Проєкт впровадження CRM ERP BPM

Проєкт впровадження crm erp bpm

Щоб ви змогли отримати максимальну користь від автоматизації, дотримуємося моделі ведення проєктів з впровадження CRM ERP BPM. Точні цілі, зрозумілі ресурси та строки. Запрошуємо доєднатися до нашого каналу, щоб узнавати новини та фічі першими.

Мета впровадження CRM ERP BPM

  • Ознайомитися з потребами замовника та його бізнес-процесами.
  • Сформувати план першого етапу впровадження, який розрахований на 6-8 тижнів.
  • Запланувати роботи по базових модулях системи:
    • МОДУЛЬ 01: Контакти
    • МОДУЛЬ 02: Структура та ролі на підприємстві, базові права доступів
    • МОДУЛЬ 03: Товари та послуги
    • МОДУЛЬ 04: Бізнес-процеси
    • МОДУЛЬ 05: Склади та облік
    • МОДУЛЬ 06: Інтеграції
    • МОДУЛЬ 07: Фінанси
    • МОДУЛЬ 08: Звіти
    • МОДУЛЬ 09: Навчання працювати, проєктувати та впроваджувати бізнес-процеси
  • Обговорити та спланувати роботи по модулях впровадження.

Формування плану впровадження проєкта з фіксацією модулів та виставлянням пріоритетів

1 – 2 ТИЖДЕНЬ впровадження CRM ERP BPM

1. Знайомство та обговорення потреб (до 3 робочих днів):

  • Презентації для кращого розуміння інструменту OneBox.
  • Визначення ролі учасників у практикумі.
  • Перелік сервісів, які вже використовуються для взаємодії з клієнтами.
  • Знайомство учасників та обговорення очікувань від практики.
  • Перелік процесів взаємодії з клієнтами.

2. Реєстрація системи, базове навчання з її використання (до 2 робочих днів):

  • Реєстрація та активація безкоштовного OneBox.
  • Анкетування для визначення цілей та потреб.
  • Надання доступу до навчальної платформи.
  • Оглядова презентація OneBox.
  • Робота з базою контактів: 7 кроків налаштування.
  • Робота з базою товарів та послуг: 11 кроків налаштування.
  • Філософія побудови бізнес-процесів OneBox.

3. Оптимізація керування процесом впровадження (до 5 робочих днів):

  • 7 етапів оптимізації керування процесами.
  • 7 кроків для виявлення надлишкових дій.
  • Проєктний підхід до впровадження процесів.
  • Налаштування й запуск бізнес-процесу впровадження в OneBox замовника.
  • 15 шаблонних бізнес-процесів, які можна адаптувати.
  • Визначення пріоритетних задач з налаштування системи.

2 – 7 ТИЖДЕНЬ впровадження CRM ERP BPM

4. Налаштування та адаптація шаблонних процесів (до 25 робочих днів):

  • Детальний розбір ключових шаблонних бізнес-процесів для бізнеса замовника:
    • UNI Новий лід Звернення клієнта
    • UNI Покроковий прогрів клієнта
    • UNI КП комерційна пропозиція
    • UNI Замовлення клієнта Продаж
  • Адаптація шаблонних процесів до потреб замовника.
  • Тестування налаштованих процесів.
  • Впровадження процесів з навчанням їх практичного використання.

6 – 8 ТИЖДЕНЬ впровадження CRM ERP BPM

5. Підбивання підсумків та планування наступних кроків (до 5 робочих днів):

  • Обмін результатами, яких досягнули під час першого етапу впровадження.
  • Визначення необхідних звітів для прийняття управлінських рішень.
  • Обговорення плану впровадження наступних модулів.
  • Формування команд для проходження навчання з використання системи.

Важливо:

  • Цей план є орієнтовним і може бути скоригований відповідно до потреб замовника.
  • Додаткові матеріали, записи вебінарів та презентації доступні за посиланнями в описі модуля.
  • Учасники практики можуть ставити запитання та отримувати консультації від експертів.

Очікувані результати:

  • Замовник буде чітко розуміти можливості OneBox та його відповідність потребам бізнесу.
  • Буде сформовано план першого етапу впровадження системи.
  • Базові модулі OneBox будуть налаштовані та готові до використання.
  • Замовник буде володіти знаннями та навичками для самостійного налаштування та адаптації бізнес-процесів в OneBox.

Цей опис впровадження проєктів є основою для розробки більш детального плану впровадження, який буде враховувати всі особливості проєкту.

Переходьте за посиланням й оберіть свій варіант впровадження, який підходить найкраще для вас та вашого бізнесу.

Кошик
Прокрутка до верху