Filter posts by category

Не відреагували на КП? Спробуємо змінити фокус з "дотискання" на "переоцінку" та "цінність"

Спробуємо змінити фокус з “дотискання” на “переоцінку” та “цінність”

Є проблема, з якою я зіткнувся особисто та яка мене реально бентежить та турбує, навіть напружує. На мою думку — це також одна з найболючіших точок у продажах: інвестовано час […]

Спробуємо змінити фокус з “дотискання” на “переоцінку” та “цінність” ЧИТАТИ ДАЛІ »

Експертиза в проєкті: Як залучаю унікальні знання інтеграцій

Експертиза в проєкті: Як я залучаю унікальні знання для успішних інтеграцій OneBox

Вітання, колеги-підприємці, ЗНАЙОМИМОСЯ! Пропоную поговорити про одну з найцікавіших, але водночас і найскладніших частин будь-якого впровадження складних систем – інтеграції та спеціалізовані компетенції, які потребують залучення фахівців. Це про те,

Експертиза в проєкті: Як я залучаю унікальні знання для успішних інтеграцій OneBox ЧИТАТИ ДАЛІ »

Лідерство в менеджменті: не просто посада, а справжня майстерність, що визначає успіх!

Лідерство в менеджменті: не просто посада, а справжня майстерність, що визначає успіх!

Після наших захопливих та глибоких практичних занурень у можливості системи #OneBox на минулому занятті, ми переходимо до чогось, що є справжнім серцем і рушійною силою будь-якого успішного проєкту та згуртованої

Лідерство в менеджменті: не просто посада, а справжня майстерність, що визначає успіх! ЧИТАТИ ДАЛІ »

Поточна Задача: б'ємо рекорди, а не баклуші! Автоматизація задач у дії!

Поточна Задача: б’ємо рекорди, а не баклуші! Автоматизація задач у дії!

Як позбутися нудних списків справ та вічного хаосу й постійних факапів у роботі і як в цій важкій справі допоможе автоматизація задач? Ми всі там були: десятки протермінованих задач, що

Поточна Задача: б’ємо рекорди, а не баклуші! Автоматизація задач у дії! ЧИТАТИ ДАЛІ »

інтегратор OneBox після невдалого досвіду, як обрати заміну

Клієнт йде від інтегратора: як не наступити на ті ж граблі?

Інтегратор OneBox, коли отримали запит від потенційного клієнта, який шукає нового виконавця робот по OneBox. Ситуація, зізнаюся, не нова. Але цього разу є цікавий нюанс: клієнт відкрито говорить про небажання

Клієнт йде від інтегратора: як не наступити на ті ж граблі? ЧИТАТИ ДАЛІ »

CRM для неприбуткової організації: мій досвід впровадження та ключові моменти

CRM для неприбуткової організації: мій досвід впровадження та ключові моменти

Нещодавно я отримав можливість детально обговорити внутрішні процеси CRM для неприбуткової організації, що надає консультаційні послуги. Онлайн консультація стала відправною точкою для глибокого розуміння всіх нюансів їхніх процесів й можливості

CRM для неприбуткової організації: мій досвід впровадження та ключові моменти ЧИТАТИ ДАЛІ »

ERP для ангелів-охоронців: як одна система може врятувати більше життів

ERP для ангелів-охоронців: як одна система може врятувати більше життів

Щодня волонтерські організації, які надають медичну допомогу в найскладніших умовах, стикаються з неймовірними викликами. Тому ERP для волонтерської організації стає надважливим допоміжним інструментом, щоб забезпечити роботу волонтерів. Оперативність, точність обліку

ERP для ангелів-охоронців: як одна система може врятувати більше життів ЧИТАТИ ДАЛІ »

Провокація в продажах як інструмент продажів: чи варто грати з вогнем заради діалогу?

Провокація в продажах як інструмент продажів: чи варто грати з вогнем заради діалогу?

Провокація в продажах. Останнім часом я тестував нову стратегію залучення лідів, яка викликала бурхливу реакцію у моїх підписників. Суть полягає у виправлянні досить провокативного повідомлення тим, хто залишив запит, але

Провокація в продажах як інструмент продажів: чи варто грати з вогнем заради діалогу? ЧИТАТИ ДАЛІ »

На меті — впровадити CRM для некомерційних організацій, щоб оптимізувати консультаційні процеси, автоматизувати й покращити комунікації

Як я допомагаю некомерційним організаціям налагодити ефективний консультаційний процес: мій практичний кейс

Чому потрібна CRM для некомерційних організацій, або яка користь може бути від систематичної та системної роботи НКО? Люди, які стоять за тими неприбутковими організаціями, щодня допомагають тим, хто цього потребує.

Як я допомагаю некомерційним організаціям налагодити ефективний консультаційний процес: мій практичний кейс ЧИТАТИ ДАЛІ »

Форма сайту — вирішення проблем: поради та виправлення

Форма сайту — вирішення проблем: поради та виправлення

Форма сайту не працює? Ми навчилися це виправляти, коли форма зроблена за допомогою додатку OneBox Форми! Читайте про наш досвід та корисні поради. Як ми впоралися, коли виявили проблему форма

Форма сайту — вирішення проблем: поради та виправлення ЧИТАТИ ДАЛІ »

Проблема у нового працівника доступ до CRM: як вирішити?

Проблема у нового працівника доступ до CRM: як вирішити?

Нещодавно до мене звернулася Марина Щетнік з поширеною проблемою: як надати доступ до CRM новому співробітнику? Виявляється, інструкції з додавання користувача є, а от як йому увійти в систему –

Проблема у нового працівника доступ до CRM: як вирішити? ЧИТАТИ ДАЛІ »

Продаж послуг: автоматизація та оптимізація бізнес-процесів

Продаж послуг: автоматизація та оптимізація бізнес-процесів

Продаж послуг, як ви зазвичай дієте, коли отримуєте запит від потенційного Клієнта. Спробуємо розробити стратегію, щоб підвищити конверсію з наявних 1.5% до бажаних 20%. При цьому вам зовсім не обов’язково

Продаж послуг: автоматизація та оптимізація бізнес-процесів ЧИТАТИ ДАЛІ »

Кошик
Прокрутка до верху