Статут проєкту впровадження: система автоматизації для стоматологічної клініки
Система автоматизації для стоматологічної клініки – це підготовка та впровадження бізнес-процесів для ефективного управління запитами пацієнтів, запису на приймання, продажу послуг, закупівель та ведення медичних карток пацієнтів. Забезпечення якісного обслуговування через використання стандартних шаблонів документів та інтеграції з внутрішніми календарями. Проєкт включає участь замовника та враховує потенційні ризики, зокрема затримки та необхідність додаткових доопрацювань.
Мета проєкту:
Перша частина проєкту, друга частина буде узгоджена додатково. Впродовж 8 тижнів (60 робочих годин) створити та впровадити бізнес-процеси для стоматологічної клініки:
- Обробка запитів від клієнтів.
- Запис на приймання до лікаря-стоматолога.
- Продаж послуг з оплатою та підписанням угоди.
- Закупівля сировини та матеріалів.
- Створення медичної картки пацієнта з можливістю планування майбутніх візитів.
Супровідні документи для виконання бізнес-процесів:
- Рахунок.
- Угода.
- Акт виконаних робіт.
- Видаткова накладна.
Основні вимоги:
- Активна участь замовника у наданні зворотного зв’язку, коли впроваджується система автоматизації для стоматологічної клініки
- Максимально наближені до реалій бізнесу інтерфейси та послідовності дій.
- Використання реального замовлення для впровадження.
- Підготовка товарної номенклатури замовником.
- Використання внутрішнього Календаря OneBox для керування бізнес-процесами.
Ризики впровадження системи автоматизації:
- Затримки з боку замовника і виконавця.
- Низька залученість замовника.
- Потреба у залученні розробників OneBox для платних доробок.
Основні події:
- Розробка концепції бізнес-процесів.
- Налаштування концепту на базі шаблонів.
- Тестування.
- Підготовка відеоматеріалів, які демонструють роботу: система автоматизації для стоматологічної клініки
- Створення бойового проєкту на основі реального пацієнта.
- Виконання бойового проєкту.
- Планування наступного етапу робіт.
- Налаштування додатків для керування проєктами (Календар, CRM).
- Обговорення месенджерів та інтеграцій.
Опис успіху:
- Створено товарну номенклатуру.
- Запущено проєкт.
- Пройдено всі статуси обстеження та медичних робіт.
Бюджет впровадження:
Від $1875
Ось ТУТ ви можете ознайомитися й з іншими тарифами на впровадження, які можуть вам сподобатися більше.
Зацікавлені відділи/особи:
- Відділ обробки запитів та продажу послуг.
- Відділ надання медичних послуг.
- Відділ закупівлі сировини та матеріалів.
Терміни впровадження:
- Перша частина: 3 тижні, або 30 годин.
- Друга частина: 5 тижнів, або 30 годин.
Додаткові можливості: Система автоматизації для стоматологічної клініки
Щоб ваша система стала ще більш функціональною, ви можете скористатися платними додатками. Коли ви їх починаєте використовувати, то суттєво розширюєте ваші можливості з використання системи.
- За Instagram direct — щомісяця оплата $30.
- За Facebook Messenger Pro — щомісяця оплата $25.
- За Facebook ліди — щомісяця оплата $20.
- За WhatsApp Бізнес — щомісяця оплата $25.
- За Конструктор Telegram ботів для бізнесу — щомісяця оплата $50.
- За Компонент Дія.Підпис — щомісяця оплата $45.
- За Компонент Дія.Шерінг — щомісяця оплата $45.
- За E-chat Pro (Telegram + Viber) — щомісяця оплата $15 плюс оплата за користування самим сервісом E-chat згідно з їхніми внутрішніми тарифами.
- За Компонент Signal — щомісяця оплата $15.