Підкори CRM: практичний курс для підприємця

Незалежно від того, чи ви новачок у CRM, чи досвідчений користувач, на цьому курсі ви знайдете корисні знання, отримаєте поради та практичні навички. Наші експерти допоможуть вам налаштувати та використовувати систему OneBox для оптимізації роботи вашого малого підприємства.

Пройдіть тренінг та опануйте корисні навички роботи у CRM системі

CRM - ваш ключ до успіху: не пропустіть шанс!

  • Опануйте практичні навички впровадження CRM-системи.
  • Вам не знадобляться технічні навички, все інтуїтивно.
  • Отримайте цінні поради в індивідуальних консультаціях.
  • Візьміть участь в групових онлайн-сесіях.
  • Отримайте бонуси за впровадження кожного модуля. 

ви маєте впоратися під час навчання з наступними завданнями

Контакти

  • Створіть за перший тиждень базу з 1000+ контактів.
  • Сегментуйте лідів та клієнтів на 5+ груп для адресного маркетингу та інших важливих у бізнесі активностей.

продукти

  • Додавайте в систему кожний день курсу 100+ товарів/послуг.
  • Створіть 3+ категорій продуктів, щоб було зручно пропонувати їх клієнтам.

процеси

  • Аналізуйте 5+ бізнес-процесів.
  • Візуалізуйте їх за допомогою блок-схем.
  • Автоматизуйте й впровадьте виконання 3+ рутинних завдань.

інтеграції

  • Під’єднайте 3+ найважливіші для вас сторонні сервіси до CRM.
  • Налаштуйте автоматичний обмін даними, щоб зберігати час свій та співробітників.

навички

  • Опануйте 10+ кращих практик роботи з CRM.
  • Навчіться створювати, тестувати та впроваджувати 5+ бізнес-процесів.

crm курс — ХТО НАЛАГОДИВ ПРОЦЕСИ, ТОЙ КЕРУЄ РЕЗУЛЬТАТОМ

Ми розробили навчальний crm курс, щоб ви на практиці розібралися з сучасними crm технологіями та впровадили їх у власній підприємницькій діяльності. Завдяки матеріалам курсу ви створите прості робочі бізнес-процеси й автоматизуєте роботу за п’ять тижнів.

Дивіться, з чого починається практичний crm курс

Кому корисно пройти crm курс та виконати прикладні завдання

Новачкам

Тільки чули про бізнес-процеси та налаштування операційної системи для бізнесу або щось уже пробували налаштовувати. Знаєте, що це можна використовувати на практиці та налаштувати систему так, щоб керувати бізнесом.
Вам складно самостійно впровадити й розібратися у хитросплетіннях операційної системи OneBox OS.

Підприємцям

Ви власник і розумієте, що налаштовані бізнес-процеси — точка зростання бізнесу. Мета – автоматизувати обробляти заявки лідів та кратно прискорити відвантаження замовлень Клієнтам. Знайдете майстрів, здатних вам допомогти, щоб співробітники систематично розв'язували операційні проблеми та приносили вимірні та прогнозовані результати.

Вправним Користувачам

Ви вже налаштували бізнес-процеси й керуєте бізнесом, який зав'язаний на точному виконанні бізнес-процесів. Ви особисто або з командою налаштовуєте та дотримуєтеся власних бізнес-процесів. Але ви потребуєте поради й консультації, як краще налаштувати ваші бізнес-процеси, щоб підвищити прибутковість.

Опануйте CRM: курс для успішного бізнесу

підприємцям з України Знижка 30% на TEAM&VIP+
  • Навчайтеся онлайн у зручному темпі, командою, або індивідуально.
  • Отримайте практичні навички роботи з CRM-системою OneBox OS.
  • Адаптуйте програму під ваші потреби, налаштуйте бізнес-процеси.
  • Почніть з тарифу CLOUD з необмеженою кількістю користувачів. 

обери свій Тариф CRM Курсу

CRM курс практикум PRO для команди

$1549

Пройдіть crm курс командою, залучіть у команду до 5 учасників. 5 тижнів, 15 сесій. Командні домашні завдання. Бонуси за ті, що виконали. Практичні навички роботи. Доступ в закритий чат. Персональний чат для команди. Допомагаємо розробити процеси. 1 ліцензія OneBox на 12 місяців, активується після курсу.

crm курс vip+

$777

Індивідуальний crm курс. 5 тижнів, 15 сесій. Індивідуальні домашні завдання, перевіряємо, надаємо пропозиції. Бонуси за задачі, що виконали. Практичні навички роботи. Доступ в закритий чат. Консультуємо по розробці ваших власних процесів. 1 ліцензія OneBox на 12 місяців, активується після курсу.

CRM курс практикум MINI

$29

Доступ до crm курсу на 1 місяць. Вільний темп розв'язання завдань, без індивідуальної перевірки. Об'єднуйтесь у команди, щоб поліпшити власні процеси та результати, отримуйте бонуси за задачі, що виконали. Практичні навички роботи. Доступ в закритий чат, щоб отримувати та впроваджувати корисні поради.

