CRM курс —
практикум з ВПРОВАДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ НА малому ПІДПРИЄМСТВІ
Ви працівник компанії або підприємець, новачок або вправний користувач хмарної операційної системи OneBox. Отримайте практичні навички застосування системи для роботи та бізнесу на crm курсі з Майстерні процесів iCOLOR

Приєднуйтеся та скористайтеся нагодою:
- здобути практичні навички для ефективного застосування системи з впровадження процесів без технічного досвіду;
- отримати поради від гуру Майстері iCOLOR та підприємців, які використовують OneBox у своїй практиці, під час онлайн сесій та індивідуальних консультацій;
- виграти корисні призи у розіграшах наприкінці кожного навчального модуля.
crm курс — ХТО НАЛАГОДИВ ПРОЦЕСИ, ТОЙ КЕРУЄ РЕЗУЛЬТАТОМ
Дивіться, з чого починається практичний crm курс
Кому корисно пройти crm курс та виконати прикладні завдання

Новачкам
Тільки чули про бізнес-процеси та налаштування операційної системи для бізнесу або щось уже пробували налаштовувати. Знаєте, що це можна використовувати на практиці та налаштувати систему так, щоб керувати бізнесом.
Вам складно самостійно впровадити й розібратися у хитросплетіннях операційної системи OneBox OS.

Підприємцям
Ви власник і розумієте, що налаштовані бізнес-процеси — точка зростання бізнесу. Мета – автоматизувати обробляти заявки лідів та кратно прискорити відвантаження замовлень Клієнтам. Знайдете майстрів, здатних вам допомогти, щоб співробітники систематично розв'язували операційні проблеми та приносили вимірні та прогнозовані результати.

Вправним Користувачам
Ви вже налаштували бізнес-процеси й керуєте бізнесом, який зав'язаний на точному виконанні бізнес-процесів. Ви особисто або з командою налаштовуєте та дотримуєтеся власних бізнес-процесів. Але ви потребуєте поради й консультації, як краще налаштувати ваші бізнес-процеси, щоб підвищити прибутковість.
Оберіть тариф, та пройдіть crm курс
Всі заняття crm курсу проходять онлайн. Коли виконуєте завдання, обов’язково використовуйте операційну систему OneBox OS. Відразу адаптуйте програму для власних потреб та налаштуйте ключові бізнес-процеси. На старті скористайтеся тарифом CLOUD за дані з необмеженою кількістю користувачів.
оберіть тариф CRM Курсу, щоб налаштувати власні бізнес-процеси

$714.73
Пройдіть crm курс командою, залучіть у команду до 5 учасників. 5 тижнів, 15 сесій. Командні домашні завдання. Бонуси за ті, що виконали. Практичні навички роботи. Доступ в закритий чат. Персональний чат для команди. Допомагаємо розробити процеси. 1 ліцензія OneBox на 12 місяців, активується після курсу.

$615.55
Індивідуальний crm курс. 5 тижнів, 15 сесій. Індивідуальні домашні завдання, перевіряємо, надаємо пропозиції. Бонуси за задачі, що виконали. Практичні навички роботи. Доступ в закритий чат. Консультуємо по розробці ваших власних процесів. 1 ліцензія OneBox на 12 місяців, активується після курсу.

mini $29
Доступ до crm курсу на 1 місяць. Вільний темп розв'язання завдань, без індивідуальної перевірки. Об'єднуйтесь у команди, щоб поліпшити власні процеси та результати, отримуйте бонуси за задачі, що виконали. Практичні навички роботи. Доступ в закритий чат, щоб отримувати та впроваджувати корисні поради.
програма crm практикуму для малих підприємців
МОЖЛИВОСТІ ONEBOX OS, щоб керувати малим підприємством
ТУТ ДИВИТИСЯ відео, які можливості та додатки наявні в операційній системі, щоб організувати власну роботу та працівників, й керувати компанією у хмарі з будь-якого місця нашої планети
КОНТАКТИ, ГРУПИ, та РОЛІ працівників на підприємстві
Розділіть контакти на групи:
- Співробітники,
- Ліди,
- Клієнти,
- Постачальники, Підрядники тощо.
ТОВАРИ Й ПОСЛУГИ, складні продукти та паспорти
БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ, ЯКІ відтворюються на малому ПІДПРИЄМСТВІ
ТУТ ДИВИТИСЯ відео, як влаштовано бізнес-процес Новий лід, запит від Клієнта, що таке точки входу й виходу з процесу, які включати дії на етапах, які дії й на якому етапі обов’язкові з точки зору системи, чому задача й бізнес-процес — різні терміни й чим відрізняються одне від одного тощо.
ТУТ ДИВИТИСЯ відео, як опрацьовувати нові запити, які бувають варіанти автоматичних відповідей, як розв’язувати задачі у бізнес-процесі Новий лід, запит від Клієнта.
ІНТЕГРАЦІЇ й чому їх краще підключати, коли налаштували й впровадили бізнес процеси
- Ip-телефонія,
- sms/email сервіси розсилок,
- поштові скриньки,
- месенджери,
- сервіси оплати,
- маркетплейси,
- сервіси доставляння замовлень вашим Клієнтам,
- власні сайти тощо.