забезпечує швидку обробку замовлень та забезпечує безперебійну роботу системи навіть у разі збоїв у одному з регіональних боксів.