програма crm практикуму для малих підприємців

Розбираємо основи операційної системи та ключові терміни, щоб спілкуватися однією мовою й розуміти один одного, коли плануємо та виконуємо роботи.
 
Запускаємо на навчальній платформі проєкт із планом та практичними завданнями.
 

ТУТ ДИВИТИСЯ відео, які можливості та додатки наявні в операційній системі, щоб організувати власну роботу та працівників, й керувати компанією у хмарі з будь-якого місця нашої планети

Створіть робочу базу даних контактів, якою легко керувати, та яку ви зможете самостійно швидко та без проблем масштабувати.
 
Почніть з простих налаштувань та з наповнення бази першими контактами, щоб надалі зручно й швидко взаємодіяти з усіма групами контактів.
 

Розділіть контакти на групи:

  • Співробітники,
  • Ліди,
  • Клієнти,
  • Постачальники, Підрядники тощо.
 
ТУТ ДИВИТИСЯ відео, як вести базу КОНТАКТІВ або як у 3 (три) та більше разів покращити якість вашої бази даних та користатися фільтрами, щоб у два-три торкання створювати та запускати у дію будь-які за складністю маркетингові та інші ініціативи.
Створіть товарну номенклатуру з асортиментом вашого невеличкого підприємства, яке динамічно розвивається завдяки тому, що ви почали використовувати операційну систему OneBox OS.
 
Розберіться з питаннями категоризації товарів та послуг, складних продуктів, створіть паспорти.
 
Наповніть базу даних продуктів та/або послуг, якою просто управляти та яку легко масштабувати та інтегрувати з будь-якими майданчиками, де ви продаєте. Для наповнення скористайтеся або ручним вводом номенклатури, або імпортуйте дані з файлу, який маєте у розпорядженні. Для імпорту можна використовувати файли з типом xls/xlsx/xml.
 
Коли ви правильно структурували базу товарів, нею стає легко керувати та знаходити товари, щоб потім їх просувати й пропонувати вашій цільовій аудиторії.
 
ТУТ ДИВИТИСЯ відео, як товари та послуги створюємо та швидко налаштовуємо базу даних, щоб розпочати нею активно користуватися.
Розберіть власні бізнес-процеси.
 
Сконструюйте блок схеми з автоматизаціями, щоб працівники легко й без зайвих витрат часу виконували свої робочі функції.
 
Коли виконали домашні завдання, отримуйте у подарунок шаблони робочих бізнес-процесів від наставника експертів OneBox OS. Саме ці бізнес процеси відбуваються на 99% підприємств, які купують та продають.
 
Імпортуйте конструкції, що отримаєте, щоб скористатися готовими рішеннями та впровадити їх у власних процесах.
 
Протестуйте бізнес-процеси в команді, щоб виявити вузькі місця, так звані “шийки пляшок” продумайте самостійно, або разом з учасниками команди та запросіть пораду у наставника, як розширити “шийки”, щоб покращити власні вихідні результати.
 
Коли проходите практикум, на розв’язанні прикладних завдань розбираєтесь з логікою конструювання нових бізнес-процесів у операційній системі OneBox OS.
 

ТУТ ДИВИТИСЯ відео, як влаштовано бізнес-процес Новий лід, запит від Клієнта, що таке точки входу й виходу з процесу, які включати дії на етапах, які дії й на якому етапі обов’язкові з точки зору системи, чому задача й бізнес-процес — різні терміни й чим відрізняються одне від одного тощо.

ТУТ ДИВИТИСЯ відео, як опрацьовувати нові запити, які бувають  варіанти автоматичних відповідей, як розв’язувати задачі у бізнес-процесі Новий лід, запит від Клієнта.

Ознайомтесь з інтеграціями, що доступні в OneBox у вигляді додатків, як їх встановлювати й налаштовувати.
 
Чому інтеграції — це лише допоміжні інструменти.
 
Які сервіси радимо під’єднати першими, й чому саме так, але ні в якому разі інакше:
  • Ip-телефонія,
  • sms/email сервіси розсилок,
  • поштові скриньки,
  • месенджери,
  • сервіси оплати,
  • маркетплейси,
  • сервіси доставляння замовлень вашим Клієнтам,
  • власні сайти тощо.
Визначтеся, які сторонні сервіси і їх послуги справді потрібні для функціонування та автоматизації роботи працівників у вашій підприємницькій діяльності, оскільки більшість сервісів потребують частіше за все дуже значних додаткових витрат, щоб їх налаштовувати, використовувати й підтримувати, що суттєво впливає на прибутковість вашого бізнесу в цілому.
 
ТУТ ДИВИТИСЯ відео, які особливості є в інтеграції з сервісом Нова пошта.
 
Кошик
Прокрутка до верху